LIFT PATROLA GR

Dział warsztat i już :)
Awatar użytkownika
Willi
nawigator
Posty: 554
Rejestracja: wt 11 gru, 2007
Lokalizacja: Szczecin

Postautor: Willi » wt 08 sty, 2008

sam robiłeś lift? jeżeli tak to napisz parę szczegółow ,bo 12.01. może nie być czasu pogadać.
autobusy i tramwaje.... GR Long

Awatar użytkownika
BOGUTEK
menager wklejonych
Posty: 379
Rejestracja: ndz 16 gru, 2007
Lokalizacja: STARGARD

Postautor: BOGUTEK » wt 08 sty, 2008

ale 10 .01 bedzie troche czasu.
Mężczyzni nigdy nie dorastają , tylko im zabawki drożeją...( cyt.)
www.4x4-zachodniopomorskie.pl




DBAŁOŚC O DOBRE IMIĘ SRODOWISKA OFF ROAD POWINNA BYC PRIORYTETEM NASZYCH DZIAŁAŃ

Awatar użytkownika
LSD
4X4 Szczecin
Posty: 2528
Rejestracja: sob 17 mar, 2007
Lokalizacja: Dobra

Postautor: LSD » śr 09 sty, 2008

[quote="zagzug"][quote="Willi"]
W krótkim jest 8 mocowan w długim chyba 10 quote]

Potwierdzam 10

Awatar użytkownika
BOGUTEK
menager wklejonych
Posty: 379
Rejestracja: ndz 16 gru, 2007
Lokalizacja: STARGARD

Postautor: BOGUTEK » śr 09 sty, 2008

Willi pisze:sam robiłeś lift?

Kolega mi robił , naprawde polecam Jak moje skonczy bedzie możliwosc zerkniecia
Mężczyzni nigdy nie dorastają , tylko im zabawki drożeją...( cyt.)

www.4x4-zachodniopomorskie.pl









DBAŁOŚC O DOBRE IMIĘ SRODOWISKA OFF ROAD POWINNA BYC PRIORYTETEM NASZYCH DZIAŁAŃ

Awatar użytkownika
BOGUTEK
menager wklejonych
Posty: 379
Rejestracja: ndz 16 gru, 2007
Lokalizacja: STARGARD

Postautor: BOGUTEK » śr 09 sty, 2008

qsma pisze:
zagzug pisze:
Koła już mam 35x12.5r15 BFG MT + DOTZ 8.5x15 ET - 30 ( 5 SZT)
Sprężyny Pospring +2" bedą w środe ( na początek na seryjnych amorach
( gówno :?: :?: :?: :twisted: )

to ci sie nie zmiesci. potrzebujesz jeszcze z przodu +2 cale a z tyłu +3. amorki terz musisz wydłuzyc jak chcesz miec seryjne 8)

Oj zmiesci sie, zmiesci. :shock: 8)
Juz sie miesci a jeszcze sprezyn nie ma
a amorki kupiłem te z allegro opisane wczesniej
Mężczyzni nigdy nie dorastają , tylko im zabawki drożeją...( cyt.)

www.4x4-zachodniopomorskie.pl









DBAŁOŚC O DOBRE IMIĘ SRODOWISKA OFF ROAD POWINNA BYC PRIORYTETEM NASZYCH DZIAŁAŃ

Awatar użytkownika
LSD
4X4 Szczecin
Posty: 2528
Rejestracja: sob 17 mar, 2007
Lokalizacja: Dobra

Postautor: LSD » śr 09 sty, 2008

zagzug pisze:
qsma pisze:
zagzug pisze:
Koła już mam 35x12.5r15 BFG MT + DOTZ 8.5x15 ET - 30 ( 5 SZT)
Sprężyny Pospring +2" bedą w środe ( na początek na seryjnych amorach
( gówno :?: :?: :?: :twisted: )

to ci sie nie zmiesci. potrzebujesz jeszcze z przodu +2 cale a z tyłu +3. amorki terz musisz wydłuzyc jak chcesz miec seryjne 8)

Oj zmiesci sie, zmiesci. :shock: 8)
Juz sie miesci a jeszcze sprezyn nie ma
a amorki kupiłem te z allegro opisane wczesniej


Zobaczysz w terenie na większym wykrzyżu lub nawet niewielkiej hopie - samo się zweryfikuje :wink:

Benes
ADMINISTRATOR
Posty: 5098
Rejestracja: sob 10 lut, 2007
Lokalizacja: 4x4 Szczecin

Postautor: Benes » śr 09 sty, 2008

zagzug pisze:
Willi pisze:sam robiłeś lift?

