zwiększenie dawki paliwa patrol k160
- wlodziu15
- Starszy podawacz kinetyka
- Posty: 103
- Rejestracja: śr 14 mar, 2007
- Lokalizacja: zachodniopomorskie
zwiększenie dawki paliwa patrol k160
witam ktoś może testował owe podkręcenie dawki paliwa na pompie wtryskowej?? czy to cosik daje więcej mocy?? tzn. parch mój ma bardzo słabe przyśpieszenie normalnie masakra i tak się zastanawiam co by było jak by mu trochę tą ową śrubą pokręcić? jażeli ktoś to przerabiał to proszę o odp.
NISSAN REAKTYWACJA
GG1274625 Lift Budy ala Qsma, amory OME +2`
GG1274625 Lift Budy ala Qsma, amory OME +2`
Będzie więcej mocy ale będzie dymił więcej. Nie wiem jak w patrolu ale w disco więcej niż pół obrotu nie podkręca się max jeden obrót powyżej turbo ci się rozpierdzieli szybko. Dlatego spróbuj na początek maxymalnie pół obrotu wkręcić. Ja se dałem 1/4 obrotu. Na wszelki wypadek niech wypowiedzą się posiadacze nyssana
ONE LIFE.LIVE IT
- wlodziu15
- Starszy podawacz kinetyka
- Posty: 103
- Rejestracja: śr 14 mar, 2007
- Lokalizacja: zachodniopomorskie
filtry wymienione wszystkie i jest naprawdę masakra, w innych parchach to jest tak jadąc powolutku na mokrym czy piachu dokładając gazu na maxa z tyłu robi się kocioł a u mnie lipa, i dlatego kombinuje co by tu trochę więcej z niego wyciągnąć, się zobaczy
NISSAN REAKTYWACJA
GG1274625 Lift Budy ala Qsma, amory OME +2`
GG1274625 Lift Budy ala Qsma, amory OME +2`
- prezes
- Prezes 4x4 Szczecin
- Posty: 10021
- Rejestracja: śr 14 lut, 2007
- Lokalizacja: szczecin
- Kontaktowanie:
to w takim razie, ja tez musze ta "srubkę" se podkręcić
Włodziu, jak jedziesz powoli nawet po piasku, to zebys nawet 8 srub podkręcił, to i tak nie zamielisz kołami do momentu jak nie zacznie turbina pompowac, a może tych innych widziałeś, jak oni na reduktorze jechali na pierwszym biegu i mieli wyłączony napęd na przód
Jeżeli masz Patrola 33 TD ,to dopiero od momentu działania turbiny zaczyna on byc nieco żwawszy
Włodziu, jak jedziesz powoli nawet po piasku, to zebys nawet 8 srub podkręcił, to i tak nie zamielisz kołami do momentu jak nie zacznie turbina pompowac, a może tych innych widziałeś, jak oni na reduktorze jechali na pierwszym biegu i mieli wyłączony napęd na przód
Jeżeli masz Patrola 33 TD ,to dopiero od momentu działania turbiny zaczyna on byc nieco żwawszy
prezes, po prostu prezes
- wlodziu15
- Starszy podawacz kinetyka
- Posty: 103
- Rejestracja: śr 14 mar, 2007
- Lokalizacja: zachodniopomorskie
nie no bez przesady ja mam sd33 bez turba jak by było to bym inaczej kombinował, zapytać się przecież lepiej niż cosik zepsuć a pytam dlatego że auto słabe na czarnym pod górkę i pali trochę za mało bo miasto to około 9 a po za to nawet 7 jak dla mnie to trochę za mało i dlatego coś mi nie pasuje
NISSAN REAKTYWACJA
GG1274625 Lift Budy ala Qsma, amory OME +2`
GG1274625 Lift Budy ala Qsma, amory OME +2`
dobre pierwszy raz widzę gościa któremu przeszkadza za małe spalanie. Ja też tak miałem ktoś se chyba wykręcił śróbke i maiłem muła bagiennego (teraz też ale mniejszego) popytaj się na forum ogólnopolskim może ktoś kręcił śróbką. Zwiekszanie dawki wiem że ma wpływ na żywotność turbo ale skoro nie masz to nie masz tego problemu. Myśle ze jak wkrecisz delikatnie to nic się nie stanie na pompie powinny być jakieś znaki pląby czy coś takiego mówiące żeby dalej już nie kręcić. Bez przesady skoro jest śróba to po to żeby nią regulować. JAk fabryka by nie chciała to by jej nie zrobiła. Robic to jednak trzeba z umiarem (1 obrót max) najlepiej do momentu zadymienia z tyłu. Jak dajesz po garach i nie dymi to za uboga mieszanka, powinnien puszczać chmurę jak diesel a nie jak huta albo parowóz
ONE LIFE.LIVE IT
- wlodziu15
- Starszy podawacz kinetyka
- Posty: 103
- Rejestracja: śr 14 mar, 2007
- Lokalizacja: zachodniopomorskie
heh a nie mówiłem powiem szczerze że od razu jak temat zapodałem na forum to na drugi dzień przystąpiłem do pracy, tak więc zawsze był problem na 2biegu na reduktorze, brakowało mocy pod koniec stromego podjazdu, a teraz nawet gazu nie muszę dużo zapodawać i włazi bez problemu, nawet mocniej nie dymi trochę tylko tyle co powinien, tak więc jestem zadowolony, no i spalanie doszło do w miarę normalnego tak koło 10 l. dzięki i pozdrawiam
NISSAN REAKTYWACJA
GG1274625 Lift Budy ala Qsma, amory OME +2`
GG1274625 Lift Budy ala Qsma, amory OME +2`
wlodziu15 pisze:heh a nie mówiłem powiem szczerze że od razu jak temat zapodałem na forum to na drugi dzień przystąpiłem do pracy, tak więc zawsze był problem na 2biegu na reduktorze, brakowało mocy pod koniec stromego podjazdu, a teraz nawet gazu nie muszę dużo zapodawać i włazi bez problemu, nawet mocniej nie dymi trochę tylko tyle co powinien, tak więc jestem zadowolony, no i spalanie doszło do w miarę normalnego tak koło 10 l. dzięki i pozdrawiam
Jakbyś chciał ponad normę podkręcić, to potrzebny będzie jeszcze intercooler. Jeżeli go nie będzie, to będzie mocno kopcić.
A tak bajdełej... To mój Patrolek potrafi nieźle asfalt skotłować... ale to trochę inny silnik.
tkoziol,
najpierw tutaj pokręć http://4x4.szczecin.pl/forum/viewtopic.php?t=576
najpierw tutaj pokręć http://4x4.szczecin.pl/forum/viewtopic.php?t=576
Nissan Pathfinder R51 "Pafik"
WARSZTAT 4X4 SZCZECIN UL.DĄBSKA 28 TEL 602277313
https://www.facebook.com/AUTOMOBILE-KAN ... 281961075/
WARSZTAT 4X4 SZCZECIN UL.DĄBSKA 28 TEL 602277313
https://www.facebook.com/AUTOMOBILE-KAN ... 281961075/
gszyp pisze:tkoziol,
najpierw tutaj pokręć http://4x4.szczecin.pl/forum/viewtopic.php?t=576
to Ci wyszło
autobusy i tramwaje.... GR Long
Wróć do „Instytut Zmotologii Terenowej”
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości