Film dla zwolenników spania w aucie.
https://www.youtube.com/watch?v=USn9yLs_3J0
A tu ten sam samochód po 5 latach
https://www.youtube.com/watch?v=aBE9uiBWF8w
Zabudowa w Y60
- prezes
- Prezes 4x4 Szczecin
- Posty: 10021
- Rejestracja: śr 14 lut, 2007
- Lokalizacja: szczecin
- Kontaktowanie:
Zabudowa w Y60
prezes, po prostu prezes
Re: Zabudowa w Y60
Ostatnio to samo oglądałem i musze powiedzieć że zacny pomysł z tymi pojemnikami na wodę na bagażniku choć środek ciężkości trochę wysoko idzie ale za to ciepła woda zawsze
Nissan Patrol GQ
Re: Zabudowa w Y60
Może nie Super Patrol Super ale dom na kołach jak się patrzy, cytując klasyka 'mają rozmach skurwisyny'
https://www.outsideonline.com/2130781/m ... GFT1p6lckc
https://www.outsideonline.com/2130781/m ... GFT1p6lckc
Nissan Patrol GQ
- prezes
- Prezes 4x4 Szczecin
- Posty: 10021
- Rejestracja: śr 14 lut, 2007
- Lokalizacja: szczecin
- Kontaktowanie:
Re: Zabudowa w Y60
Australijczycy zawsze mieli rozmach w dziedzinie campowej.
prezes, po prostu prezes
- miastek
- V-ce prezes 4x4 szczecin
- Posty: 5832
- Rejestracja: czw 15 lut, 2007
- Lokalizacja: Miastko/Szczecin
Re: Zabudowa w Y60
Ta, jest tam tego pełno.
Miastek Off-road GARAGE
Serwis, części, akcesoria 4X4
ESCAPE wyciągarki, zawieszenia, namioty dachowe
iKAMPER local dealer
iODPERFORMANCE local dealer
NOWY ADRES!!! WARZYMICE 18B
502 599 717
SuperPatrolSuper TURBOintercooler
Serwis, części, akcesoria 4X4
ESCAPE wyciągarki, zawieszenia, namioty dachowe
iKAMPER local dealer
iODPERFORMANCE local dealer
NOWY ADRES!!! WARZYMICE 18B
502 599 717
SuperPatrolSuper TURBOintercooler
-
- 4X4 Szczecin
- Posty: 5441
- Rejestracja: pt 28 sty, 2011
Re: Zabudowa w Y60
Moi drodzy przyjaciele, prośbę wielką do Was mam . Drzymała przykład dał, lecz on inny problem miał.
http://www.polskieradio.pl/39/156/Artyk ... rmanizacja
Proszę Was nie prowadźmy wyścigu zbrojeń w tym kierunku. Wiemy wszyscy że wrogiem aut terenowych jest waga.
Dlaczego to robimy? Czy o to nam chodzi? Przecież ,czym bardziej jesteśmy wygodni tym więcej kg. na auta ładujemy.
Czym więcej na auta ładujemy tym bardziej ograniczamy cele i miejsca do których dotrzeć byśmy chcieli.
Pamiętam dwie sytuacje takie , na wyprawach,w których udział brałem , gdzie po przejechani ponad 2.000km asfaltami, do fajnych miejsc, nie pojechaliśmy , bo auta nadmiernie załadowane były , i,, zbyt wysokie ryzyko było'' .
Proszę Was Moi Drodzy , życie uprzyjemniajmy sobie, ale miejmy na uwadze to, że jeśli umiaru mieć nie będziemy , to na camperach wylądujemy . A one to już nic z off road-em wspólnego nie mają.
No chyba że w tym kierunku idziemy.
http://www.fotosik.pl/zdjecie/7bec7966c286d42d
Na coś takiego to , i motor zabrać można , i Rib-a , na dach wrzucić się da.
Ale , czy na końcu tej drogi, ewolucji Off-road-u , zadowoleni z poczynań naszych będziemy?
Przecież , najwspanialsze wspomnienia to z pierwszych razy mamy , bez względu na to , z czym związane były.
Tak, jakoś mnie naszło.
Przepraszam.
http://www.polskieradio.pl/39/156/Artyk ... rmanizacja
Proszę Was nie prowadźmy wyścigu zbrojeń w tym kierunku. Wiemy wszyscy że wrogiem aut terenowych jest waga.
Dlaczego to robimy? Czy o to nam chodzi? Przecież ,czym bardziej jesteśmy wygodni tym więcej kg. na auta ładujemy.
Czym więcej na auta ładujemy tym bardziej ograniczamy cele i miejsca do których dotrzeć byśmy chcieli.
Pamiętam dwie sytuacje takie , na wyprawach,w których udział brałem , gdzie po przejechani ponad 2.000km asfaltami, do fajnych miejsc, nie pojechaliśmy , bo auta nadmiernie załadowane były , i,, zbyt wysokie ryzyko było'' .
Proszę Was Moi Drodzy , życie uprzyjemniajmy sobie, ale miejmy na uwadze to, że jeśli umiaru mieć nie będziemy , to na camperach wylądujemy . A one to już nic z off road-em wspólnego nie mają.
No chyba że w tym kierunku idziemy.
http://www.fotosik.pl/zdjecie/7bec7966c286d42d
Na coś takiego to , i motor zabrać można , i Rib-a , na dach wrzucić się da.
