Ford maverick

Dział warsztat i już :)
student
Prawdziwy offrołdowiec
Posty: 880
Rejestracja: wt 20 sty, 2009
Lokalizacja: Szczecin

Ford maverick

Postautor: student » czw 01 kwie, 2010

Co myślicie o tym pojeździe? Znalazłem kuszący egzemplarz na który mnie stać i nie jest rdzawym samurajem, co więcej silniczek 2.7 ropniok, 95 rok, kolor biały, zarejestrowany w Polsce. Ma ktoś z SAT'u takie coś? Jakieś opinie?

Awatar użytkownika
petio
nawigator
Posty: 511
Rejestracja: czw 01 maja, 2008
Lokalizacja: szczecin

Postautor: petio » czw 01 kwie, 2010

nie mam z takim doświadczenia ale zdaje sie że ma wiele wspólnego z terrano. całkiem sympatyczne o ile nie chcesz go ostro mordować. i przedewszystkim bym się zorientował jak wygląda u nas naprawczość, dostępność części i takie tam, bo aso to cie wykończy najpierw nerwowo, potem finansowo a na koniec :wink: przyślą kartkę z życzeniami na helloween

Jasiu
4X4 Szczecin
Posty: 1571
Rejestracja: wt 13 lut, 2007

Postautor: Jasiu » pt 02 kwie, 2010

To nie jest samochód terenowy.
Zwykły SUV.

student
Prawdziwy offrołdowiec
Posty: 880
Rejestracja: wt 20 sty, 2009
Lokalizacja: Szczecin

Postautor: student » pt 02 kwie, 2010

Nie będzie katowany, topiony etc. Jedynie lekki tren, wypady, rajdy turistik.
Naprawczość zabezpieczam we własnym zakresie.
Wszelkie złe opinie nie są mile widziane gdyż stałem się dziś jego posiadaczem. Wiele wody w Odrze upłynie zanim pokaże go szerszemu gronu bo wymaga trochę pracy. Kupiłem go za 6 tyś, blacha dobra, napędy sprawne, wahacze z przodu tłuką (do roboty przednia zawiecha i chamaki) opony dramatyczne, do zakupienia.
Poddam go lekkim modyfikacjom i wtedy go pokaże :]

Awatar użytkownika
petio
nawigator
Posty: 511
Rejestracja: czw 01 maja, 2008
Lokalizacja: szczecin

Postautor: petio » pt 02 kwie, 2010

student pisze:Wszelkie złe opinie ...


nie no jednak jasiu ma racje, daj znać jak zdobędziesz pierwszy krawężnik :lol:

Awatar użytkownika
LSD
4X4 Szczecin
Posty: 2528