PATROL GR zmiana silnika

Dział warsztat i już :)
Awatar użytkownika
kogut
nawigator
Posty: 557
Rejestracja: pn 04 lut, 2008
Lokalizacja: Szczecin

PATROL GR zmiana silnika

Postautor: kogut » czw 22 maja, 2008

NABYLEM 3.0 di od y61 i chce wymienic u siebie caly komplet czyli silnik skrzynie i mosty.mam teraz oczywiscie 2.8 td , mam pytanie czy jest sens wiem ze bedzie troszke wiecej mocy :D ale chyba tez troszke zyskam na masie , niewiem czy cos strace oprucz kasy i czasu na zmiane :?: :?:

Awatar użytkownika
kogut
nawigator
Posty: 557
Rejestracja: pn 04 lut, 2008
Lokalizacja: Szczecin

Postautor: kogut » czw 22 maja, 2008

Iras ty sie nieodzywaj :D :D :D

Awatar użytkownika
Tamlin
Prawdziwy offrołdowiec
Posty: 758
Rejestracja: śr 07 mar, 2007
Lokalizacja: Strachocin/Stargard

Postautor: Tamlin » czw 22 maja, 2008

Motaj, motaj ktoś musi zacząć poprawiać konstruktora :622:
Nie pozwól aby praca zdominowała całe twoje życie.
Maleństwo Gr LOOOONG

Awatar użytkownika
iras
menager wklejonych
Posty: 407
Rejestracja: czw 27 gru, 2007
Lokalizacja: goleniow

Postautor: iras » czw 22 maja, 2008

kogut pisze:Iras ty sie nieodzywaj :D :D :D



Kogut poco ci ta moc jak umiejetnosci brak :lol: :lol: :lol:

Awatar użytkownika
kogut
nawigator
Posty: 557
Rejestracja: pn 04 lut, 2008
Lokalizacja: Szczecin

Postautor: kogut » czw 22 maja, 2008

wlasnie braki bede nadrabial moca :D :D :D i bede mial intercooler i turbo a wspominalem cos o 160 KM :D :D

Awatar użytkownika
qsma
Weteran bezdrozy
Posty: 3018
Rejestracja: sob 10 lut, 2007
Lokalizacja: Szczecin
Kontaktowanie:

Postautor: qsma » czw 22 maja, 2008

i wstaw se jeszcze młynek do kawy. tak tylko chciałem ci spierdolic temat, znaczy skasztanic :twisted:
patrol GRRRRRRR 4,2 +35 BFG MT

http://www.martechszczecin.pl

Awatar użytkownika
iras
menager wklejonych
Posty: 407
Rejestracja: czw 27 gru, 2007
Lokalizacja: goleniow

Postautor: iras » pt 23 maja, 2008

qsma pisze:i wstaw se jeszcze młynek do kawy. tak tylko chciałem ci spierdolic temat, znaczy skasztanic :twisted:


a nie mozesz sam siebie wyciac :?: :?: :?: :lol: :lol: :lol:

Awatar użytkownika
zięba
Sympatyk 4x4 Szczecin
Posty: 73
Rejestracja: czw 30 sie, 2007
Lokalizacja: NRD

Postautor: zięba » pt 23 maja, 2008

Słyszałem, że strasznie mocne są te 3,0 zwłaszacza głowice mocne, zwłaszcza z początku produkcji wspaniale znoszą obciążenia w terenie pewnie dla tego ,że francuzi silnik składali a o nich to złego słowa powiedzieć nie można bo to najlepsi fachowcy, no i ten piękny gang czterocylindrowca
GR Y60 89'

Awatar użytkownika
kogut
nawigator
Posty: 557
Rejestracja: pn 04 lut, 2008
Lokalizacja: Szczecin

Postautor: kogut » pt 23 maja, 2008

to mnie troche pocieszyles :D :D

Awatar użytkownika
kabbbatunio
Operator wyciagarki
Posty: 267
Rejestracja: ndz 23 gru, 2007
Lokalizacja: kicko #$%^&*#!! <lol>

Postautor: kabbbatunio » pt 23 maja, 2008

qsma pisze:i wstaw se jeszcze młynek do kawy. tak tylko chciałem ci spierdolic temat, znaczy skasztanic :twisted:



hehehe, kasztany to specjalnosc GRABARZy :wink:

Awatar użytkownika
kogut
nawigator
Posty: 557
Rejestracja: pn 04 lut, 2008
Lokalizacja: Szczecin

Postautor: kogut » pt 23 maja, 2008

Qsma myslalem ze na forum sie nie uzywa brzydkich slow bo dzieci czytaja :D :D :D :D a jeden mlynek mi humoru niespi.....doli :D :D :D :D

Awatar użytkownika
LSD
4X4 Szczecin
Posty: 2528
Rejestracja: sob 17 mar, 2007
Lokalizacja: Dobra

Postautor: LSD » ndz 25 maja, 2008

zięba pisze:Słyszałem, że strasznie mocne są te 3,0 zwłaszacza głowice mocne, zwłaszcza z początku produkcji wspaniale znoszą obciążenia w terenie pewnie dla tego ,że francuzi silnik składali a o nich to złego słowa powiedzieć nie można bo to najlepsi fachowcy, no i ten piękny gang czterocylindrowca


:lol: :lol: Ha ha ha....

Przecież ten silnik jest jeszcze bardziej wybuchowy od 2,8 td. Wyminiali je na gwarancji, bo im korby bokami wychodziły.
Według mnie praca nie warta efektu. Zyskasz trochę mocy, ale jakim kosztem. Poza tym oprócz silnika musisz mieć skrzynię od 3,0, cały osprzęt, całą elektrykę itp.

Już lepiej 4,2 sobie przeszczep.

Awatar użytkownika
kogut
nawigator
Posty: 557
Rejestracja: pn 04 lut, 2008
Lokalizacja: Szczecin

Postautor: kogut » pn 26 maja, 2008

mam caly komplet a wybuchaly pierwsze modele :D :D a moze znacie kogos kto ma gr 30di dwudrzwiowego i troche tyral w terenie :?: :?: :?: :?:

Awatar użytkownika
prezes
Prezes 4x4 Szczecin
Posty: 10021
Rejestracja: śr 14 lut, 2007
Lokalizacja: szczecin
Kontaktowanie:

Postautor: prezes » pn 26 maja, 2008

Poczatkowe modele miały kłopot z układem korbowo-tłokowym. Poprawili to w późniejszych modelach [chodzi o rocznik]
Zyskasz na osiągach ale stracisz na wiekszym spalaniu.
Poza tym z GRa Ferrari nie zrobisz !. A sama sztuka dla sztuki ??
prezes, po prostu prezes

Awatar użytkownika
zięba
Sympatyk 4x4 Szczecin
Posty: 73
Rejestracja: czw 30 sie, 2007
Lokalizacja: NRD

Postautor: zięba » pn 26 maja, 2008

ja jechałem takim zimą w górach, dla mnie jest spier...lony prawie go rozbiłem, cały czas trzeba używać sprzęgła jak za bardzo zwolnisz to sam zaczyna przyspieszać jak byś do dechy wcisnął zawału można dostać
GR Y60 89'


Wróć do „Instytut Zmotologii Terenowej”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 114 gości