CIŚNIENIE OLEJU POJARA 2,5 TD

Dział warsztat i już :)
Awatar użytkownika
gszyp
4X4 Szczecin
Posty: 2010
Rejestracja: czw 27 gru, 2007
Lokalizacja: SZCZECIN

CIŚNIENIE OLEJU POJARA 2,5 TD

Postautor: gszyp » czw 27 gru, 2007

WITAM MAM MAŁY PROBLEM Z CIŚNIENIEM OLEJU JAK JEST ZIMNY TO OK JAK CIEPŁY TO LEKKO ZA MAŁE CZEKAM NA PORADY POZDRO

Awatar użytkownika
przem68
4X4 Szczecin
Posty: 643
Rejestracja: pn 19 lut, 2007
Lokalizacja: Szczecin

Postautor: przem68 » czw 27 gru, 2007

co to znaczy "lekko za małe" ??

zapala się kontrolka czy nie ??
Jutro będzie dzisiaj. Tyle, że dopiero jutro. ;-)

Benes
ADMINISTRATOR
Posty: 5098
Rejestracja: sob 10 lut, 2007
Lokalizacja: 4x4 Szczecin

Postautor: Benes » czw 27 gru, 2007

jak się nagrzeje to ciśnienie się zwiększa??
Życie może być pełne przygód lub zupełnie nudne…
http://www.moto-panamericana.pl/
Masz niskie ciśnienie... ja Ci je podniosę :-)

Awatar użytkownika
przem68
4X4 Szczecin
Posty: 643
Rejestracja: pn 19 lut, 2007
Lokalizacja: Szczecin

Postautor: przem68 » czw 27 gru, 2007

Benes pisze:jak się nagrzeje to ciśnienie się zwiększa??


przecież pisze, że "lekko za małe"
Jutro będzie dzisiaj. Tyle, że dopiero jutro. ;-)

Darek...
ADMINISTRATOR
Posty: 3910
Rejestracja: ndz 11 lut, 2007
Lokalizacja: Szczecin

Postautor: Darek... » czw 27 gru, 2007

Benes pisze:jak się nagrzeje to ciśnienie się zwiększa??

Rafał , odwrotnie- znaczy normalny objaw 8) teraz czekaj na kontrolke albo zbieraj kase na remoncik :wink:
Honker 2324

Benes
ADMINISTRATOR
Posty: 5098
Rejestracja: sob 10 lut, 2007
Lokalizacja: 4x4 Szczecin

Postautor: Benes » czw 27 gru, 2007

przem68 pisze:
Benes pisze:jak się nagrzeje to ciśnienie się zwiększa??


przecież pisze, że "lekko za małe"



a no faktycznie :?

porada nr 1
- sprawdzić pompę oleju
porada nr 2
- zrobić szlif wału i wymienić panewki
porada nr 3
- przygotować się do remontu kapitalnego/szukać silnika
porada nr 4
- w jakiś sposób zwiększyć gęstość oleju

i inne rozwiązanie czasem bardzo banalne
Życie może być pełne przygód lub zupełnie nudne…

http://www.moto-panamericana.pl/

Masz niskie ciśnienie... ja Ci je podniosę :-)

Awatar użytkownika
gszyp
4X4 Szczecin
Posty: 2010
Rejestracja: czw 27 gru, 2007
Lokalizacja: SZCZECIN

Postautor: gszyp » czw 27 gru, 2007

PRZY NORMALNEJ TEMP. SILNIKA NA WSKAZNIKU JEST 2 PRZY 2000 OBROTÓW TO STAŁO SIE PO WYMIANIE OLEJU

Benes
ADMINISTRATOR
Posty: 5098
Rejestracja: sob 10 lut, 2007
Lokalizacja: 4x4 Szczecin

Postautor: Benes » czw 27 gru, 2007

gszyp pisze:PRZY NORMALNEJ TEMP. SILNIKA NA WSKAZNIKU JEST 2 PRZY 2000 OBROTÓW TO STAŁO SIE PO WYMIANIE OLEJU


a olej o podobnej specyfikacji???
Zapala ci się kontrolka oleju??

ps wyłącz caps lock :lol:
Życie może być pełne przygód lub zupełnie nudne…

http://www.moto-panamericana.pl/

Masz niskie ciśnienie... ja Ci je podniosę :-)

Awatar użytkownika
gszyp
4X4 Szczecin
Posty: 2010
Rejestracja: czw 27 gru, 2007
Lokalizacja: SZCZECIN

Postautor: gszyp » czw 27 gru, 2007

niewiem jaki był olej przed wymianą , niemam kontrolki tylko wskaznik :evil:

Awatar użytkownika
Miras
Młodszy grabarz
Posty: 248
Rejestracja: pt 14 gru, 2007
Lokalizacja: Modrzewie pod Goleniowem
Kontaktowanie:

Re: CIŚNIENIE OLEJU POJARA 2,5 TD

Postautor: Miras » czw 27 gru, 2007

gszyp pisze:WITAM MAM MAŁY PROBLEM Z CIŚNIENIEM OLEJU JAK JEST ZIMNY TO OK JAK CIEPŁY TO LEKKO ZA MAŁE CZEKAM NA PORADY POZDRO

Cze, :lol: zajmuję się olejami od 10 lat. W Twojej Pajerce w temp.ok.0st. ciśnienie może dochodzić do 5-6kg/cm2 przy zimnym silniku, natomiast przy gorącym (na wolnych obrotach-luz) nie powinno przekraczać w dół 0,3kg/cm2. Jeżeli jest inaczej to patrz poprzednie posty. Jeszcze może być inny ból, jeżeli tuż po wymianie oleju jest o.k., a po czasie ciśnienie jest zbyt małe, to może oznaczać, że wtryski leją rozrzedzając olej.
Zadzwoń 507 198 638.

