Kto ma dystanse w Patrolu lub innym 4x4

Dział warsztat i już :)
Awatar użytkownika
LSD
4X4 Szczecin
Posty: 2528
Rejestracja: sob 17 mar, 2007
Lokalizacja: Dobra

Kto ma dystanse w Patrolu lub innym 4x4

Postautor: LSD » śr 13 sty, 2010

Potrzebuję założyć dystanse, ale na ogólnopolskim nastarszyli mnie, że koła mi odpadną ;)
Chciałbym usłyszeć jakąś obiektywną opinię.

Awatar użytkownika
Tanto
4X4 Szczecin
Posty: 4665
Rejestracja: pn 21 maja, 2007
Lokalizacja: Szczecin/ Dobra k.Now
Kontaktowanie:

Postautor: Tanto » śr 13 sty, 2010

na 100% Krzysiek Rybicki miał/ma? dystanse w samuraju, z tego co kątem ucha kiedyś podsłuchałem to chyba chciał z nich rezygnować
Suzuki SJ510 LWB '85 "Kozunia"

Awatar użytkownika
petio
nawigator
Posty: 511
Rejestracja: czw 01 maja, 2008
Lokalizacja: szczecin

Postautor: petio » śr 13 sty, 2010

napisałeś o różnych innych4x4, ja znam tylko toyota celica gt4, dystanse 30mm, już zdjęte, koła nie odpadły ale coś się tam krzywiło. podpytam co

Awatar użytkownika
przem68
4X4 Szczecin
Posty: 643
Rejestracja: pn 19 lut, 2007
Lokalizacja: Szczecin

Postautor: przem68 » śr 13 sty, 2010

1. w samuraju są dystanse na 5 szpilek a w patrolu na 6.

nie da się zamienić :cry:

2. ja też jeżdże na dystansach i nic mi nie odpada, nawet łożyska nie dostają bardziej po dupie jak mi zapowiadano wszędzie przed założeniem.

Skoro działa w samurajach to powinno i w patrolach.
Jutro będzie dzisiaj. Tyle, że dopiero jutro. ;-)

Awatar użytkownika
Tanto
4X4 Szczecin
Posty: 4665
Rejestracja: pn 21 maja, 2007
Lokalizacja: Szczecin/ Dobra k.Now
Kontaktowanie:

Postautor: Tanto » śr 13 sty, 2010

przem68 pisze:Skoro działa w samurajach to powinno i w patrolach.

Ale one, znaczy te patrole, są ze dwa razy cięższe, a właściciele też lekkich nóg nie mają, może się okazać że siły działające na łożyska są dużo większe.
Plusem jest to że w przeciwieństwie do np. spoa, dystanse można bez problemu zdemontować.
Suzuki SJ510 LWB '85 "Kozunia"

nissan7
Weteran bezdrozy
Posty: 1590
Rejestracja: ndz 11 lut, 2007

Postautor: nissan7 » śr 13 sty, 2010

a nie lepiej założyć fele z większym odsadzeniem. za dobre wyważone dystanse zapłacisz tyle samo co za fele

Awatar użytkownika
Dziku
Prawdziwy offrołdowiec
Posty: 798
Rejestracja: pn 14 kwie, 2008

Postautor: Dziku » śr 13 sty, 2010

to fakt...za fele dasz nawet chyba mniej...ja też kiedyś chciałem i zrezygnowałem bo ceny dobrych dyystansów są zbyt wysokie!!;p

Awatar użytkownika
LSD
4X4 Szczecin
Posty: 2528
Rejestracja: sob 17 mar, 2007
Lokalizacja: Dobra

Postautor: LSD » śr 13 sty, 2010

Problem polega na tym, że kupiłme sobie fele - komplet, nówki sztuki, które obcierają o przedni zacisk hamulcowy :evil:
Dystanse załatwią sprawę tylko czytam mega skrajne opinie.
Jedni jeźdżą i sobie chwalą, innym urywają się koła :roll:

Awatar użytkownika
qsma
Weteran bezdrozy
Posty: 3018
Rejestracja: sob 10 lut, 2007
Lokalizacja: Szczecin
Kontaktowanie:

Postautor: qsma » śr 13 sty, 2010

prawda pewnie leży po środq. albo zdemontuj zacisk hamulcowy. po co ci!! :lol:
patrol GRRRRRRR 4,2 +35 BFG MT

http://www.martechszczecin.pl

Marcin
4X4 Szczecin
Posty: 257
Rejestracja: pn 10 mar, 2008
Lokalizacja: Szczecin

Postautor: Marcin » śr 13 sty, 2010

Ciekawe czy tym co się urywają koła, to się urywają bo mają dystanse czy może się koła im urwały z uwagi na styl jazdy :?:
Ja w Samuraiu mam dystanse 30 mm i jak na razie nic się nie dzieje :D , a bryka stabilniejsza jest :lol:

Awatar użytkownika
Dziku
Prawdziwy offrołdowiec
Posty: 798
Rejestracja: pn 14 kwie, 2008

Postautor: Dziku » śr 13 sty, 2010

na dwa koła załóż dystense a na dwa nie:p pojeździsz to zobaczysz czy sie urywają czy się dobrze trzymają:p albo ja mówi Q po co Ci zacisk:p

