reduktor

Dział warsztat i już :)
skarabeusz2
Sympatyk 4x4 Szczecin
Posty: 11
Rejestracja: pt 05 gru, 2014
Lokalizacja: Stargard Szczeciński

reduktor

Postautor: skarabeusz2 » sob 06 gru, 2014

Mam jeszcze jeden problem. W mojej 160 przy włączonym reduktorze na obrotach pozwalających wjechać pod górę bokiem, rozłancza sę przechodząc w pozycję jałową. Czy takie rzeczy sę naprawia, czy też lepiej szukać zamianki?

Awatar użytkownika
miastek
V-ce prezes 4x4 szczecin
Posty: 5832
Rejestracja: czw 15 lut, 2007
Lokalizacja: Miastko/Szczecin

Postautor: miastek » sob 06 gru, 2014

Jak sam nie jestes w stanie ogarnąć tematu to taniej bedzie kupic drugi reduktor.
Miastek Off-road GARAGE
Serwis, części, akcesoria 4X4
ESCAPE wyciągarki, zawieszenia, namioty dachowe
iKAMPER local dealer
iODPERFORMANCE local dealer
NOWY ADRES!!! WARZYMICE 18B
502 599 717
SuperPatrolSuper TURBOintercooler

Awatar użytkownika
LSD
4X4 Szczecin
Posty: 2528
Rejestracja: sob 17 mar, 2007
Lokalizacja: Dobra

Postautor: LSD » sob 06 gru, 2014

miastek pisze:Jak sam nie jestes w stanie ogarnąć tematu to taniej bedzie kupic drugi reduktor.


Nawet nówki sztuki są :)

http://allegro.pl/reduktor-nissan-patro ... 43560.html

skarabeusz2
Sympatyk 4x4 Szczecin
Posty: 11
Rejestracja: pt 05 gru, 2014
Lokalizacja: Stargard Szczeciński

Postautor: skarabeusz2 » ndz 07 gru, 2014

A problemem jest wielkim założyć skrzynię z reduktorem od 60-tki, widziałem darek z. ma na sprzedaż (przynajmniej miał). Rozumiem że trzeba mieć dodatkową przejściówkę ale poza tym czy nie ma jakiś większych problemów? :692:

Awatar użytkownika
miastek
V-ce prezes 4x4 szczecin
Posty: 5832
Rejestracja: czw 15 lut, 2007
Lokalizacja: Miastko/Szczecin

Postautor: miastek » ndz 07 gru, 2014

Bez sensu. Wyjscie walu na tyl jest w innym miejscu. W krótkim patrolu wał nie wyrabia. Z reszta do silnika nie pasuje a skrzynie w 160kach sa mocniejsze niż y60 2.8.
Miastek Off-road GARAGE
Serwis, części, akcesoria 4X4
ESCAPE wyciągarki, zawieszenia, namioty dachowe
iKAMPER local dealer
iODPERFORMANCE local dealer
NOWY ADRES!!! WARZYMICE 18B
502 599 717
SuperPatrolSuper TURBOintercooler

skarabeusz2
Sympatyk 4x4 Szczecin
Posty: 11
Rejestracja: pt 05 gru, 2014
Lokalizacja: Stargard Szczeciński

Postautor: skarabeusz2 » ndz 07 gru, 2014

Takie miałem przeczucie, że to głupi pomysł, ale zapytać i wysłuchać nie zaszkodzi. Po nowym roku kupię chyba tego nowelasa i może byś kolego miastek wymienił. Może mnie pamiętasz, rok temu robiliście mi elektrykę. :681: :671:

Awatar użytkownika
LSD
4X4 Szczecin
Posty: 2528
Rejestracja: sob 17 mar, 2007
Lokalizacja: Dobra

Postautor: LSD » ndz 07 gru, 2014

skarabeusz2 pisze:Takie miałem przeczucie, że to głupi pomysł, ale zapytać i wysłuchać nie zaszkodzi. Po nowym roku kupię chyba tego nowelasa i może byś kolego miastek wymienił. Może mnie pamiętasz, rok temu robiliście mi elektrykę. :681: :671:


