kierunek Berlin

10 punkt przykazania offroadera ...POMAGAJ...
Butchesky
Sympatyk 4x4 Szczecin
Posty: 64
Rejestracja: śr 03 maja, 2017

kierunek Berlin

Postautor: Butchesky » ndz 26 lis, 2017

Hej,

Jadąc do Berlina należy wykupić nalepę, która mówi o tym, jakie normy spalin spełnia auto - np. Euro 4.
I są strefy, gdzie nie można wjechać autem poniżej Euro 3.
Jak jest z patrolami (w moim przypadku 3.0td) i normami. Czy już nie można jechać do Niemiec i do centrum Berlina?
Patrol wg danych emituje 287g/km CO. Czyli nie mieści się nawet w Euro 1.
Trochę głupio kupić i wlepić Euro 6 na patrola :)

Ktoś to trenował?

Pozdrowienia
gg 82522, bomba Y61 short

Awatar użytkownika
Tanto
4X4 Szczecin
Posty: 3631
Rejestracja: pn 21 maja, 2007
Lokalizacja: Szczecin/ Dobra k.Now
Kontaktowanie:

Re: kierunek Berlin

Postautor: Tanto » ndz 26 lis, 2017

Butchesky pisze:Czy już nie można jechać do Niemiec i do centrum Berlina?

Można, kto bogatemu zabroni? ;-)
...a tak na poważnie, to wybrał bym inny środek lokomocji, tak dla świętego spokoju.
Suzuki SJ510 LWB '85 "Kozunia"

Awatar użytkownika
prezes
Prezes 4x4 Szczecin
Posty: 5809
Rejestracja: śr 14 lut, 2007
Lokalizacja: szczecin
Kontaktowanie:

Re: kierunek Berlin

Postautor: prezes » pn 27 lis, 2017

No sam sobie Maciek odpowiedziałes, Patrol nie spełnia żadnych norm.
:-)
Więc porzuć żelaztwo na Ringu i może jaki rower ?
:-)
prezes, po prostu prezes

Online
Awatar użytkownika
ishimo
4X4 Szczecin
Posty: 1807
Rejestracja: ndz 13 lis, 2011
Lokalizacja: Szczecin

Re: kierunek Berlin

Postautor: ishimo » pn 27 lis, 2017

Butchesky pisze:Hej,

Jadąc do Berlina należy wykupić nalepę, która mówi o tym, jakie normy spalin spełnia auto - np. Euro 4.
I są strefy, gdzie nie można wjechać autem poniżej Euro 3.
Jak jest z patrolami (w moim przypadku 3.0td) i normami. Czy już nie można jechać do Niemiec i do centrum Berlina?
Patrol wg danych emituje 287g/km CO. Czyli nie mieści się nawet w Euro 1.
Trochę głupio kupić i wlepić Euro 6 na patrola :)

Ktoś to trenował?

Pozdrowienia


To nie do końca jest tak. Naklejki nie kupisz sobie od tak na kazde auto, przy zakupie dekry pani bierze twoj dowód wbija w system i widzi jakie normy spelnia samochod. W wiekszosci przypadków jest brany rok produkcji a nie faktyczna emijsa, patrol niestety nie spelnia norm chyba ze bedziesz miał GU4. Naklejka euro4 jest dla zizli od 01.01.2006 r., ja mam benzynę i u mnie normalnie jest euro4.
Opcje masz dwie: po prostu jedziesz normalnie i liczysz na szczescie (byłem wielkrotnie za ringiem bez naklejki i udało sie)
Wsiadasz w pociag u nas w szczecinie wykupujesz bilet na przejazd szczecin - berlin a na tym bilecie mozesz jezdzic po berlinie komunikacja w cenie przez jeden dzien. Ale pociesze cię ze w przyszłym roku wchodzi euro5 i od ringu do centrum juz chyba nawet ja nie wjadę :P
Nissan Patrol GR Y61 RB25DET NEO
Jeep Grand Cherokee ZG 5.2 V8

Butchesky
Sympatyk 4x4 Szczecin
Posty: 64
Rejestracja: śr 03 maja, 2017

Re: kierunek Berlin

Postautor: Butchesky » pn 27 lis, 2017

Sam sobie druknę nalepę Euro 7 :)

Dzięki, znaczy lepiej się nie pchać czołgiem nach Berlin!
gg 82522, bomba Y61 short

Awatar użytkownika
Tanto
4X4 Szczecin
Posty: 3631
Rejestracja: pn 21 maja, 2007
Lokalizacja: Szczecin/ Dobra k.Now
Kontaktowanie:

Re: kierunek Berlin

Postautor: Tanto » pn 27 lis, 2017

do puki nie spacyfikujemy ich policji, to nie, ale jak piszesz o wycieczce czołgiem, to skuteczna pacyfikacja może się udać :-)
Nie wiem czy patrola da się tak przerobić, jak tak to można by nieźle zaszaleć https://www.youtube.com/watch?v=qlZh9-NQEyI :580:
Suzuki SJ510 LWB '85 "Kozunia"


Wróć do „Ludzie dla Ludzi”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość