zwiększenie dawki paliwa patrol k160

Dział warsztat i już :)
Awatar użytkownika
wlodziu15
Starszy podawacz kinetyka
Posty: 103
Rejestracja: śr 14 mar, 2007
Lokalizacja: zachodniopomorskie

zwiększenie dawki paliwa patrol k160

Postautor: wlodziu15 » śr 30 maja, 2007

witam ktoś może testował owe podkręcenie dawki paliwa na pompie wtryskowej?? czy to cosik daje więcej mocy?? tzn. parch mój ma bardzo słabe przyśpieszenie normalnie masakra i tak się zastanawiam co by było jak by mu trochę tą ową śrubą pokręcić? jażeli ktoś to przerabiał to proszę o odp.
NISSAN REAKTYWACJA
GG1274625 Lift Budy ala Qsma, amory OME +2`

Awatar użytkownika
kondziu
nawigator
Posty: 551
Rejestracja: ndz 11 lut, 2007
Lokalizacja: Szczecin

Postautor: kondziu » czw 31 maja, 2007

Będzie więcej mocy ale będzie dymił więcej. Nie wiem jak w patrolu ale w disco więcej niż pół obrotu nie podkręca się max jeden obrót powyżej turbo ci się rozpierdzieli szybko. Dlatego spróbuj na początek maxymalnie pół obrotu wkręcić. Ja se dałem 1/4 obrotu. Na wszelki wypadek niech wypowiedzą się posiadacze nyssana
ONE LIFE.LIVE IT

Awatar użytkownika
prezes
Prezes 4x4 Szczecin
Posty: 10021
Rejestracja: śr 14 lut, 2007
Lokalizacja: szczecin
Kontaktowanie:

Postautor: prezes » czw 31 maja, 2007

Dobra rada
Jeżeli nie znasz sie na pompach wtryskowych, to nie majstruj przy nich.
Sprawdź może najpierw filtry -powietrza i paliwa. I sprawdż jak to jest w innych Patrolach z "przyspieszeniem" :!:
prezes, po prostu prezes

Awatar użytkownika
wlodziu15
Starszy podawacz kinetyka
Posty: 103
Rejestracja: śr 14 mar, 2007
Lokalizacja: zachodniopomorskie

Postautor: wlodziu15 » czw 31 maja, 2007

filtry wymienione wszystkie i jest naprawdę masakra, w innych parchach to jest tak jadąc powolutku na mokrym czy piachu dokładając gazu na maxa z tyłu robi się kocioł a u mnie :? lipa, i dlatego kombinuje co by tu trochę więcej z niego wyciągnąć, się zobaczy
NISSAN REAKTYWACJA

GG1274625 Lift Budy ala Qsma, amory OME +2`

Awatar użytkownika
prezes
Prezes 4x4 Szczecin
Posty: 10021
Rejestracja: śr 14 lut, 2007
Lokalizacja: szczecin
Kontaktowanie:

Postautor: prezes » czw 31 maja, 2007

to w takim razie, ja tez musze ta "srubkę" se podkręcić :shock:
Włodziu, jak jedziesz powoli nawet po piasku, to zebys nawet 8 srub podkręcił, to i tak nie zamielisz kołami do momentu jak nie zacznie turbina pompowac, a może tych innych widziałeś, jak oni na reduktorze jechali na pierwszym biegu i mieli wyłączony napęd na przód :?:
Jeżeli masz Patrola 33 TD ,to dopiero od momentu działania turbiny zaczyna on byc nieco żwawszy :!:
prezes, po prostu prezes

Awatar użytkownika
wlodziu15
Starszy podawacz kinetyka
Posty: 103
Rejestracja: śr 14 mar, 2007
Lokalizacja: zachodniopomorskie

Postautor: wlodziu15 » pt 01 cze, 2007

nie no bez przesady :D ja mam sd33 bez turba jak by było to bym inaczej kombinował, zapytać się przecież lepiej niż cosik zepsuć :D a pytam dlatego że auto słabe na czarnym pod górkę i pali trochę za mało bo miasto to około 9 a po za to nawet 7 jak dla mnie to trochę za mało i dlatego coś mi nie pasuje
NISSAN REAKTYWACJA

GG1274625 Lift Budy ala Qsma, amory OME +2`

Awatar użytkownika
kondziu
nawigator
Posty: 551
Rejestracja: ndz 11 lut, 2007
Lokalizacja: Szczecin

Postautor: kondziu » pt 01 cze, 2007

:D :D :D dobre pierwszy raz widzę gościa któremu przeszkadza za małe spalanie. Ja też tak miałem ktoś se chyba wykręcił śróbke i maiłem muła bagiennego (teraz też ale mniejszego) popytaj się na forum ogólnopolskim może ktoś kręcił śróbką. Zwiekszanie dawki wiem że ma wpływ na żywotność turbo ale skoro nie masz to nie masz tego problemu. Myśle ze jak wkrecisz delikatnie to nic się nie stanie na pompie powinny być jakieś znaki pląby czy coś takiego mówiące żeby dalej już nie kręcić. Bez przesady skoro jest śróba to po to żeby nią regulować. JAk fabryka by nie chciała to by jej nie zrobiła. Robic to jednak trzeba z umiarem (1 obrót max) najlepiej do momentu zadymienia z tyłu. Jak dajesz po garach i nie dymi to za uboga mieszanka, powinnien puszczać chmurę jak diesel a nie jak huta albo parowóz :D
ONE LIFE.LIVE IT