Jak chcesz tego nowego to zaproponuj gościowi cene 700-800 zł. On stoi na Allegro z rok czasu. Generalnie przy takiej cenie będzie się opłacać, bo tyle to zapłacisz za komplet dobrych łożysk i uszczelniaczy.

skarabeusz2
Sympatyk 4x4 Szczecin
Posty: 11
Rejestracja: pt 05 gru, 2014
Lokalizacja: Stargard Szczeciński

Postautor: skarabeusz2 » ndz 07 gru, 2014

Kojarzę firmę sprzedającą z innych aukcji, a targować się oczywiście będę.

Awatar użytkownika
miastek
V-ce prezes 4x4 szczecin
Posty: 5832
Rejestracja: czw 15 lut, 2007
Lokalizacja: Miastko/Szczecin

Postautor: miastek » ndz 07 gru, 2014

skarabeusz2 pisze:Takie miałem przeczucie, że to głupi pomysł, ale zapytać i wysłuchać nie zaszkodzi. Po nowym roku kupię chyba tego nowelasa i może byś kolego miastek wymienił. Może mnie pamiętasz, rok temu robiliście mi elektrykę. :681: :671:


Nie ma problemu, telefon do mnie masz.
:668:
Miastek Off-road GARAGE
Serwis, części, akcesoria 4X4
ESCAPE wyciągarki, zawieszenia, namioty dachowe
iKAMPER local dealer
iODPERFORMANCE local dealer
NOWY ADRES!!! WARZYMICE 18B
502 599 717
SuperPatrolSuper TURBOintercooler

Awatar użytkownika
rafal
Sympatyk 4x4 Szczecin
Posty: 68
Rejestracja: śr 03 paź, 2007
Lokalizacja: Szczecin

Postautor: rafal » wt 09 gru, 2014

witam , jeśli masz zrobionego body lifa sprawdz czy dobrze podcięta(wycięta) została część podłogi przy lewarku mielismy kiedys podobne problemy i sprawdz czy nie są zerwane poduszki pod skrzynią biegów.
pozdrawiam

skarabeusz2
Sympatyk 4x4 Szczecin
Posty: 11
Rejestracja: pt 05 gru, 2014
Lokalizacja: Stargard Szczeciński

Postautor: skarabeusz2 » śr 10 gru, 2014

Cześć Rafał. Nie zabardzo wiem co to body lift. Sytuacja wygląda następująco. Załaczam reduktor, chwilę pojeżdżę na wysokich obrotach i koniec, dzwignia od reduktora przechodzi w pozycję jałową.
Gdy załączę ją ponownie, za moment problem pojawia się ponownie.
A poduszki sprawdzę jutro, choć pewnie zwoje już wysłużyły.

Awatar użytkownika
prezes
Prezes 4x4 Szczecin
Posty: 10021
Rejestracja: śr 14 lut, 2007
Lokalizacja: szczecin
Kontaktowanie:

Postautor: prezes » śr 10 gru, 2014

Bodylift -w krótkich żołnierskich słowach, uniesienie karoseri na dystansach nad ramą.

Wg @Rafała u ciebie wajcha od reduktora może mieć kolizję z karoserią w miejscu gdzie się włącza reduktor w położenie 4L.
prezes, po prostu prezes

skarabeusz2
Sympatyk 4x4 Szczecin
Posty: 11
Rejestracja: pt 05 gru, 2014
Lokalizacja: Stargard Szczeciński

Postautor: skarabeusz2 » śr 10 gru, 2014

Rozumiem. Napewno jutro sprawdzę.

Awatar użytkownika
LSD
4X4 Szczecin
Posty: 2528
Rejestracja: sob 17 mar, 2007
Lokalizacja: Dobra

Postautor: LSD » śr 10 gru, 2014

skarabeusz2 pisze:Rozumiem. Napewno jutro sprawdzę.


Nawet nie musi kolidować z karoserią. Wystarczy, że osłona gumowa jest mocno napięta, a tak się może stać przy body lifcie.


Wróć do „Instytut Zmotologii Terenowej”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 84 gości