Abowóz

Dział warsztat i już :)
Awatar użytkownika
Abo
4X4 Szczecin
Posty: 3404
Rejestracja: czw 25 gru, 2008
Lokalizacja: Szczecin
Kontaktowanie:

Postautor: Abo » pn 07 wrz, 2015

Geolandary 001 przeżyły ostre kamienne góry oraz prawie 5 tysi asfaltu bez większego problemu.
Działają, nawet się bardzo nie ślizgają na mokrym.
W sumie jestem zadowolony.

Nigdy więcej czerwonych polibuszy nie założę.
Rozpada się to gówno dość szybko, nie tłumi drgań.
Założyłem komplet nowy w styczniu, przed wyjazdem na Bałkany już wymieniłem połowę na gumy. Po Bałkanach muszę resztę polibuszy wymienić a gumy trzymają się dzielnie.
Wracam do oryginałów.
Abo

_______________________________
TANIO powiększam babskie cycki dotykiem, jak nie zadziała zwrot kasy!
4800 VTR Super Safari, Jimny ;-)
firma, foty

Awatar użytkownika
LSD
4X4 Szczecin
Posty: 2528
Rejestracja: sob 17 mar, 2007
Lokalizacja: Dobra

Postautor: LSD » pn 07 wrz, 2015

Polibusze są ok, ale tylko w niektórych miejscach:
- drążki panharda
- stabilizatory
- amortyzatory

Do wahaczy najlepiej oryginalne silentbloki.

Awatar użytkownika
Abo
4X4 Szczecin
Posty: 3404
Rejestracja: czw 25 gru, 2008
Lokalizacja: Szczecin
Kontaktowanie:

Postautor: Abo » pn 07 wrz, 2015

LSD pisze:Polibusze są ok, ale tylko w niektórych miejscach:
- drążki panharda
- stabilizatory
- amortyzatory


stabi - nie mam, amortyzatory na razie nie mam zdania,

wahacze poszły pierwsze, polibusze wytrzymały 5 miesięcy lekkiej jazdy dookoła Szczecina, gumy wytrzymały Bałkany,

panharda możesz właśnie zobaczyć u mnie, polibusze się nie nadają, chyba że jeździsz po asfalcie :688:
Abo

_______________________________
TANIO powiększam babskie cycki dotykiem, jak nie zadziała zwrot kasy!
4800 VTR Super Safari, Jimny ;-)
firma, foty

Awatar użytkownika
LSD
4X4 Szczecin
Posty: 2528
Rejestracja: sob 17 mar, 2007
Lokalizacja: Dobra

Postautor: LSD » pn 07 wrz, 2015

Abo pisze:
LSD pisze:Polibusze są ok, ale tylko w niektórych miejscach:
- drążki panharda
- stabilizatory
- amortyzatory


stabi - nie mam, amortyzatory na razie nie mam zdania,

wahacze poszły pierwsze, polibusze wytrzymały 5 miesięcy lekkiej jazdy dookoła Szczecina, gumy wytrzymały Bałkany,

panharda możesz właśnie zobaczyć u mnie, polibusze się nie nadają, chyba że jeździsz po asfalcie :688:


Musiałeś trafić na jakiś badziew.
Ja mam polskie polibusze od kilku lat i jest OK. Sukcesywnie je wymieniam na gumy, ale nie z powodu ich rozsypania tylko dla lepszego wykrzyżu, komfortu i dlatego, że łamią górne tylne wahacze.

Awatar użytkownika
Abo
4X4 Szczecin
Posty: 3404
Rejestracja: czw 25 gru, 2008
Lokalizacja: Szczecin
Kontaktowanie:

Postautor: Abo » pn 07 wrz, 2015

LSD pisze:Musiałeś trafić na jakiś badziew.
Ja mam polskie polibusze od kilku lat i jest OK. Sukcesywnie je wymieniam na gumy, ale nie z powodu ich rozsypania tylko dla lepszego wykrzyżu, komfortu i dlatego, że łamią górne tylne wahacze.