Awatar użytkownika
przem68
4X4 Szczecin
Posty: 643
Rejestracja: pn 19 lut, 2007
Lokalizacja: Szczecin

Postautor: przem68 » czw 27 gru, 2007

gszyp pisze:niewiem jaki był olej przed wymianą , niemam kontrolki tylko wskaznik :evil:


a jaki olej wlałeś ??
Jutro będzie dzisiaj. Tyle, że dopiero jutro. ;-)

Awatar użytkownika
Miras
Młodszy grabarz
Posty: 248
Rejestracja: pt 14 gru, 2007
Lokalizacja: Modrzewie pod Goleniowem
Kontaktowanie:

Postautor: Miras » czw 27 gru, 2007

gszyp pisze:niewiem jaki był olej przed wymianą , niemam kontrolki tylko wskaznik :evil:

Wydaje mi się, że kontrolkę powinieneś również mieć. Prawidłowy pomiar przy rozgrzanym silniku i przy jałowych obrotach.

Awatar użytkownika
gszyp
4X4 Szczecin
Posty: 2010
Rejestracja: czw 27 gru, 2007
Lokalizacja: SZCZECIN

Postautor: gszyp » czw 27 gru, 2007

wlałem jakiś orlen do diesli 15w40
niemam kontrolki tylko wskaznik na ciepł wskazuje troche ponad 2 przy 2000 obr

Awatar użytkownika
gszyp
4X4 Szczecin
Posty: 2010
Rejestracja: czw 27 gru, 2007
Lokalizacja: SZCZECIN

Postautor: gszyp » czw 27 gru, 2007

na jałowyp prrzy ciepłym silniku jest między 0 a 2 według książek może tak być ale na wyższych jest za niskie

Awatar użytkownika
Miras
Młodszy grabarz
Posty: 248
Rejestracja: pt 14 gru, 2007
Lokalizacja: Modrzewie pod Goleniowem
Kontaktowanie:

Postautor: Miras » czw 27 gru, 2007

gszyp pisze:na jałowyp prrzy ciepłym silniku jest między 0 a 2 według książek może tak być ale na wyższych jest za niskie

Moim zdaniem jest o.k. m. 0 a 2 jest 1 i to jest o.k., ale jak chcesz to podrzucę ci Moto Doktora. A propos oleju - patrz na API do turba po literce C musi być min. literka F. Jeśli jest B,C,D,E to nawet gdy piszą turbo, to bajer.
SHPD nie musi być, bo napewno jeżdzisz dookoła komina, a nie w długie trasy. Nara.

Awatar użytkownika
przemsson
menager wklejonych
Posty: 477
Rejestracja: wt 13 lut, 2007
Lokalizacja: szczecin

Postautor: przemsson » czw 27 gru, 2007

A przed wymianą oleju nie lałeś jakiegoś badziewia do czyszczenia? Zacznij od czujnika chyba jest najtańszy! A ile ma przelatane to cudo ?
Wrangler YJ 4 l
Defender 110 td5
Jeep Comanche MJ 4 l
Toyota HDJ 80
Same Legendy
---------------------------------------
Lepiej być człowiekiem który głośno przeklina...niż małym, cichym skurwysynem ....

Awatar użytkownika
Willi
nawigator
Posty: 554
Rejestracja: wt 11 gru, 2007
Lokalizacja: Szczecin

Postautor: Willi » czw 27 gru, 2007

Posłuchaj. Swego czasu filtry oleju pt. FILTRON zdarzało się , że nie trzymały ciśnienia. Zacznij od wymiany filtra , zanim zrobisz remont. Nie lej póki co żadnych wynalzków "motodoktor". Zanim coś zrobisz czytaj wydasz kasę najważniejsza jest diagnoza. Wkręć manualny zegar do ciśnienia oleju w miejsce czujnika oleju.

Benes
ADMINISTRATOR
Posty: 5098
Rejestracja: sob 10 lut, 2007
Lokalizacja: 4x4 Szczecin

Postautor: Benes » czw 27 gru, 2007

@wilii siedzisz w olejach... a co myślisz o ceramizerach -> tak z ciekawości spytam
Życie może być pełne przygód lub zupełnie nudne…

http://www.moto-panamericana.pl/

Masz niskie ciśnienie... ja Ci je podniosę :-)

Awatar użytkownika
przemsson
menager wklejonych
Posty: 477
Rejestracja: wt 13 lut, 2007
Lokalizacja: szczecin

Postautor: przemsson » czw 27 gru, 2007

to Miras siedzi w olejach :!:
Wrangler YJ 4 l

Defender 110 td5

Jeep Comanche MJ 4 l

Toyota HDJ 80

Same Legendy

---------------------------------------

Lepiej być człowiekiem który głośno przeklina...niż małym, cichym skurwysynem ....

Awatar użytkownika
gszyp
4X4 Szczecin
Posty: 2010
Rejestracja: czw 27 gru, 2007
Lokalizacja: SZCZECIN

Postautor: gszyp » czw 27 gru, 2007

filtr oleju jest filtrona ,nie lałem żadnych badzewi do czyszczenia ,przebieg na zegarach to 195000 tak przyjechał z niemiec


Wróć do „Instytut Zmotologii Terenowej”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 95 gości