Strona 2 z 2

: czw 08 lip, 2010
autor: miastek
Długa historia, coś jak z tym szewcem i dziurą w bucie i ja mam właśnie taką dziurę w kolektorze.

: czw 08 lip, 2010
autor: prezes
Ciżby EGR ?

: czw 08 lip, 2010
autor: miastek
Dokładnie.

: czw 08 lip, 2010
autor: LSD
Pewnie ci się rurka złamała przy próbie odkręcania, a nakrętka niechce się ruszyć. Stary numer...

Mnie kiedyś udało się zaspawać tę dziurę bez zdejmowania. Masakra była, ale się udało :)

: czw 08 lip, 2010
autor: prezes
Czyli wygrałem czechosłowacki toster.

kiedy mogę go odebrać ?



może spróbuj jaką śrubę tam wkręcić z podkładką miedzianą [o ile jest jeszcze w co wkręcać]

: czw 08 lip, 2010
autor: miastek
Problem w tym, że przy montażu IC najlepiej się tej rurki pozbyć.
Np. u Piotrka z radziszewa śruba poszła płaskim kluczem u Micha zaspawałem szczelnie i jest git w swoim starym silniku odkręciłem z bólem ale odkręciłem ( silnik wyjęty), u siebie obciąłem, zagniotłem i zaspawałem ( na szybkiego bo do miastka wyjeżdżałem) i dupa zaspawałem niedokładnie i spierdal.ają spaliny przez co turbina wstawała dopiero przy 2500obr i to tylko do 0,7 bara :evil: 500 kilosów tak przejechałem i aż się gotowałem od wkur..., spoko przyjechałem do szczecina i migomat i dawaj zalepiłem i h.uj spierda.la na kołnierzu rurki w kolektorze więc tylko wykręcenie zostało. Dwa dni walki śruba się zgniotła i stoi jak zaczarowana, dzisiaj chciałem już wszystko wywalić ale nigdzie nie ma uszczelki kolektorów więc zrobiłem tak że w miarę jest ok turbina wstaje praktycznie jak wcześniej i ładuje 0,9 (było 1 bar) ale się nie poddaje od wtorku walcze dalej i wykręce dziadyge i spalę na stosie choćbym miał wywalić silnik albo zwalić głowice albo w ogóle porąbać wszystko siekierą od Wilego :wink:

: czw 08 lip, 2010
autor: miastek
prezes pisze:Czyli wygrałem czechosłowacki toster.

kiedy mogę go odebrać ?



może spróbuj jaką śrubę tam wkręcić z podkładką miedzianą [o ile jest jeszcze w co wkręcać]



Nie mogę wykręcić tej oryginalnej drążonej z kolektora co rurka przez nią przechodzi. Mam drugą łanie zaspawaną gotową do wkręcenia.

: pt 09 lip, 2010
autor: martii
i najgorsze jest to ze ta śruba jest z gownolitu
nawet chińskie klucze z prasowanego ryżu są twardsze :D

dlatego zostawiłem swojego, chociaż i tak jest zaślepiony na kolektorze, ale ja mam inny układ rur do IC

: czw 15 lip, 2010
autor: miastek
W końcu się udało. Odkręciłem wredną śrubę. I w końcu podłączyłem u siebie Intercooler ale najciekawsze jest to, że główną przyczyną słabego doładowania był zapchany filtr powietrza :lol: ktoś mi wiadro liści wrzucił do snorkla :mrgreen:. Teraz turbo wstaje momentalnie i ładnie dmucha 1 bar 8)

: czw 15 lip, 2010
autor: gszyp
sie na jesień do zarządu zieleni zatrudnij do zbierania liści w parkach :lol:

: pn 14 maja, 2012
autor: Ronin
wyciągnę trupa z szafy
ponieważ spotkało mnie to (nie)szczęście właśnie, to tak informacyjnie: Pamis - 850zł, nowa prawie drugie tyle :681:

: pn 14 maja, 2012
autor: miastek
Niecały rok temu płaciłem 750zł więc trochę podrożało :664:
Tyle że moja dalej pod ścianą stoi :660:

: śr 16 maja, 2012
autor: Ronin
to prawda, podrożały. Jakoś wszystko dziwnie w ciągu ostatniego roku idzie w górę. Pani za ladą od rozpoznała od czego przywiozłem złoma. Muszą mieć tam wielu patrolowców:)

: śr 16 maja, 2012
autor: LSD
Ronin pisze:to prawda, podrożały. Jakoś wszystko dziwnie w ciągu ostatniego roku idzie w górę. Pani za ladą od rozpoznała od czego przywiozłem złoma. Muszą mieć tam wielu patrolowców:)


Po ilości błota rozpoznają :)

: czw 17 maja, 2012
autor: nissan7
miastek pisze:Niecały rok temu płaciłem 750zł więc trochę podrożało :664:
Tyle że moja dalej pod ścianą stoi :660:

nową koleś kupował za 1050zł, jak ktoś zainteresowany to postaram się o namiar na firmę

: wt 29 maja, 2012
autor: qsma
mi też padła..... ale jak takie ceny to se chyba zalutuje :692:

: śr 30 maja, 2012
autor: student
Kurde... aż sprawdzę u siebie w hurtowni po ile są bo jakoś nie wieże w te bajońskie ceny