A ja jestem szczęśliwym posiadaczem jednej i drugiej legendy i wali mnie, która legenda jest bardziej legendarna jeden powstał w 41r. a drugi 48 r. nie wielu cwaniaków na tym forum wie ż e protoplastą i pierwowzorem współczesnych 4x4 był Mercedes Dernburg, który powstał w 1907 roku i było to pierwsze auto z napędem na obie osie.
Patrol też jest legendą i nie ma czego weryfikować !
Różne legendy krążą też na temat nie zniszczalnych SuperPatroliSuper najbardziej śmieszą mnie legendarne przebiegi tych, że pojazdów, którymi chwalą się nowi nabywcy, częstokroć kupowanych w Holandii przebiegi, które często oscylują w granicach 2 milionów kilometrów a milion to już mają na pewno tylko pytam się gdzie potencjalny użytkownik w/w marki natłukł te dwa miliony przebiegu, jak Holandia ma 300 km długości i to w najdłuższym miejscu.
Ale legenda jest…
Ja nie jedno kroć wracałem na linie czy lawetce do domu częstokroć to Prezes targał mnie jak szmatę na Szczecin i często zastanawiałem się czy to wina mojego temperamentu czy nadmiaru mocy. oczywiście można pojechać, wrócić i nawet lakieru nie porysować czy na górkę nie wjechać bo poco, o nadmiarze mocy w SuperPatroluSuper nie ma mowy po milionie kilometrów ze 116 koników zostałoby może 16 więc i urwać co nie bardzo jest możliwość, ale istotne elementy wyposażenia pojazdu można pogubić po drodze. Teraz powiadasz” hu..j tam że dupa mu odpadła” ale jeszcze raz chętnie tą dupę przytwierdziłbym do całości i to całkiem za frajer tylko po to aby zobaczyć Twoją minę jak z tym przyjechałeś , widok nieoceniony!
Wydaje mi się jednak, że posiadacze Patroli naprawdę kochają swoje pojazdy bo jak można nie kochać skoro jeden wymieniam klocki a posiadacz parcha głowicę ,pierwszy znowu wymienia klocki a posiadacz znowu głowicę po czym pierwszy po raz kolejny wymienia klocki a posiadacz superpatrolasuper wymienia cały silnik.
Ja tam bym nie dał rady aż tak bardzo zakochany w swoich legendach nie jestem.