Metromierz - montaż
Re: Metromierz - montaż
Miras pisze:Kupiłem! Kto pomorze w temacie
żeby ci pomóc to musisz napisać coś więcej - jakiej produkcji i jak zbudowany jest czujnik.
Dopiero wtedy będzie można ci coś poradzić.
- Miras
- Młodszy grabarz
- Posty: 248
- Rejestracja: pt 14 gru, 2007
- Lokalizacja: Modrzewie pod Goleniowem
- Kontaktowanie:
Metromierz - montaż
masa
+12/+24V
we. impulsów
we. wstecznego
JASNOŚĆ
MENU
KALIBRACJA
RESET
wy. reset
METROMIERZ - INSTRUKCJA
zasilanie: +12V (może pracować w instalacji 24V)
pobór prądu:
tryb stand-by: ~20mA
jasność poziom 1: ~62mA
jasność poziom 7: ~345 mA
jasność poziom 7: średnio ~250mA
(wartości podane dla zapalonych wszystkich segmentów wyświetlacza)
jasność:
naciśnięcie klawisza zmienia cyklicznie jasność
poziom 1 - najniższa
poziom 7 - najwyższa
metromierz po chwili sam wróci do ostatnio wyświetlanego menu z nową
jasnością
kalibracja:
przycisk służy do skalibrowania mierzonych odległości przez metromierz
procedura kalibracji:
wcisnąć klawisz KALIBRACJA, pojawi się aktualna wartość parametru
(jako znacznik na pierwszym polu będą 3 poziome linie)
wyzerować parametr, wciskając długo klawisz RESET (6 sekund, aż do
zapalenia się wartości 100)
przejść do wyświetlania odległości i wyzerować klawiszem RESET (ważne!)
przejechać 100 metrów (np. między słupkami drogowymi), po zatrzymaniu
na wyświetlaczy jest ilość impulsów na przejechane 100 metrów
nacisnąć przycisk KALIBRACJA (min. 6 sekund, aż ta ilość "wskoczy" w
parametr, pojawią się 3 poziome kreski i wartość ilości impulsów
metromierz należy kalibrować po każdej zmianie rozmiaru opon
podłączony do zasilania metromierz pokaże przez 3 sekundy numer oprogramowania
(aktualnie 102)
i przejdzie do trybu
(od zera)
wartości pokazywane są w metrach[zielone], kilometry[czerwone]
przykład: metrów, metrów lub 1 kilometr
wskazanie kończy sie na km (1000km bez 1 metra)
wciskając klawisz MENU możemy zmienić dane wyświetlane w kolejności:
(cecha charakterystyczna: zapalone wszystkie kropki) kolory cyfr
jak w pomiarze odcinka
krótkie naciśnięcie RESET: międzyczas (wskazanie się zatrzymuje,
stoper działa dalej) i start
długie naciśnięcie RESET: zerowanie (pojawią się 00.00 i stoper
oczekuję na start: krótkim RESET)
(od włączenia zasilania lub RESETU)
charakterstyczne mruganie wszystkich kropek
w km na godzinę [dwie cyfry czerwone i jedna zielona dziesiątek]
w km na godzinę od czasu startu (zapalone wszystkie kropki)
(zerowanie klawiszem RESET)
migająca jedna kropka, tryb oszczędzania akumulatora, np. nocą
na parkingu
zamienia cyfry na odbicie do projekcji na np. szybie przed kierowcą
lub pilotem
(zmiana klawiszem RESET)
pomiar odcinka
droga całkowita
stoper
czas całkowity
prędkość chwilowa
prędkość średnia
tryb stand-by
tryb lustrzany
(zerowanie odbywa się za pomocą klawisza RESET)
(zerowanie klawiszem RESET)
(naciśnięcie RESET na dłużej niż 6 sekund powoduje wyzerowanie
licznika)
tryby wyświetlania czasu jak dla stopera
(rewelacyjne efekty daje naklejenie folii lustrzanej na dolnej
krawędzi szyb, pilot nie musi spuszczać wzroku z drogi, żeby
zobaczyć wyniki pomiarów)
tryby wyświetlania czasu:
do 59 minut i 59 sekund (dwie cyfry minut[czerwone] i dwie
cyfry sekund [zielone])
do 9 godzin 59 minut i 59 sekund (cyfra godzin[czerwona]
dwie cyfry minut[czerwone] i dwie cyfry sekund [zielone]
do 99 godzin 59 minut i 59 sekund (litera h[czerwona] dwie
cyfry godzin[czerwone[ dwie cyfry minut [zielone] i jedna cyfra
dziesiątek sekund [zielona]
- wskaźnik przepełnienia powyżej 100 godzin ciągłego
zliczania)
238 000
999
ss
ss
mms
hhh
1.