Awatar użytkownika
petio
nawigator
Posty: 511
Rejestracja: czw 01 maja, 2008
Lokalizacja: szczecin

Postautor: petio » śr 13 sty, 2010

petio pisze:napisałeś o różnych innych4x4, ja znam tylko toyota celica gt4, dystanse 30mm, już zdjęte, koła nie odpadły ale coś się tam krzywiło. podpytam co


no i dopytałem, dystanse te nie były dobrze wyważone... układ kierowniczy się spsuł, jakieś bicie na kierownicy i wymłucone gumy
za to tył napędowcy sobie chwalą dystanse, byle raz na jakiś czas odkręcić i przykręcić, tak proforma

Awatar użytkownika
przemsson
menager wklejonych
Posty: 477
Rejestracja: wt 13 lut, 2007
Lokalizacja: szczecin

Postautor: przemsson » śr 13 sty, 2010

Wojtek N ma i robią tylko na 31 "
Wrangler YJ 4 l
Defender 110 td5
Jeep Comanche MJ 4 l
Toyota HDJ 80
Same Legendy
---------------------------------------
Lepiej być człowiekiem który głośno przeklina...niż małym, cichym skurwysynem ....

Wojtek N.
nawigator
Posty: 516
Rejestracja: pt 28 sie, 2009
Lokalizacja: Szczecin

Postautor: Wojtek N. » czw 14 sty, 2010

Do mojego XJ założyłem 30mm , koła 31/12,5R15 ,wzmoniony amoryzator układu kierowniczego i jest ok.
Prawdziwa sztuka kultury się nie boi.
XJ 93 Sport 5 x 0,5 l

Awatar użytkownika
Tamlin
Prawdziwy offrołdowiec
Posty: 758
Rejestracja: śr 07 mar, 2007
Lokalizacja: Strachocin/Stargard

Postautor: Tamlin » czw 14 sty, 2010

Zakładaj zobaczymy ile wytrzyma :622:
Nie pozwól aby praca zdominowała całe twoje życie.
Maleństwo Gr LOOOONG

Awatar użytkownika
LSD
4X4 Szczecin
Posty: 2528
Rejestracja: sob 17 mar, 2007
Lokalizacja: Dobra

Postautor: LSD » czw 14 sty, 2010

U mnie też będą 30mm a koła to 33x12,5x15.

Chciałbym jednak stalowe. Te dodatkowe kilka kilo przy masie całego mostu to niewiele. Niestety nigdzie stalowych nie widzę :(, wszędze alu.

Może ktoś gdzieś widział, albo zna jakiegoś DOBREGO tokarza.

Wojtek, a Twoje też bez wystającego pierścienia centrującego są? Podejrzewam, że to właśnie powoduje problemy, no ale w Parchu pieścien może być tylko z tyłu.

Tak wyglądają
http://photos04.allegroimg.pl/photos/oryginal/877/18/30/877183016
A tu są z pierścieniami tylko oczywiście nie od Parcha.
http://photos04.allegroimg.pl/photos/oryginal/878/95/36/878953676

Awatar użytkownika
qsma
Weteran bezdrozy
Posty: 3018
Rejestracja: sob 10 lut, 2007
Lokalizacja: Szczecin
Kontaktowanie:

Postautor: qsma » czw 14 sty, 2010

LSD pisze:
Może ktoś gdzieś widział, albo zna jakiegoś DOBREGO tokarza.



marek w leśnie pracuje za dębowe :twisted: 8)
patrol GRRRRRRR 4,2 +35 BFG MT



http://www.martechszczecin.pl

Awatar użytkownika
LSD
4X4 Szczecin
Posty: 2528
Rejestracja: sob 17 mar, 2007
Lokalizacja: Dobra

Postautor: LSD » czw 14 sty, 2010

qsma pisze:
LSD pisze:
Może ktoś gdzieś widział, albo zna jakiegoś DOBREGO tokarza.



marek w leśnie pracuje za dębowe :twisted: 8)


Ale tokarnię ma ciulową. Tu trzeba precyzyjny sprzęt.

student
Prawdziwy offrołdowiec
Posty: 880
Rejestracja: wt 20 sty, 2009
Lokalizacja: Szczecin

Postautor: student » wt 19 sty, 2010

Intercars teraz w swojej siedzibie (obok castoramy na słonecznym) ma w swojej ofercie sprzęt dedykowany do offdrogowych aut i kiedyś się już śliniłem na ich te dystanse, spory wybór, naprawdę solidne wykonanie no i spora cena ale nie pamiętam ile, wiem że jak za kawałek metalu to sporo.
Dobry tokarz jest za stacją Bobryk w płoni. Tam taki dziadek jest i na bank dotoczy ale to nie będzie jak fabryczne.

Awatar użytkownika
LSD
4X4 Szczecin
Posty: 2528
Rejestracja: sob 17 mar, 2007
Lokalizacja: Dobra

Postautor: LSD » wt 19 sty, 2010

Już kupiłem aluminiowe od Mudmasters. Wyglądają bardzo solidnie, produkcja USA, cena dobra. Zobaczymy jak robią.


Wróć do „Instytut Zmotologii Terenowej”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 23 gości