pajero napęd

Dział warsztat i już :)
Awatar użytkownika
miastek
V-ce prezes 4x4 szczecin
Posty: 5830
Rejestracja: czw 15 lut, 2007
Lokalizacja: Miastko/Szczecin

Postautor: miastek » pt 03 sie, 2012

Mylisz się.
Pajero miały difflocka z tyłu który był załączany ciśnieniowo jak ARB, a z przodu na podciśnienie dopinana jest półoś aby mieć w ogóle napęd na 4 koła.
Gdybyś miał difflocka z przodu i w dodatku byłby zapięty na stałe nie dałbyś rady tym jeździć ponieważ zapięty przedni diff praktycznie uniemożliwia skręcanie (wiem bo mam) a przeguby pękły by ze śmiechu po 10min.
Nie znasz elementarnej budowy swojego auta.
Miastek Off-road GARAGE
Serwis, części, akcesoria 4X4
ESCAPE wyciągarki, zawieszenia, namioty dachowe
iKAMPER local dealer
iODPERFORMANCE local dealer
NOWY ADRES!!! WARZYMICE 18B
502 599 717
SuperPatrolSuper TURBOintercooler

maras
Sympatyk 4x4 Szczecin
Posty: 69
Rejestracja: pn 19 mar, 2012

Postautor: maras » pt 03 sie, 2012

na reduktorze przy nie zapiętym przodzie koła kręcą się w dwie strony odwrotnie , a przy zapiętym w tą samą strone jak na blokadzie - poruwnałem z swoją g-klasą
ktoś majstrował w przednim moście

Awatar użytkownika
miastek
V-ce prezes 4x4 szczecin
Posty: 5830
Rejestracja: czw 15 lut, 2007
Lokalizacja: Miastko/Szczecin

Postautor: miastek » pt 03 sie, 2012

maras pisze:na reduktorze przy nie zapiętym przodzie koła kręcą się w dwie strony odwrotnie , a przy zapiętym w tą samą strone jak na blokadzie


Nic z tego nie rozumiem, jak na reduktorze może być nie zapięty przód.
Ta rozmowa donikąd nie prowadzi ponieważ nie masz pojęcia o czym piszesz.
Miastek Off-road GARAGE
Serwis, części, akcesoria 4X4
ESCAPE wyciągarki, zawieszenia, namioty dachowe
iKAMPER local dealer
iODPERFORMANCE local dealer
NOWY ADRES!!! WARZYMICE 18B
502 599 717
SuperPatrolSuper TURBOintercooler

maras
Sympatyk 4x4 Szczecin
Posty: 69
Rejestracja: pn 19 mar, 2012

Postautor: maras » pt 03 sie, 2012

kiedyś się spotkamy to może sie dogadamy

student
Prawdziwy offrołdowiec
Posty: 880
Rejestracja: wt 20 sty, 2009
Lokalizacja: Szczecin

Postautor: student » pt 03 sie, 2012

No jak to! Mogą się nie kręcić przy zapiętym reduktorze :] Wystarczy rozpiąć sprzęgiełka :)

A co do rozmowy to rzeczywiście nie prowadzi do niczego bo już nikt nie wie o co komu chodzi: Czy o lift czy o pseudo blokady...


Wróć do „Instytut Zmotologii Terenowej”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 29 gości