Ale , czy na końcu tej drogi, ewolucji Off-road-u , zadowoleni z poczynań naszych będziemy?
Przecież , najwspanialsze wspomnienia to z pierwszych razy mamy , bez względu na to , z czym związane były.
Tak, jakoś mnie naszło.
Przepraszam.
- miastek
- V-ce prezes 4x4 szczecin
- Posty: 5832
- Rejestracja: czw 15 lut, 2007
- Lokalizacja: Miastko/Szczecin
Re: Zabudowa w Y60
Też tak uważam i na zabudowie w mojej wersji poprzestaję. Spełnia zadanie w 100% jest demontowalna w 3min i waży może 20kg.
Dla mnie auto ma zawsze przypominać to które wyszło z fabryki a jego mobilność ma być zwiększana a nie zmniejszana.
Kamperom i im podobnym mówię nie
Dla mnie auto ma zawsze przypominać to które wyszło z fabryki a jego mobilność ma być zwiększana a nie zmniejszana.
Kamperom i im podobnym mówię nie
Miastek Off-road GARAGE
Serwis, części, akcesoria 4X4
ESCAPE wyciągarki, zawieszenia, namioty dachowe
iKAMPER local dealer
iODPERFORMANCE local dealer
NOWY ADRES!!! WARZYMICE 18B
502 599 717
SuperPatrolSuper TURBOintercooler
Serwis, części, akcesoria 4X4
ESCAPE wyciągarki, zawieszenia, namioty dachowe
iKAMPER local dealer
iODPERFORMANCE local dealer
NOWY ADRES!!! WARZYMICE 18B
502 599 717
SuperPatrolSuper TURBOintercooler
Re: Zabudowa w Y60
waldekryba pisze:Moi drodzy przyjaciele, prośbę wielką do Was mam . Drzymała przykład dał, lecz on inny problem miał.
http://www.polskieradio.pl/39/156/Artyk ... rmanizacja
Proszę Was nie prowadźmy wyścigu zbrojeń w tym kierunku. Wiemy wszyscy że wrogiem aut terenowych jest waga.
Dlaczego to robimy? Czy o to nam chodzi? Przecież ,czym bardziej jesteśmy wygodni tym więcej kg. na auta ładujemy.
Czym więcej na auta ładujemy tym bardziej ograniczamy cele i miejsca do których dotrzeć byśmy chcieli.
Pamiętam dwie sytuacje takie , na wyprawach,w których udział brałem , gdzie po przejechani ponad 2.000km asfaltami, do fajnych miejsc, nie pojechaliśmy , bo auta nadmiernie załadowane były , i,, zbyt wysokie ryzyko było'' .
Proszę Was Moi Drodzy , życie uprzyjemniajmy sobie, ale miejmy na uwadze to, że jeśli umiaru mieć nie będziemy , to na camperach wylądujemy . A one to już nic z off road-em wspólnego nie mają.
No chyba że w tym kierunku idziemy.
http://www.fotosik.pl/zdjecie/7bec7966c286d42d
Na coś takiego to , i motor zabrać można , i Rib-a , na dach wrzucić się da.
Ale , czy na końcu tej drogi, ewolucji Off-road-u , zadowoleni z poczynań naszych będziemy?
Przecież , najwspanialsze wspomnienia to z pierwszych razy mamy , bez względu na to , z czym związane były.
Tak, jakoś mnie naszło.
Przepraszam.
Na cześć wieszcza wspaniałego i mówcy: hip hip hura hip hip hura hip hip hura hura hura!
Święte słowa, dlatego też wrzuciłem teraz po słowie tym można by powiedzieć "ku przestrodze"
Nissan Patrol GQ
Re: Zabudowa w Y60
Panowie starsi stażem i bogatsi w wiele doświadczeń wycieczkowych tak sie zastanawiam grzebiąc w czeluściach internetu znalazłem blog pana zwanego patrykstal i on zaproponował coś takiego jak zbiornik na wodę umieszczony nad tylnym nadkolem w Y61 pod tapicerka taki zbiornik mieści podobno w zależności od konstrukcji 30-40l co plus waga samego zbiornika myśle ze daje około 40-50kg na jednej stronie samochodu czy to przypadkiem nie jest trochę głupie rozwiązanie ze względu choć by na to ze auto z pełnym takim zbiornikiem będzie krzywo stało ? Nie lepszy był by taki płaski na podłodze bagażnika zeby równo rozłożyć ciężar i nie podnosić środka ciężkości?
Nissan Patrol GQ
- prezes
- Prezes 4x4 Szczecin
- Posty: 10021
- Rejestracja: śr 14 lut, 2007
- Lokalizacja: szczecin
- Kontaktowanie:
Re: Zabudowa w Y60
Te 30-40 kg nie odczujesz na stronie.
Płaski zbiornik był by lepszy ze wzgl na równowagę, tylko znacznie trudniej jest w takim nalesniku zamontować pompę ew smok aby tę wodę wyssać ze zbiornika.
Płaski zbiornik był by lepszy ze wzgl na równowagę, tylko znacznie trudniej jest w takim nalesniku zamontować pompę ew smok aby tę wodę wyssać ze zbiornika.
prezes, po prostu prezes
Wróć do „Instytut Zmotologii Terenowej”
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 32 gości