Co w baku piszczy?

Dział warsztat i już :)
Awatar użytkownika
Mirek
Sympatyk 4x4 Szczecin
Posty: 14
Rejestracja: pn 23 wrz, 2013
Lokalizacja: Ciechanów/Koszalin

Co w baku piszczy?

Postautor: Mirek » pn 28 paź, 2013

Witajcie koledzy, jestem trochę zielony, dlatego proszę o wyrozumiałość.
Przestał mi działaś wskaźnik paliwa więc zabrałem się dzisiaj za bak, tak jak przypuszczałem jakimś cudem pływak odpadł.
Pływak szybko znalazłem w baku i zamontowałem go z powrotem, natomiast zdziwił mnie widok czegoś takiego:
[IMG=http://img707.imageshack.us/img707/5150/5a8j.jpg][/IMG]
Co to jest? Normalnie leży na dnie baku do niczego nie przymocowane, ma otworki i po wylaniu paliwa pływa, po jakimś czasie napełnia się i tonie. Rozmiary "tego czegoś" nie pozwalają na wyjęcie z baku. Co to jest i do czego służy?
"Na świecie nie ma nic bardziej giętkiego ani delikatnego niż woda;
a jednak nie ma też niczego, co przewyższa ją twardością i siłą"
Lao-Tse, chiński mistrz tao

Awatar użytkownika
LSD
4X4 Szczecin
Posty: 2528
Rejestracja: sob 17 mar, 2007
Lokalizacja: Dobra

Re: Co w baku piszczy?

Postautor: LSD » wt 29 paź, 2013

Nie jestem pewien do czego to służy, ale powinno być przymocowane. O ile dobrze pamiętam w górnej części zbiornika. Jest tam blaszka do której to się przyczepia - za pomocą wsuwki wiczocznej na zdjęciu.

Awatar użytkownika
Mirek
Sympatyk 4x4 Szczecin
Posty: 14
Rejestracja: pn 23 wrz, 2013
Lokalizacja: Ciechanów/Koszalin

Postautor: Mirek » wt 29 paź, 2013

No to ja pięknie wszystko poskładałem, kabelki polutowałem /przecinałem żeby się nie bawić za dużo/ pozabezpieczałem w koszulki termokurczliwe, ale nie zamontowałem tego plastiku. Oczywiście posprawdzałem dno baku i boki w poszukiwaniu jakiegoś uchwytu, ale nie wpadło mi do głowy że może być u góry....
Jak by ktoś wiedział do czego to służy, będę bardzo wdzięczny. Bo jeśli do niczego to niech na razie leży na dnie jak leżało :P chociaż domyślam się że właśnie ten element pomógł zdjąć pływak.