Kolega mi robił , naprawde polecam Jak moje skonczy bedzie możliwosc zerkniecia


tak będziesz robił lift to zrób jakieś zdjęcia, podaj wymiary dystansów, koszta itp to wstawimy to do działu zmotologia - będzie dla potomnych :lol:
Życie może być pełne przygód lub zupełnie nudne…
http://www.moto-panamericana.pl/
Masz niskie ciśnienie... ja Ci je podniosę :-)

Awatar użytkownika
qsma
Weteran bezdrozy
Posty: 3018
Rejestracja: sob 10 lut, 2007
Lokalizacja: Szczecin
Kontaktowanie:

Postautor: qsma » śr 09 sty, 2008

LSD pisze:
Zobaczysz w terenie na większym wykrzyżu lub nawet niewielkiej hopie - samo się zweryfikuje :wink:

taaaaaaa, samo sie dopasuje. hehehehe
patrol GRRRRRRR 4,2 +35 BFG MT

http://www.martechszczecin.pl

Awatar użytkownika
kabbbatunio
Operator wyciagarki
Posty: 267
Rejestracja: ndz 23 gru, 2007
Lokalizacja: kicko #$%^&*#!! <lol>

Postautor: kabbbatunio » śr 16 sty, 2008

pytanie, co jest lzejsze??
pajero 2 czy patrol zagzuga ??

oba w wersji 3 drzwi i na dieslu

Awatar użytkownika
qsma
Weteran bezdrozy
Posty: 3018
Rejestracja: sob 10 lut, 2007
Lokalizacja: Szczecin
Kontaktowanie:

Postautor: qsma » śr 16 sty, 2008

patrol
patrol GRRRRRRR 4,2 +35 BFG MT



http://www.martechszczecin.pl

Awatar użytkownika
kabbbatunio
Operator wyciagarki
Posty: 267
Rejestracja: ndz 23 gru, 2007
Lokalizacja: kicko #$%^&*#!! <lol>

Postautor: kabbbatunio » wt 22 sty, 2008

qsma pisze:patrol


:shock: :shock: to jednak nie tak jak myslałem

larry_lcbw
Sympatyk 4x4 Szczecin
Posty: 17
Rejestracja: pn 08 wrz, 2008
Lokalizacja: Wałbrzych

Postautor: larry_lcbw » czw 11 wrz, 2008

Mam pytanie. Po co robić lift ? Zmieniamy prze to środek ciężkości, auto zaczyna być nowe w opanowaniu go ... A jeśli już ktoś bardzo che, sugeruje podniesienie całego zawieszenia, ewentualnie dod przedłużenia amorów. Sam mam zrobiony lift, jednak, czy jest to dobre rozwiązanie?

Awatar użytkownika
prezes
Prezes 4x4 Szczecin
Posty: 10021
Rejestracja: śr 14 lut, 2007
Lokalizacja: szczecin
Kontaktowanie:

Postautor: prezes » czw 11 wrz, 2008

Jestes w błędzie kolego.
Robiąc lift, nie zmieniasz aż tak bardzo środka cięzkości [silnik, skrzynia i reduktor zostaja na swoim starym poziomie]
prezes, po prostu prezes

larry_lcbw
Sympatyk 4x4 Szczecin
Posty: 17
Rejestracja: pn 08 wrz, 2008
Lokalizacja: Wałbrzych

Postautor: larry_lcbw » czw 11 wrz, 2008

no tak, zrobiony mam lift, ale nie samej budy... u mnie skrzynia, drążki Parcharda zostały obiniżone o 3 cm


Wróć do „Instytut Zmotologii Terenowej”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 94 gości