: śr 15 gru, 2010
Nie było w nim nic szczególnego, 2" i 2" budylift.
Forum Stowarzyszenia Aktywnej Turystyki 4x4 Szczecin
http://4x4.szczecin.pl/forum/
Rekin pisze:Nie było w nim nic szczególnego, 2" i 2" budylift.
LSD pisze:Rekin pisze:Nie było w nim nic szczególnego, 2" i 2" budylift.
Cale calom nierówne. Mnie bardziej chodziło czy zawiecha to zmota, czy jakiś firmowy (Dobinson, OME)
Lusi&Adam pisze:Hopki fajowskie.
Rekin - mnie ktoś kiedyś przestrzegał że jak nos wychodzi na górce i zakręci w powietrzu bez oporu a potem przy wciśniętym bucie dotknie ziemi to trza szukać nowych półosiek albo samych końcówek przegubu. Powiedz jak to jest? strzelił jakiś przy tych zabawach?
Lusi&Adam pisze:Hopki fajowskie.
Rekin - mnie ktoś kiedyś przestrzegał że jak nos wychodzi na górce i zakręci w powietrzu bez oporu a potem przy wciśniętym bucie dotknie ziemi to trza szukać nowych półosiek albo samych końcówek przegubu. Powiedz jak to jest? strzelił jakiś przy tych zabawach?
BOGUTEK pisze:A tak przy okazji skoro juz jestem w tym temacie to dodam , ze już dwa razy uniknąłem poważnego wypadku dzięki temu ,że mam automatyczne sprzegi w patrolu szosowym.
Raz przy 100 km /h wjechałem do lasu i się okazało ze w lesie asfalt jest skuty lodem bo się w cieniu nie roztopił ,
a drugi raz przyczepa zaczęła mnie na zakrecie wypychac do rowu
w obydwu przypadkach szybka przerzutka na 4H i but... pomogło.
Mam nadzieje , że trzeci raz nie bede miał okazji spróbowac.
student pisze:
A ja w mavrolu nie mam sprzęgiełek i też w razie W mogę się poratować napędem nie no mavridź jednak dobre auto (sprzedam)
qsma pisze:co żeś sie napil?? albo jakie dopalacze bierzesz?