Hmm, nie chciałem tego mówić, czerwone polibusze powszechnie reklamowane na naszych forach :688: Tylko ja mam zaspawany panhard rurą więc nie miał prawa być słabszy od plastiku :668: No i właśnie gumy są po to żeby chronić pozostałe elementy.

Ale co mają polibusze do wielkości wykrzyżu? Że się guma o milimetr czy dwa ugnie??
Abo

_______________________________
TANIO powiększam babskie cycki dotykiem, jak nie zadziała zwrot kasy!
4800 VTR Super Safari, Jimny ;-)
firma, foty

Awatar użytkownika
kondziu
nawigator
Posty: 551
Rejestracja: ndz 11 lut, 2007
Lokalizacja: Szczecin

Postautor: kondziu » pn 07 wrz, 2015

Przerabiałem polibusze ome i polibush i lipa padają dość szybko a w cenie niby dobrych mam prawie trzy komplety oryginalnych gum. Nigdy więcej poligówna
ONE LIFE.LIVE IT

Awatar użytkownika
gszyp
4X4 Szczecin
Posty: 2010
Rejestracja: czw 27 gru, 2007
Lokalizacja: SZCZECIN

Postautor: gszyp » pn 07 wrz, 2015

Abo pisze:Ale co mają polibusze do wielkości wykrzyżu? Że się guma o milimetr czy dwa ugnie??


Oryginalne tuleje mają całkowicie inną budowę i pracują całkowicie inaczej wahacz można ręką skręcić a z polibuszem niestety nie,praca oryginału to jakiś 1cm różnicy niż polibusza nie 1mm
Nissan Pathfinder R51 "Pafik"


WARSZTAT 4X4 SZCZECIN UL.DĄBSKA 28 TEL 602277313
https://www.facebook.com/AUTOMOBILE-KAN ... 281961075/

Awatar użytkownika
LSD
4X4 Szczecin
Posty: 2528
Rejestracja: sob 17 mar, 2007
Lokalizacja: Dobra

Postautor: LSD » pn 07 wrz, 2015

gszyp pisze:
Abo pisze:Ale co mają polibusze do wielkości wykrzyżu? Że się guma o milimetr czy dwa ugnie??


Oryginalne tuleje mają całkowicie inną budowę i pracują całkowicie inaczej wahacz można ręką skręcić a z polibuszem niestety nie,praca oryginału to jakiś 1cm różnicy niż polibusza nie 1mm


Tak jak pisze Gszyp różnica jest ogromna.
Szczególnie w górnych tylnych wahaczach, które są dość krótkie i przez to potrafią się bardzo mocno wykręcać na wykrzyżach.
Znam przynajmniej kilka osób, łącznie ze mną, które połamały te wahacze bo mieli tam dużo twardsze od gum polibusze.


Gumy do panhardów spokojnie możesz kupić w zamienniku - febest, oyodo itp. Te gumy nie pracują jakoś ekstremalnie więc spokojnie dają radę. Cena to 30-40 zł za sztukę.

Oryginalne komplet silentblocków przód 4 szt + tył 8 szt to ok 1000 zł w Polsce (już z cłem i przesyłką)

Awatar użytkownika
Abo
4X4 Szczecin
Posty: 3404
Rejestracja: czw 25 gru, 2008
Lokalizacja: Szczecin
Kontaktowanie:

Postautor: Abo » wt 08 wrz, 2015

gszyp pisze:Oryginalne tuleje mają całkowicie inną budowę i pracują całkowicie inaczej wahacz można ręką skręcić a z polibuszem niestety nie, praca oryginału to jakiś 1cm różnicy niż polibusza nie 1mm

To tym bardziej nigdy więcej polibuszy :668:
Abo

_______________________________
TANIO powiększam babskie cycki dotykiem, jak nie zadziała zwrot kasy!
4800 VTR Super Safari, Jimny ;-)
firma, foty


Wróć do „Instytut Zmotologii Terenowej”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 35 gości