Strona 1 z 1

zwiększenie dawki paliwa patrol k160

: śr 30 maja, 2007
autor: wlodziu15
witam ktoś może testował owe podkręcenie dawki paliwa na pompie wtryskowej?? czy to cosik daje więcej mocy?? tzn. parch mój ma bardzo słabe przyśpieszenie normalnie masakra i tak się zastanawiam co by było jak by mu trochę tą ową śrubą pokręcić? jażeli ktoś to przerabiał to proszę o odp.

: czw 31 maja, 2007
autor: kondziu
Będzie więcej mocy ale będzie dymił więcej. Nie wiem jak w patrolu ale w disco więcej niż pół obrotu nie podkręca się max jeden obrót powyżej turbo ci się rozpierdzieli szybko. Dlatego spróbuj na początek maxymalnie pół obrotu wkręcić. Ja se dałem 1/4 obrotu. Na wszelki wypadek niech wypowiedzą się posiadacze nyssana

: czw 31 maja, 2007
autor: prezes
Dobra rada
Jeżeli nie znasz sie na pompach wtryskowych, to nie majstruj przy nich.
Sprawdź może najpierw filtry -powietrza i paliwa. I sprawdż jak to jest w innych Patrolach z "przyspieszeniem" :!:

: czw 31 maja, 2007
autor: wlodziu15
filtry wymienione wszystkie i jest naprawdę masakra, w innych parchach to jest tak jadąc powolutku na mokrym czy piachu dokładając gazu na maxa z tyłu robi się kocioł a u mnie :? lipa, i dlatego kombinuje co by tu trochę więcej z niego wyciągnąć, się zobaczy

: czw 31 maja, 2007
autor: prezes
to w takim razie, ja tez musze ta "srubkę" se podkręcić :shock:
Włodziu, jak jedziesz powoli nawet po piasku, to zebys nawet 8 srub podkręcił, to i tak nie zamielisz kołami do momentu jak nie zacznie turbina pompowac, a może tych innych widziałeś, jak oni na reduktorze jechali na pierwszym biegu i mieli wyłączony napęd na przód :?:
Jeżeli masz Patrola 33 TD ,to dopiero od momentu działania turbiny zaczyna on byc nieco żwawszy :!:

: pt 01 cze, 2007
autor: wlodziu15
nie no bez przesady :D ja mam sd33 bez turba jak by było to bym inaczej kombinował, zapytać się przecież lepiej niż cosik zepsuć :D a pytam dlatego że auto słabe na czarnym pod górkę i pali trochę za mało bo miasto to około 9 a po za to nawet 7 jak dla mnie to trochę za mało i dlatego coś mi nie pasuje

: pt 01 cze, 2007
autor: kondziu
:D :D :D dobre pierwszy raz widzę gościa któremu przeszkadza za małe spalanie. Ja też tak miałem ktoś se chyba wykręcił śróbke i maiłem muła bagiennego (teraz też ale mniejszego) popytaj się na forum ogólnopolskim może ktoś kręcił śróbką. Zwiekszanie dawki wiem że ma wpływ na żywotność turbo ale skoro nie masz to nie masz tego problemu. Myśle ze jak wkrecisz delikatnie to nic się nie stanie na pompie powinny być jakieś znaki pląby czy coś takiego mówiące żeby dalej już nie kręcić. Bez przesady skoro jest śróba to po to żeby nią regulować. JAk fabryka by nie chciała to by jej nie zrobiła. Robic to jednak trzeba z umiarem (1 obrót max) najlepiej do momentu zadymienia z tyłu. Jak dajesz po garach i nie dymi to za uboga mieszanka, powinnien puszczać chmurę jak diesel a nie jak huta albo parowóz :D

: sob 02 cze, 2007
autor: wlodziu15
ale tak jest, w innych parchach spalanie wychodzi minimum 12l na 100 to stwierdziłem że jest skręcony za bardzo, no to go trzeba unormować, a co do paliwa to nigdy nie lubiłem jak mi auto mało pali :D

: pt 20 lip, 2007
autor: qsma
dopiero teraz zobaczylem temat. faktycznie 7-9 litrow na setke to nie etyczny wynik. z tego co wiem to nie wplywa to na zywotnosc, a mocy faktycznie dodaje. :twisted:

: sob 21 lip, 2007
autor: wlodziu15
heh a nie mówiłem :) powiem szczerze że od razu jak temat zapodałem na forum to na drugi dzień przystąpiłem do pracy, tak więc zawsze był problem na 2biegu na reduktorze, brakowało mocy pod koniec stromego podjazdu, a teraz nawet gazu nie muszę dużo zapodawać i włazi bez problemu, nawet mocniej nie dymi trochę tylko tyle co powinien, tak więc jestem zadowolony, no i spalanie doszło do w miarę normalnego tak koło 10 l. dzięki i pozdrawiam

: czw 31 sty, 2008
autor: LSD
wlodziu15 pisze:heh a nie mówiłem :) powiem szczerze że od razu jak temat zapodałem na forum to na drugi dzień przystąpiłem do pracy, tak więc zawsze był problem na 2biegu na reduktorze, brakowało mocy pod koniec stromego podjazdu, a teraz nawet gazu nie muszę dużo zapodawać i włazi bez problemu, nawet mocniej nie dymi trochę tylko tyle co powinien, tak więc jestem zadowolony, no i spalanie doszło do w miarę normalnego tak koło 10 l. dzięki i pozdrawiam


Jakbyś chciał ponad normę podkręcić, to potrzebny będzie jeszcze intercooler. Jeżeli go nie będzie, to będzie mocno kopcić.

A tak bajdełej... To mój Patrolek :579: potrafi nieźle asfalt skotłować... ale to trochę inny silnik.

: pt 01 lut, 2008
autor: wlodziu15
Jak założe sobie 4.2 to tez będzie kotłował :]

: śr 20 lis, 2013
autor: tkoziol
witam wie ktoś jak podnieść dawkę paliwa w patrolu k160 3.2td to znaczy któą śrubą najlepiej jakieś zdjęcje.pompa rzędowa

: śr 20 lis, 2013
autor: tkoziol
jak podniesc dawke w patrolu 3.2td pompa rzędowa któą śrubą

: śr 20 lis, 2013
autor: gszyp
tkoziol,
najpierw tutaj pokręć http://4x4.szczecin.pl/forum/viewtopic.php?t=576

: śr 20 lis, 2013
autor: Darek...
gszyp pisze:tkoziol,
najpierw tutaj pokręć http://4x4.szczecin.pl/forum/viewtopic.php?t=576


:684: :690:

: śr 20 lis, 2013
autor: Willi
gszyp pisze:tkoziol,
najpierw tutaj pokręć http://4x4.szczecin.pl/forum/viewtopic.php?t=576



to Ci wyszło :599: