ODPOWIETRZENIA

Dział warsztat i już :)
Awatar użytkownika
Miras
Młodszy grabarz
Posty: 248
Rejestracja: pt 14 gru, 2007
Lokalizacja: Modrzewie pod Goleniowem
Kontaktowanie:

ODPOWIETRZENIA

Postautor: Miras » pt 21 mar, 2008

Może w temacie ktoś mądrzejszy pomoże.
Po Jastrowiu straszny zylc z reduktora wylali.

Awatar użytkownika
petio
nawigator
Posty: 511
Rejestracja: czw 01 maja, 2008
Lokalizacja: szczecin

Postautor: petio » śr 07 maja, 2008

ruszyło się coś w temacie? bo też zainteresowany jestem. nie mam pojęcia gdzie to wyprowadzić... co by 10x nie poprawiać.mosty, skrzynia, reduktor, no i bak(chyba najtrudniejsze???) każdy z osobna? byle do góry? czy wiązke z tego zrobić i do kabiny, pod sufit?

Awatar użytkownika
Wojtas
Starszy podawacz kinetyka
Posty: 104
Rejestracja: pn 09 kwie, 2007
Lokalizacja: Kołbaskowo
Kontaktowanie:

Postautor: Wojtas » śr 07 maja, 2008

Zmieniac czesciej olej-to najlepsze rozwiazanie

Awatar użytkownika
prezes
Prezes 4x4 Szczecin
Posty: 10021
Rejestracja: śr 14 lut, 2007
Lokalizacja: szczecin
Kontaktowanie:

Postautor: prezes » śr 07 maja, 2008

To najprostrza robota pod słońcem.
Powyprowadxzajcie silikonowe węzyki najwyżej jak możecie, można je spiąć w jedną "magistralę" i do góry.
Najlepiej wyprowadzić po sama maskę i zakończyć taką pętlą z węzyka coby woda sama przy GŁĘBOKIM brodzeniu sie nie wlała i skierować wężyk ku dołowi.
prezes, po prostu prezes

Darek...
ADMINISTRATOR
Posty: 3911
Rejestracja: ndz 11 lut, 2007
Lokalizacja: Szczecin

Postautor: Darek... » śr 07 maja, 2008

i zakończyć filtrem paliwa (jakiś z poldawki za grosze)
Honker 2324

Awatar użytkownika
petio
nawigator
Posty: 511
Rejestracja: czw 01 maja, 2008
Lokalizacja: szczecin

Postautor: petio » śr 07 maja, 2008

dzięki na dniach będę "tańczył z wężami" :lol:
aż do filtra paliwa to mi chyba na razie nie trzeba :? ale do rozpatrzenia.
tylko nie wiem co z bakiem. trzeba go zdjąć? w mituwisi podobno tam coś namieszane jest z tym odpowietrzeniem

Awatar użytkownika
kogut
nawigator
Posty: 557
Rejestracja: pn 04 lut, 2008
Lokalizacja: Szczecin

Postautor: kogut » śr 07 maja, 2008

W patrolu chyba niema sensu grzebac w orginalnych odpowietrzeniach :?: :?: :?:

Awatar użytkownika
iras
menager wklejonych
Posty: 407
Rejestracja: czw 27 gru, 2007
Lokalizacja: goleniow

Postautor: iras » śr 07 maja, 2008

zo znaczy apraszam do mnie poogladac most na orginalnych odpowietrzeniach to znaczy to co z niego zostalo :( :( :(

Awatar użytkownika
kogut
nawigator
Posty: 557
Rejestracja: pn 04 lut, 2008
Lokalizacja: Szczecin

Postautor: kogut » śr 07 maja, 2008

chodzi mi o sprawne :D :D :D

Awatar użytkownika
prezes
Prezes 4x4 Szczecin
Posty: 10021
Rejestracja: śr 14 lut, 2007
Lokalizacja: szczecin
Kontaktowanie:

Postautor: prezes » czw 08 maja, 2008

Ja sie tam może nie znam, ale tylny odpowietrzenie tylnego mostu w Patrolu jest pociągniete do "łąłcznika-rury" miedzy rama. Niewiele wyżej od tylnego mostu.
Wg mnie zawsze jest sens wyciągac odpowietrzenia wyzej niz zrobiła to fabryka [w autach które JEŻDŻĄ w terenie].
prezes, po prostu prezes

Awatar użytkownika
LSD
4X4 Szczecin
Posty: 2528
Rejestracja: sob 17 mar, 2007
Lokalizacja: Dobra

Postautor: LSD » czw 08 maja, 2008

Oprócz odpowietrzników posprawdzajcie se gumy na wybieraku skrzyni biegów. Oczywiście chodzi mi o tę wewnętrzną - to częste miejsce "nawadniania" skrzyni biegów.


Wróć do „Instytut Zmotologii Terenowej”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 107 gości