CIŚNIENIE OLEJU POJARA 2,5 TD

Dział warsztat i już :)
Benes
ADMINISTRATOR
Posty: 5098
Rejestracja: sob 10 lut, 2007
Lokalizacja: 4x4 Szczecin

Postautor: Benes » pt 28 gru, 2007

syf mógł wypłukać swieży olej lub... miałeś już nalane dużo motodoktora :? i dlatego ciśnienie było OK
Życie może być pełne przygód lub zupełnie nudne…
http://www.moto-panamericana.pl/
Masz niskie ciśnienie... ja Ci je podniosę :-)

Awatar użytkownika
Willi
nawigator
Posty: 554
Rejestracja: wt 11 gru, 2007
Lokalizacja: Szczecin

Postautor: Willi » pt 28 gru, 2007

gszyp pisze:filtr oleju jest filtrona ,nie lałem żadnych badzewi do czyszczenia ,przebieg na zegarach to 195000 tak przyjechał z niemiec

zmień filtr na np.KNEHT-a lub coś lepszego od Filtrona, chociaż przyznam że też jeżdżę na Filtronie, różnica w cenie 30-35%. Zacznij od filtra.

Awatar użytkownika
gszyp
4X4 Szczecin
Posty: 2010
Rejestracja: czw 27 gru, 2007
Lokalizacja: SZCZECIN

Postautor: gszyp » pt 28 gru, 2007

wymienie filtr i olej może sie polepszy,
dzięki za porady
dam znać czy pomogło :

Awatar użytkownika
prezes
Prezes 4x4 Szczecin
Posty: 10021
Rejestracja: śr 14 lut, 2007
Lokalizacja: szczecin
Kontaktowanie:

Postautor: prezes » pt 28 gru, 2007

Nie róbcie człowiekowi wody z .... oleju 8)
Po I nie lej do silnika Lotosa [rozgrzany jest o konsystencji wody]
Po II cisnienie ok 2 kilo nie jest jakimś przerażającym rezultatem
Po III czujnik może przekłamywać.
Po IV [jak uważasz,że masz zbyt niskie ciśnienie] porównaj z innymi Pajero
Po V nalej gęstrzego oleju i baw sie dobrze
prezes, po prostu prezes

Awatar użytkownika
Miras
Młodszy grabarz
Posty: 248
Rejestracja: pt 14 gru, 2007
Lokalizacja: Modrzewie pod Goleniowem
Kontaktowanie:

Postautor: Miras » pt 28 gru, 2007

Popieram Prezesa (dzień bez plusa-dzień stracony). Pisałem wcześniej, że ciśnienie jest o.k., poza tym też jeżdżę Pojarką i uważam, że szkoda filtra i oleju. Wstrzymaj się z ruchami. :? :!:

Awatar użytkownika
LSD
4X4 Szczecin
Posty: 2528
Rejestracja: sob 17 mar, 2007
Lokalizacja: Dobra

Postautor: LSD » sob 29 gru, 2007

Wskaźnik ciśnienia oleju może przekłamywać. Tak jest często w patrolach. Pierwsze co to podłącz manometr i sprwdź rzeczywiste ciśnienie.
Jeżeli lałeś Orlena SHPD 1, 2, lub 3 to są to dobre oleje.


Wróć do „Instytut Zmotologii Terenowej”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 83 gości