: pt 03 sie, 2012
Mylisz się.
Pajero miały difflocka z tyłu który był załączany ciśnieniowo jak ARB, a z przodu na podciśnienie dopinana jest półoś aby mieć w ogóle napęd na 4 koła.
Gdybyś miał difflocka z przodu i w dodatku byłby zapięty na stałe nie dałbyś rady tym jeździć ponieważ zapięty przedni diff praktycznie uniemożliwia skręcanie (wiem bo mam) a przeguby pękły by ze śmiechu po 10min.
Nie znasz elementarnej budowy swojego auta.
Pajero miały difflocka z tyłu który był załączany ciśnieniowo jak ARB, a z przodu na podciśnienie dopinana jest półoś aby mieć w ogóle napęd na 4 koła.
Gdybyś miał difflocka z przodu i w dodatku byłby zapięty na stałe nie dałbyś rady tym jeździć ponieważ zapięty przedni diff praktycznie uniemożliwia skręcanie (wiem bo mam) a przeguby pękły by ze śmiechu po 10min.
Nie znasz elementarnej budowy swojego auta.