Strona 2 z 3

Re: Heavy offroad

: ndz 04 mar, 2018
autor: prezes
Czacha może zrobić "fejm" na zawodach
:-)

Re: Heavy offroad

: ndz 04 mar, 2018
autor: ishimo
Pomalujrmy go na czerwono będzie szybciej jeździł

Re: Heavy offroad

: czw 08 mar, 2018
autor: Abo
waldekryba pisze:należało by opony ponacinać na przykład na kształt pnącej się róży .

Ja chcę w Randżerze takie, zrobisz? :-D

Re: Heavy offroad

: czw 08 mar, 2018
autor: waldekryba
Zdzinio , przecież wiesz że ja dla Ciebie wszystko , nawet babola z nosa Ci podaruję ,
powiedz tylko słowo.

Re: Heavy offroad

: wt 13 mar, 2018
autor: waldekryba

Re: Heavy offroad

: wt 13 mar, 2018
autor: Butchesky
Waldek: czad!!!! :):)

Re: Heavy offroad

: wt 13 mar, 2018
autor: prezes
Widząc wiele razy wjazd na Lwi grzbiet stwierdzam z odpowiedzialnością, że bym sie nie odważył tam wjjechać.
;-(

Re: Heavy offroad

: śr 14 mar, 2018
autor: Darek...
co jakiś czas wypływają filmy z tego miejsca... zastanawiam się wtedy, co wymaga większych jajec od kierownika ... Podjazd czy zjazd :?:

Re: Heavy offroad

: śr 14 mar, 2018
autor: Butchesky
Darek: podjazd.
Bo jak walnie pod siebie ze strachu, to zrzucona bomba turla się w stronę kierownika.
Jak zjeżdża i walnie - to najwyżej się sturla pod nogi ;)

Re: Heavy offroad

: śr 14 mar, 2018
autor: prezes
Darek... pisze:co jakiś czas wypływają filmy z tego miejsca... zastanawiam się wtedy, co wymaga większych jajec od kierownika ... Podjazd czy zjazd :?:

Na śliskim podłożu (śnieg/bloto) trudniejszy jest zjazd.
Ale w tym przypadku bardziej wskazalbym jednak podjazd.

Re: Heavy offroad

: śr 14 mar, 2018
autor: miastek
Też myślę że gorszy byłby dla mnie podjazd.
Trakcja tam jest więc do zjazdu jedynka i hamulec a na podjeździe jest ryzyko że straci moc lub zgaśnie silnik i wtedy hamulce zrobią się słabe a do tyłu trudniej manewrować zwłaszcza w takiej sytuacji. Myślę że gdybym miał okazję to bym spróbował. Tylko ciekawe czy np. patrol dałby radę.

Re: Heavy offroad

: śr 14 mar, 2018
autor: prezes
Też się zastanawiałem nad tym.
Jeepy są lżejsze i mocniejsze, Hummerami wyjeżdżali, ale one mają moment zajebisty.
A 4,2 doladowany powinien dać radę.
8)

Re: Heavy offroad

: śr 14 mar, 2018
autor: ishimo
i oni w większości przypadków jadą automatami co też ułatwia sprawę.

Re: Heavy offroad

: śr 14 mar, 2018
autor: prezes
Wg mnie Paweł,to nie ma znaczenia.
W manualu wrzucasz jedynkę ,reduktor i tylko gazem operujesz.

Tam jest jeszcze jedna trudność. Na szczycie trzeba o 180 stopni zawrócić
:-)

Re: Heavy offroad

: śr 14 mar, 2018
autor: Darek...
automat na zjeździe - wielce dyskusyjny , no chyba ,że są jeszcze jakieś pozbawione elektroniki :roll:

Re: Heavy offroad

: pn 14 maja, 2018
autor: prezes
Rzędowa szósta 7,4 l diesel kontra V8 4,2 benzyna
https://www.youtube.com/watch?v=B9h-zJup63c
;-)

są dłuzyzny
[w słuchawkach fajnie słychać dzwięk v8]

zajebisty dzwiek V12 [koniecznie słuchawki]
od 5 minuty
https://www.youtube.com/watch?v=RXg18CAWnuo

fajny "on board"
https://www.youtube.com/watch?v=TLQ9SPEXyFA
słuchawki zalecane
[to specyficzne wycie to wiatrak chłodzenia powietrzem]
:-D

Re: Heavy offroad

: pn 14 maja, 2018
autor: waldekryba
4x4 na jodłach a 6x6 na slikach
Dali radę Panowie .

Re: Heavy offroad

: czw 24 maja, 2018
autor: prezes

Re: Heavy offroad

: czw 06 maja, 2021
autor: prezes
https://youtu.be/jL7AmyMONOI
Duże zabawki chłopaki mają.

Re: Heavy offroad

: czw 06 maja, 2021
autor: Tanto
ciekawe wynalazki