Y61 2.8 ciężko pali na ciepłym silniku

Dział warsztat i już :)
Awatar użytkownika
erto
Sympatyk 4x4 Szczecin
Posty: 59
Rejestracja: ndz 08 sie, 2010
Lokalizacja: Szczecin - Kijewo

Y61 2.8 ciężko pali na ciepłym silniku

Postautor: erto » pt 25 paź, 2013

Cześć.
Zmagał się z was ktoś z problemem ciężkiego zapalania gdy auto jest ciepłe?
Rano - pali na dotyk. Jak jest zagrzany i odstawię go na chwilę - również nie ma problemu. Ale zdarza mu się tak, że jak lekko ostygnie ( powiedzmy po godzinie), to muszę go dość długo kręcić . Wkó..wia mnie już to, więc muszę zacząć działać.
Czy ktoś z Was , przerabiał podobny temat?

Awatar użytkownika
LSD
4X4 Szczecin
Posty: 2528
Rejestracja: sob 17 mar, 2007
Lokalizacja: Dobra

Re: Y61 2.8 ciężko pali na ciepłym silniku

Postautor: LSD » pt 25 paź, 2013

erto pisze:Cześć.
Zmagał się z was ktoś z problemem ciężkiego zapalania gdy auto jest ciepłe?
Rano - pali na dotyk. Jak jest zagrzany i odstawię go na chwilę - również nie ma problemu. Ale zdarza mu się tak, że jak lekko ostygnie ( powiedzmy po godzinie), to muszę go dość długo kręcić . Wkó..wia mnie już to, więc muszę zacząć działać.
Czy ktoś z Was , przerabiał podobny temat?


Niestety może to być pompa wtryskowa. O ile dobrze pamiętam to objawy powodują mikropekniecia głowicy pompy. Widziałem juz kilka takich przypadków.

student
Prawdziwy offrołdowiec
Posty: 880
Rejestracja: wt 20 sty, 2009
Lokalizacja: Szczecin

Postautor: student » pt 25 paź, 2013

Możesz kolego pompę wody zimną wodą oblać żeby ją ostudzić i wtedy zobacz czy przynosi to efekt, jeżeli tak to znalazłeś winowajcę.

Awatar użytkownika
Diabeł
nawigator
Posty: 627
Rejestracja: pn 30 mar, 2009
Lokalizacja: rakownia/szczecin

Postautor: Diabeł » pt 25 paź, 2013

Mialem to samo i zmienilem pompe na mechaniczna z y60 taniej wyszlomi odzyskal chec do zycia

Awatar użytkownika
LSD
4X4 Szczecin
Posty: 2528
Rejestracja: sob 17 mar, 2007
Lokalizacja: Dobra

Postautor: LSD » pt 25 paź, 2013

student pisze:Możesz kolego pompę wody zimną wodą oblać żeby ją ostudzić i wtedy zobacz czy przynosi to efekt, jeżeli tak to znalazłeś winowajcę.


Chyba pompę wtryskową - chciałeś napisać :)

Awatar użytkownika
prezes
Prezes 4x4 Szczecin
Posty: 10005
Rejestracja: śr 14 lut, 2007
Lokalizacja: szczecin
Kontaktowanie:

Postautor: prezes » sob 26 paź, 2013

Diabeł pisze:Mialem to samo i zmienilem pompe na mechaniczna z y60 taniej wyszlomi odzyskal chec do zycia

A co Ty Bartuś wiarę zmieniłeś i w Nissanie swe paskudne dupsko wozisz ?
:680:
prezes, po prostu prezes

Awatar użytkownika
Diabeł
nawigator
Posty: 627
Rejestracja: pn 30 mar, 2009
Lokalizacja: rakownia/szczecin

Postautor: Diabeł » sob 26 paź, 2013

Kobita ma wiec jak jade po deski do tartaku to jestem zmuszony uzytkowac :/

Awatar użytkownika
erto
Sympatyk 4x4 Szczecin
Posty: 59
Rejestracja: ndz 08 sie, 2010
Lokalizacja: Szczecin - Kijewo

Postautor: erto » sob 26 paź, 2013

A ile taka operacja średnio kosztuje ( wymiana na mechaniczną z y60)??
Znalazłem jakiegoś gościa na allegro co to sprzedaje głowiczki za niecale 400,00 , ale nie wiem co o tym myslec

student
Prawdziwy offrołdowiec
Posty: 880
Rejestracja: wt 20 sty, 2009
Lokalizacja: Szczecin

Postautor: student » sob 26 paź, 2013

LSD pisze:
student pisze:Możesz kolego pompę wody zimną wodą oblać żeby ją ostudzić i wtedy zobacz czy przynosi to efekt, jeżeli tak to znalazłeś winowajcę.