999.
mm
gmm
hgg
hhh
jasność, kalibracja i tryb lustrzany jest zapamiętywany w pamięci nieulotnej (nawet po odłączeniu zasilania)
długie trzymanie klawisza RESET lub KALIBRACJI jest sygnalizowane mruganiem wszystkich kropek
tryb stand-by: metromierz po 10 minutach nieaktywności (brak impulsów na wejściu i brak naciśnięć klawiszy) wejdzie w
tryb oszczędzania akumulatora (jedna migająca dioda), naciśnięcie klawisza RESET wraca do ostatniego menu
+12/+24V
we. impulsów
we. wstecznego
JASNOŚĆ
MENU
KALIBRACJA
RESET
wy. reset
METROMIERZ - INSTRUKCJA
zasilanie: +12V (może pracować w instalacji 24V)
pobór prądu:
tryb stand-by: ~20mA
jasność poziom 1: ~62mA
jasność poziom 7: ~345 mA
jasność poziom 7: średnio ~250mA
(wartości podane dla zapalonych wszystkich segmentów wyświetlacza)
jasność:
naciśnięcie klawisza zmienia cyklicznie jasność
poziom 1 - najniższa
poziom 7 - najwyższa
metromierz po chwili sam wróci do ostatnio wyświetlanego menu z nową
jasnością
kalibracja:
przycisk służy do skalibrowania mierzonych odległości przez metromierz
procedura kalibracji:
wcisnąć klawisz KALIBRACJA, pojawi się aktualna wartość parametru
(jako znacznik na pierwszym polu będą 3 poziome linie)
wyzerować parametr, wciskając długo klawisz RESET (6 sekund, aż do
zapalenia się wartości 100)
przejść do wyświetlania odległości i wyzerować klawiszem RESET (ważne!)
przejechać 100 metrów (np. między słupkami drogowymi), po zatrzymaniu
na wyświetlaczy jest ilość impulsów na przejechane 100 metrów
nacisnąć przycisk KALIBRACJA (min. 6 sekund, aż ta ilość "wskoczy" w
parametr, pojawią się 3 poziome kreski i wartość ilości impulsów
metromierz należy kalibrować po każdej zmianie rozmiaru opon
podłączony do zasilania metromierz pokaże przez 3 sekundy numer oprogramowania
(aktualnie 102)
i przejdzie do trybu
(od zera)
wartości pokazywane są w metrach[zielone], kilometry[czerwone]
przykład: metrów, metrów lub 1 kilometr
wskazanie kończy sie na km (1000km bez 1 metra)
wciskając klawisz MENU możemy zmienić dane wyświetlane w kolejności:
(cecha charakterystyczna: zapalone wszystkie kropki) kolory cyfr
jak w pomiarze odcinka
krótkie naciśnięcie RESET: międzyczas (wskazanie się zatrzymuje,
stoper działa dalej) i start
długie naciśnięcie RESET: zerowanie (pojawią się 00.00 i stoper
oczekuję na start: krótkim RESET)
(od włączenia zasilania lub RESETU)
charakterstyczne mruganie wszystkich kropek
w km na godzinę [dwie cyfry czerwone i jedna zielona dziesiątek]
w km na godzinę od czasu startu (zapalone wszystkie kropki)
(zerowanie klawiszem RESET)
migająca jedna kropka, tryb oszczędzania akumulatora, np. nocą
na parkingu
zamienia cyfry na odbicie do projekcji na np. szybie przed kierowcą
lub pilotem
(zmiana klawiszem RESET)
pomiar odcinka
droga całkowita
stoper
czas całkowity
prędkość chwilowa
prędkość średnia
tryb stand-by
tryb lustrzany
(zerowanie odbywa się za pomocą klawisza RESET)
(zerowanie klawiszem RESET)
(naciśnięcie RESET na dłużej niż 6 sekund powoduje wyzerowanie
licznika)
tryby wyświetlania czasu jak dla stopera
(rewelacyjne efekty daje naklejenie folii lustrzanej na dolnej
krawędzi szyb, pilot nie musi spuszczać wzroku z drogi, żeby
zobaczyć wyniki pomiarów)
tryby wyświetlania czasu:
do 59 minut i 59 sekund (dwie cyfry minut[czerwone] i dwie
cyfry sekund [zielone])
do 9 godzin 59 minut i 59 sekund (cyfra godzin[czerwona]
dwie cyfry minut[czerwone] i dwie cyfry sekund [zielone]
do 99 godzin 59 minut i 59 sekund (litera h[czerwona] dwie
cyfry godzin[czerwone[ dwie cyfry minut [zielone] i jedna cyfra
dziesiątek sekund [zielona]
- wskaźnik przepełnienia powyżej 100 godzin ciągłego
zliczania)
238 000
999
ss
ss
mms
hhh
1.
