Strona 2 z 2

: śr 23 wrz, 2015
autor: miastek
Czyli powinieneś zacząć od obudowy wentylatora i porządnym myciu chłodnicy.

: śr 23 wrz, 2015
autor: prezes
Jak juz pisałem wcześniej w temacie-ja tam sie nie znam, ale :
miałem tak samo jak u Zdzisława i dokładnie wymyłem chłodnicę wewnątrz i na zewnątrz.
I d.upa blada, w te wakacje na południu temp na podjazdach na zegarze ponad połowę i wyżej. Choć w Polsce temp modelowa ciut poniżej połowy.
Teraz czeka mnie wymiana chłodnicy lub jej regeneracja.

: śr 23 wrz, 2015
autor: LSD
Abo - tak jak Ci pisałem. Kup nową chłodnicę za 600 pln, twoja 16 letnia na pewno ma już mniejszą sprawność. Do tego kup używany tunel od y61 3,0 i go dopasuj do Twojego 4,2D. Nie trzeba go będzie tak ciąć jak od 2,8 bo przynajmniej wentylator w 3,0 i 4,2 jest w tym samym miejscu.

Potem jak będzie mało to kup nowe wisko, chociaż przypuszczam, że masz sprawne.

: śr 23 wrz, 2015
autor: Abo
miastek pisze:Czyli powinieneś zacząć od obudowy wentylatora i porządnym myciu chłodnicy.


Chłodnicę mam czyściutką. Przed Albanią to zrobiłem i nic nie dało. Wymiana chłodnicy na taką samą nic nie da.
Kupię chłodnicę 2x grubszą z tunelem. Już postanowione. Tylko na razie zastanawiam się u kogo :668:

: śr 23 wrz, 2015
autor: miastek
Abo ty jakiś nie reformowalny jesteś.
Pisałem wcześniej że Robertowi też się patrol grzał jak po stepach jeździł, wymieniliśmy rdzeń w chłodnicy i już się nie grzeje.
Doprowadź oryginalny układ do stanu używalności i nic nie będzie ci się grzało. Tym bardziej, że w Y61 oryginalna chłodnica jest większa niż w Y60 w których przecież też były 4.2.
Chłodnica może być zajeba... nie tylko z zewnątrz.
Kup oryginalną chłodnicę w sensie dedykowaną może być zamiennik ale nową do tego tunel i ewentualnie nowe wisko i z bani. Po co kombinować? Później w razie awarii na zadupiu idziesz i szukasz części do swojego auta a nie jakiś wydumek które nigdy idealnie nie pasują.
Kapiszi?

: śr 23 wrz, 2015
autor: miastek
Abo pisze:
miastek pisze:Czyli powinieneś zacząć od obudowy wentylatora i porządnym myciu chłodnicy.


Chłodnicę mam czyściutką. Przed Albanią to zrobiłem i nic nie dało. Wymiana chłodnicy na taką samą nic nie da.
Kupię chłodnicę 2x grubszą z tunelem. Już postanowione. Tylko na razie zastanawiam się u kogo :668:


Co miało dać jak Ty praktycznie nie masz tunelu wentylatora. W takim przypadku wentylator zaciąga powietrze bokami a nie przez chłodnicę, więc ani nie chłodzi wody ani nie ma jak zagrzać spiralki na wiskozie żeby ją zapiąć. Powiedziałem ci to jeszcze w Chorwacji.

: śr 23 wrz, 2015
autor: LSD
miastek pisze:Abo ty jakiś nie reformowalny jesteś.
Pisałem wcześniej że Robertowi też się patrol grzał jak po stepach jeździł, wymieniliśmy rdzeń w chłodnicy i już się nie grzeje.


Potwierdzam, też tak miałem. Chłodnica była jak nowa, a auto się grzało. Po wymianie na nową przestało.
Oczywiście jak chcesz wydać 2000 zł na chłodnicę to spoko. Tylko, że nie musisz. Nowa za 600 zł + tunel da to samo.

: śr 23 wrz, 2015
autor: Abo
Przecież co do tunelu to się całkowicie zgadzam że bez to działać nie będzie... Po co mnie mówić to 500 razy? :688:

: śr 23 wrz, 2015
autor: gszyp
Abo wymień tunel .501 raz ci powiem :690: