Strona 2 z 2

: pt 28 gru, 2007
autor: Benes
syf mógł wypłukać swieży olej lub... miałeś już nalane dużo motodoktora :? i dlatego ciśnienie było OK

: pt 28 gru, 2007
autor: Willi
gszyp pisze:filtr oleju jest filtrona ,nie lałem żadnych badzewi do czyszczenia ,przebieg na zegarach to 195000 tak przyjechał z niemiec

zmień filtr na np.KNEHT-a lub coś lepszego od Filtrona, chociaż przyznam że też jeżdżę na Filtronie, różnica w cenie 30-35%. Zacznij od filtra.

: pt 28 gru, 2007
autor: gszyp
wymienie filtr i olej może sie polepszy,
dzięki za porady
dam znać czy pomogło :

: pt 28 gru, 2007
autor: prezes
Nie róbcie człowiekowi wody z .... oleju 8)
Po I nie lej do silnika Lotosa [rozgrzany jest o konsystencji wody]
Po II cisnienie ok 2 kilo nie jest jakimś przerażającym rezultatem
Po III czujnik może przekłamywać.
Po IV [jak uważasz,że masz zbyt niskie ciśnienie] porównaj z innymi Pajero
Po V nalej gęstrzego oleju i baw sie dobrze

: pt 28 gru, 2007
autor: Miras
Popieram Prezesa (dzień bez plusa-dzień stracony). Pisałem wcześniej, że ciśnienie jest o.k., poza tym też jeżdżę Pojarką i uważam, że szkoda filtra i oleju. Wstrzymaj się z ruchami. :? :!:

: sob 29 gru, 2007
autor: LSD
Wskaźnik ciśnienia oleju może przekłamywać. Tak jest często w patrolach. Pierwsze co to podłącz manometr i sprwdź rzeczywiste ciśnienie.
Jeżeli lałeś Orlena SHPD 1, 2, lub 3 to są to dobre oleje.