CIŚNIENIE OLEJU POJARA 2,5 TD
CIŚNIENIE OLEJU POJARA 2,5 TD
WITAM MAM MAŁY PROBLEM Z CIŚNIENIEM OLEJU JAK JEST ZIMNY TO OK JAK CIEPŁY TO LEKKO ZA MAŁE CZEKAM NA PORADY POZDRO
jak się nagrzeje to ciśnienie się zwiększa??
Życie może być pełne przygód lub zupełnie nudne…
http://www.moto-panamericana.pl/
Masz niskie ciśnienie... ja Ci je podniosę
http://www.moto-panamericana.pl/
Masz niskie ciśnienie... ja Ci je podniosę
przem68 pisze:Benes pisze:jak się nagrzeje to ciśnienie się zwiększa??
przecież pisze, że "lekko za małe"
a no faktycznie
porada nr 1
- sprawdzić pompę oleju
porada nr 2
- zrobić szlif wału i wymienić panewki
porada nr 3
- przygotować się do remontu kapitalnego/szukać silnika
porada nr 4
- w jakiś sposób zwiększyć gęstość oleju
i inne rozwiązanie czasem bardzo banalne
Życie może być pełne przygód lub zupełnie nudne…
http://www.moto-panamericana.pl/
Masz niskie ciśnienie... ja Ci je podniosę
http://www.moto-panamericana.pl/
Masz niskie ciśnienie... ja Ci je podniosę
gszyp pisze:PRZY NORMALNEJ TEMP. SILNIKA NA WSKAZNIKU JEST 2 PRZY 2000 OBROTÓW TO STAŁO SIE PO WYMIANIE OLEJU
a olej o podobnej specyfikacji???
Zapala ci się kontrolka oleju??
ps wyłącz caps lock
Życie może być pełne przygód lub zupełnie nudne…
http://www.moto-panamericana.pl/
Masz niskie ciśnienie... ja Ci je podniosę
http://www.moto-panamericana.pl/
Masz niskie ciśnienie... ja Ci je podniosę
- Miras
- Młodszy grabarz
- Posty: 248
- Rejestracja: pt 14 gru, 2007
- Lokalizacja: Modrzewie pod Goleniowem
- Kontaktowanie:
Re: CIŚNIENIE OLEJU POJARA 2,5 TD
gszyp pisze:WITAM MAM MAŁY PROBLEM Z CIŚNIENIEM OLEJU JAK JEST ZIMNY TO OK JAK CIEPŁY TO LEKKO ZA MAŁE CZEKAM NA PORADY POZDRO
Cze, zajmuję się olejami od 10 lat. W Twojej Pajerce w temp.ok.0st. ciśnienie może dochodzić do 5-6kg/cm2 przy zimnym silniku, natomiast przy gorącym (na wolnych obrotach-luz) nie powinno przekraczać w dół 0,3kg/cm2. Jeżeli jest inaczej to patrz poprzednie posty. Jeszcze może być inny ból, jeżeli tuż po wymianie oleju jest o.k., a po czasie ciśnienie jest zbyt małe, to może oznaczać, że wtryski leją rozrzedzając olej.
Zadzwoń 507 198 638.
- Miras
- Młodszy grabarz
- Posty: 248
- Rejestracja: pt 14 gru, 2007
- Lokalizacja: Modrzewie pod Goleniowem
- Kontaktowanie:
gszyp pisze:na jałowyp prrzy ciepłym silniku jest między 0 a 2 według książek może tak być ale na wyższych jest za niskie
Moim zdaniem jest o.k. m. 0 a 2 jest 1 i to jest o.k., ale jak chcesz to podrzucę ci Moto Doktora. A propos oleju - patrz na API do turba po literce C musi być min. literka F. Jeśli jest B,C,D,E to nawet gdy piszą turbo, to bajer.
SHPD nie musi być, bo napewno jeżdzisz dookoła komina, a nie w długie trasy. Nara.
A przed wymianą oleju nie lałeś jakiegoś badziewia do czyszczenia? Zacznij od czujnika chyba jest najtańszy! A ile ma przelatane to cudo ?
Wrangler YJ 4 l
Defender 110 td5
Jeep Comanche MJ 4 l
Toyota HDJ 80
Same Legendy
---------------------------------------
Lepiej być człowiekiem który głośno przeklina...niż małym, cichym skurwysynem ....
Defender 110 td5
Jeep Comanche MJ 4 l
Toyota HDJ 80
Same Legendy
---------------------------------------
Lepiej być człowiekiem który głośno przeklina...niż małym, cichym skurwysynem ....
Posłuchaj. Swego czasu filtry oleju pt. FILTRON zdarzało się , że nie trzymały ciśnienia. Zacznij od wymiany filtra , zanim zrobisz remont. Nie lej póki co żadnych wynalzków "motodoktor". Zanim coś zrobisz czytaj wydasz kasę najważniejsza jest diagnoza. Wkręć manualny zegar do ciśnienia oleju w miejsce czujnika oleju.
@wilii siedzisz w olejach... a co myślisz o ceramizerach tak z ciekawości spytam
Życie może być pełne przygód lub zupełnie nudne…
http://www.moto-panamericana.pl/
Masz niskie ciśnienie... ja Ci je podniosę
http://www.moto-panamericana.pl/
Masz niskie ciśnienie... ja Ci je podniosę
Wróć do „Instytut Zmotologii Terenowej”
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 95 gości