Kompresor 12V

Dział warsztat i już :)
Awatar użytkownika
LSD
4X4 Szczecin
Posty: 2528
Rejestracja: sob 17 mar, 2007
Lokalizacja: Dobra

Kompresor 12V

Postautor: LSD » ndz 27 mar, 2011

Na Powitaniu Wiosny w niedzielę było wielkie poszukiwanie kompresorów, bo połowa aut stała na flakach ;)

Ja też potrzebowałem kompresora i dzięki cierpliwości Abo, udało mi się nadymać oponkę.

Teraz już mam swój i mogę z czystym sumieniem polecić go innym.

http://allegro.pl/kompresor-samochodowy-12v-85l-dwa-tloki-szczecin-i1506431800.html

Odbiór w Szczecinie - bez dodatkowych kosztów.

Działa bardzo fajnie. 33" od zera do 1,8-2B pompuje ok 5 min.

buła
Starszy podawacz kinetyka
Posty: 152
Rejestracja: ndz 09 sty, 2011
Lokalizacja: szczecin prawobrzeże

Postautor: buła » ndz 27 mar, 2011

fajnie wygląda, i mówisz że działa :shock: ja na szczęście takiego problemu nie mam 8) na pokładzie mam pompowane zawieszenie,tył mieszki w sprężynach i kompresor z krańcówką do pompowania kół :lol:

wibrys
Prawdziwy offrołdowiec
Posty: 945
Rejestracja: pt 07 sie, 2009
Lokalizacja: Szczecin

Postautor: wibrys » ndz 27 mar, 2011

Też sobie sprawię taką.
A dlaczego my właściwie bez dętek jeździmy? Są jakieś ujemne plusy jeżdżenia z dętkami w oponkach??? :roll:
Est modus in rebus.

Awatar użytkownika
Diabeł
nawigator
Posty: 627
Rejestracja: pn 30 mar, 2009
Lokalizacja: rakownia/szczecin

Postautor: Diabeł » ndz 27 mar, 2011

Jedynym ujemnym plydem detki jest to ze trzeba miec wieksze otwory co by wentylek przejszedl :roll: ale pozniej wsadzic mozna wentyl od ciezarowki i jezdzic na bezdetkych :twisted:


Ps. no wlasnie czemu jezdzicie bez dyntek :?

Awatar użytkownika
LSD
4X4 Szczecin
Posty: 2528
Rejestracja: sob 17 mar, 2007
Lokalizacja: Dobra

Postautor: LSD » ndz 27 mar, 2011

Temat przerabiałem. Minusy mogą być następujące:
- zrywanie się wentyli - w błocie nietrudno obrócić oponę na feldze
- jak najedziesz na gwóźdź (itp) to już nic nie zrobisz. Powietrze spier..., a na bezdętkowej możan jechać co jakiś czas pompując.
- trzeba rozwiercać felgi
- nie wszystkie opony bezdętkowe chcą współpracować z dętką - muszą być gładkie w środku. Niektóre nie są - mają wystające żebrowania.

wibrys
Prawdziwy offrołdowiec
Posty: 945
Rejestracja: pt 07 sie, 2009
Lokalizacja: Szczecin

Postautor: wibrys » pn 28 mar, 2011

Czyli pozostaje dobry kompresor i pełnowymiarowe koło zapasowe 8)
Est modus in rebus.

Awatar użytkownika
prezes
Prezes 4x4 Szczecin
Posty: 10021
Rejestracja: śr 14 lut, 2007
Lokalizacja: szczecin
Kontaktowanie:

Postautor: prezes » pn 28 mar, 2011

Naważniejszym minusem dętek w naszych kołach jest obecność piasku pomiędzy oponą i dętką. I tenze piasek działa jak papier ścierny wewnątrz opony uszkadzając dentkę.
prezes, po prostu prezes


Wróć do „Instytut Zmotologii Terenowej”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 79 gości