999.
mm
gmm
hgg
hhh
jasność, kalibracja i tryb lustrzany jest zapamiętywany w pamięci nieulotnej (nawet po odłączeniu zasilania)
długie trzymanie klawisza RESET lub KALIBRACJI jest sygnalizowane mruganiem wszystkich kropek
tryb stand-by: metromierz po 10 minutach nieaktywności (brak impulsów na wejściu i brak naciśnięć klawiszy) wejdzie w
tryb oszczędzania akumulatora (jedna migająca dioda), naciśnięcie klawisza RESET wraca do ostatniego menu
Ładna instrukcja ładna a jaki to metromierz???
Po opisie chyba nie roadmaster...
Montaż jest prosty trudniejszy krokiem jest jego kalibrcja
Po opisie chyba nie roadmaster...
Montaż jest prosty trudniejszy krokiem jest jego kalibrcja
Życie może być pełne przygód lub zupełnie nudne…
http://www.moto-panamericana.pl/
Masz niskie ciśnienie... ja Ci je podniosę
http://www.moto-panamericana.pl/
Masz niskie ciśnienie... ja Ci je podniosę
Miras pisze:Bartmann pisze:Benes pisze:Montaż jest prosty trudniejszy krokiem jest jego kalibrcja
Montaż też bywa trudny jeżeli źle jest dobrany impulsator...albo w ogóle go nie ma...
Potem kalibracja to pryszcz. Sam to robiłem już chyba z 10 razy
A może jakiś warsztat polecicie, który się w tym specjalizuje?
jeżeli szukasz warsztatu to szukaj firmy która robi legalizacje taksometrów w TAXI. Oni też mają 100m pas do kalibracji urządzenia. Znam jedną frmę w Szczecinie nie daleko głównej bramy wjazdowej do stoczni "Parnica"
Życie może być pełne przygód lub zupełnie nudne…
http://www.moto-panamericana.pl/
Masz niskie ciśnienie... ja Ci je podniosę
http://www.moto-panamericana.pl/
Masz niskie ciśnienie... ja Ci je podniosę
montarz jest prosty
Dwa kabelki + i -
odkręcenie linki od prędkościomierza
przykręcenie impulsatora do linki
przykręcenie impulsatora z linką do prędkościomierza
KALIBRACJA...
Dwa kabelki + i -
odkręcenie linki od prędkościomierza
przykręcenie impulsatora do linki
przykręcenie impulsatora z linką do prędkościomierza
KALIBRACJA...
Życie może być pełne przygód lub zupełnie nudne…
http://www.moto-panamericana.pl/
Masz niskie ciśnienie... ja Ci je podniosę
http://www.moto-panamericana.pl/
Masz niskie ciśnienie... ja Ci je podniosę
Miras pisze:700 z dużym hakiem za to wszystko, to dużo, czy można gdzieś taniej???
raczej mało prawdopodobnie aby było taniej...
Życie może być pełne przygód lub zupełnie nudne…
http://www.moto-panamericana.pl/
Masz niskie ciśnienie... ja Ci je podniosę
http://www.moto-panamericana.pl/
Masz niskie ciśnienie... ja Ci je podniosę
Życie może być pełne przygód lub zupełnie nudne…
http://www.moto-panamericana.pl/
Masz niskie ciśnienie... ja Ci je podniosę
http://www.moto-panamericana.pl/
Masz niskie ciśnienie... ja Ci je podniosę
Wróć do „Instytut Zmotologii Terenowej”
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 78 gości