Chyba pompę wtryskową - chciałeś napisać :)


Wtryskową, wtryskową, tak się tą wodą zaaferowałem że mi się wkradło.

Awatar użytkownika
Diabeł
nawigator
Posty: 627
Rejestracja: pn 30 mar, 2009
Lokalizacja: rakownia/szczecin

Postautor: Diabeł » sob 26 paź, 2013

erto, nie umiem powiedziec bo wszystkie graty mialem pod reka w warsztacie , ale trzeba liczyc pompe wtryskowa, pedal gazu i linke .

Awatar użytkownika
erto
Sympatyk 4x4 Szczecin
Posty: 59
Rejestracja: ndz 08 sie, 2010
Lokalizacja: Szczecin - Kijewo

Postautor: erto » śr 30 paź, 2013

Kupiłem zmodyfikowany element pompy, zwany głowiczką, choć moim zdaniem to lekko zmodyfikowany dekielek. Testuję od kilku godzin i jest ok. Jak po tygodniu będzie ok, to podzielę się szczegółami

Awatar użytkownika
erto
Sympatyk 4x4 Szczecin
Posty: 59
Rejestracja: ndz 08 sie, 2010
Lokalizacja: Szczecin - Kijewo

Postautor: erto » pt 22 lis, 2013

Tak więc do dnia dzisiejszego wszystko jest OK.
Jakby ktoś zmagał się z podobnym problemem to chętnie podzielę się wiedzą

viper126p
Jestem tu nowy/a
Posty: 2
Rejestracja: śr 12 lut, 2014

Y61 2.8 ciężko pali na ciepłym silniku

Postautor: viper126p » śr 12 lut, 2014

a jak jest z mocą silnika na pompie od y60?rozumiem ze wtedy bedzie 116KM?czy troche wiecej bo zostaje intercooler? aha i czy wtryski zostaja te same?

mielony
Sympatyk 4x4 Szczecin
Posty: 24
Rejestracja: pn 17 lis, 2014
Lokalizacja: nowogard

Postautor: mielony » wt 18 lis, 2014

erto pisze:Tak więc do dnia dzisiejszego wszystko jest OK.
Jakby ktoś zmagał się z podobnym problemem to chętnie podzielę się wiedzą

witam. Jakies info na PW?
Patrol :)

mielony
Sympatyk 4x4 Szczecin
Posty: 24
Rejestracja: pn 17 lis, 2014
Lokalizacja: nowogard

Postautor: mielony » wt 25 lis, 2014

erto, napisz co z tą modyfikacją - dekielkiem?
Patrol :)

mielony
Sympatyk 4x4 Szczecin
Posty: 24
Rejestracja: pn 17 lis, 2014
Lokalizacja: nowogard

Postautor: mielony » pt 28 lis, 2014

działa :690: zrobione :684:
Patrol :)

maju
Jestem tu nowy/a
Posty: 1
Rejestracja: pt 10 kwie, 2020

Re:

Postautor: maju » pt 10 kwie, 2020

erto pisze:Tak więc do dnia dzisiejszego wszystko jest OK.
Jakby ktoś zmagał się z podobnym problemem to chętnie podzielę się wiedzą


Witam Cię kolego, proszę podpowiedz czy po wymianie tej głowiczki jest nadal wszystko OK?
Czy kupowałeś ją może na tej aukcji
https://allegro.pl/oferta/patrol-y61-2- ... 7549202197

Awatar użytkownika
miastek
V-ce prezes 4x4 szczecin
Posty: 5830
Rejestracja: czw 15 lut, 2007
Lokalizacja: Miastko/Szczecin

Re: Y61 2.8 ciężko pali na ciepłym silniku

Postautor: miastek » pt 10 kwie, 2020

Na pewno wszystko jest ok.
Naprawa jest prosta, wystarczy poszukać w necie.
Jak nie dasz rady to pisz na pw.
Miastek Off-road GARAGE
Serwis, części, akcesoria 4X4
ESCAPE wyciągarki, zawieszenia, namioty dachowe
iKAMPER local dealer
iODPERFORMANCE local dealer
NOWY ADRES!!! WARZYMICE 18B
502 599 717
SuperPatrolSuper TURBOintercooler


Wróć do „Instytut Zmotologii Terenowej”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 54 gości