Strona 2 z 2

: pt 03 sie, 2012
autor: miastek
Mylisz się.
Pajero miały difflocka z tyłu który był załączany ciśnieniowo jak ARB, a z przodu na podciśnienie dopinana jest półoś aby mieć w ogóle napęd na 4 koła.
Gdybyś miał difflocka z przodu i w dodatku byłby zapięty na stałe nie dałbyś rady tym jeździć ponieważ zapięty przedni diff praktycznie uniemożliwia skręcanie (wiem bo mam) a przeguby pękły by ze śmiechu po 10min.
Nie znasz elementarnej budowy swojego auta.

: pt 03 sie, 2012
autor: maras
na reduktorze przy nie zapiętym przodzie koła kręcą się w dwie strony odwrotnie , a przy zapiętym w tą samą strone jak na blokadzie - poruwnałem z swoją g-klasą
ktoś majstrował w przednim moście

: pt 03 sie, 2012
autor: miastek
maras pisze:na reduktorze przy nie zapiętym przodzie koła kręcą się w dwie strony odwrotnie , a przy zapiętym w tą samą strone jak na blokadzie


Nic z tego nie rozumiem, jak na reduktorze może być nie zapięty przód.
Ta rozmowa donikąd nie prowadzi ponieważ nie masz pojęcia o czym piszesz.

: pt 03 sie, 2012
autor: maras
kiedyś się spotkamy to może sie dogadamy

: pt 03 sie, 2012
autor: student
No jak to! Mogą się nie kręcić przy zapiętym reduktorze :] Wystarczy rozpiąć sprzęgiełka :)

A co do rozmowy to rzeczywiście nie prowadzi do niczego bo już nikt nie wie o co komu chodzi: Czy o lift czy o pseudo blokady...