Awatar użytkownika
wlodziu15
Starszy podawacz kinetyka
Posty: 103
Rejestracja: śr 14 mar, 2007
Lokalizacja: zachodniopomorskie

Postautor: wlodziu15 » sob 02 cze, 2007

ale tak jest, w innych parchach spalanie wychodzi minimum 12l na 100 to stwierdziłem że jest skręcony za bardzo, no to go trzeba unormować, a co do paliwa to nigdy nie lubiłem jak mi auto mało pali :D
NISSAN REAKTYWACJA

GG1274625 Lift Budy ala Qsma, amory OME +2`

Awatar użytkownika
qsma
Weteran bezdrozy
Posty: 3018
Rejestracja: sob 10 lut, 2007
Lokalizacja: Szczecin
Kontaktowanie:

Postautor: qsma » pt 20 lip, 2007

dopiero teraz zobaczylem temat. faktycznie 7-9 litrow na setke to nie etyczny wynik. z tego co wiem to nie wplywa to na zywotnosc, a mocy faktycznie dodaje. :twisted:
patrol GRRRRRRR 4,2 +35 BFG MT

http://www.martechszczecin.pl

Awatar użytkownika
wlodziu15
Starszy podawacz kinetyka
Posty: 103
Rejestracja: śr 14 mar, 2007
Lokalizacja: zachodniopomorskie

Postautor: wlodziu15 » sob 21 lip, 2007

heh a nie mówiłem :) powiem szczerze że od razu jak temat zapodałem na forum to na drugi dzień przystąpiłem do pracy, tak więc zawsze był problem na 2biegu na reduktorze, brakowało mocy pod koniec stromego podjazdu, a teraz nawet gazu nie muszę dużo zapodawać i włazi bez problemu, nawet mocniej nie dymi trochę tylko tyle co powinien, tak więc jestem zadowolony, no i spalanie doszło do w miarę normalnego tak koło 10 l. dzięki i pozdrawiam
NISSAN REAKTYWACJA

GG1274625 Lift Budy ala Qsma, amory OME +2`

Awatar użytkownika
LSD
4X4 Szczecin
Posty: 2528
Rejestracja: sob 17 mar, 2007
Lokalizacja: Dobra

Postautor: LSD » czw 31 sty, 2008

wlodziu15 pisze:heh a nie mówiłem :) powiem szczerze że od razu jak temat zapodałem na forum to na drugi dzień przystąpiłem do pracy, tak więc zawsze był problem na 2biegu na reduktorze, brakowało mocy pod koniec stromego podjazdu, a teraz nawet gazu nie muszę dużo zapodawać i włazi bez problemu, nawet mocniej nie dymi trochę tylko tyle co powinien, tak więc jestem zadowolony, no i spalanie doszło do w miarę normalnego tak koło 10 l. dzięki i pozdrawiam


Jakbyś chciał ponad normę podkręcić, to potrzebny będzie jeszcze intercooler. Jeżeli go nie będzie, to będzie mocno kopcić.

A tak bajdełej... To mój Patrolek :579: potrafi nieźle asfalt skotłować... ale to trochę inny silnik.

Awatar użytkownika
wlodziu15
Starszy podawacz kinetyka
Posty: 103
Rejestracja: śr 14 mar, 2007
Lokalizacja: zachodniopomorskie

Postautor: wlodziu15 » pt 01 lut, 2008

Jak założe sobie 4.2 to tez będzie kotłował :]
NISSAN REAKTYWACJA

GG1274625 Lift Budy ala Qsma, amory OME +2`

tkoziol
Jestem tu nowy/a
Posty: 2
Rejestracja: śr 20 lis, 2013

Postautor: tkoziol » śr 20 lis, 2013

witam wie ktoś jak podnieść dawkę paliwa w patrolu k160 3.2td to znaczy któą śrubą najlepiej jakieś zdjęcje.pompa rzędowa

tkoziol
Jestem tu nowy/a
Posty: 2
Rejestracja: śr 20 lis, 2013

Postautor: tkoziol » śr 20 lis, 2013

jak podniesc dawke w patrolu 3.2td pompa rzędowa któą śrubą

Awatar użytkownika
gszyp
4X4 Szczecin
Posty: 2010
Rejestracja: czw 27 gru, 2007
Lokalizacja: SZCZECIN

Postautor: gszyp » śr 20 lis, 2013

tkoziol,
najpierw tutaj pokręć http://4x4.szczecin.pl/forum/viewtopic.php?t=576
Nissan Pathfinder R51 "Pafik"


WARSZTAT 4X4 SZCZECIN UL.DĄBSKA 28 TEL 602277313
https://www.facebook.com/AUTOMOBILE-KAN ... 281961075/

Darek...
ADMINISTRATOR
Posty: 3910
Rejestracja: ndz 11 lut, 2007
Lokalizacja: Szczecin

Postautor: Darek... » śr 20 lis, 2013

gszyp pisze:tkoziol,
najpierw tutaj pokręć http://4x4.szczecin.pl/forum/viewtopic.php?t=576


:684: :690:
Honker 2324

Awatar użytkownika
Willi
nawigator
Posty: 554
Rejestracja: wt 11 gru, 2007
Lokalizacja: Szczecin

Postautor: Willi » śr 20 lis, 2013

gszyp pisze:tkoziol,
najpierw tutaj pokręć http://4x4.szczecin.pl/forum/viewtopic.php?t=576



to Ci wyszło :599:
autobusy i tramwaje.... GR Long


Wróć do „Instytut Zmotologii Terenowej”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości