PATROL GR zmiana silnika
PATROL GR zmiana silnika
NABYLEM 3.0 di od y61 i chce wymienic u siebie caly komplet czyli silnik skrzynie i mosty.mam teraz oczywiscie 2.8 td , mam pytanie czy jest sens wiem ze bedzie troszke wiecej mocy ale chyba tez troszke zyskam na masie , niewiem czy cos strace oprucz kasy i czasu na zmiane
- kabbbatunio
- Operator wyciagarki
- Posty: 267
- Rejestracja: ndz 23 gru, 2007
- Lokalizacja: kicko #$%^&*#!! <lol>
zięba pisze:Słyszałem, że strasznie mocne są te 3,0 zwłaszacza głowice mocne, zwłaszcza z początku produkcji wspaniale znoszą obciążenia w terenie pewnie dla tego ,że francuzi silnik składali a o nich to złego słowa powiedzieć nie można bo to najlepsi fachowcy, no i ten piękny gang czterocylindrowca
Ha ha ha....
Przecież ten silnik jest jeszcze bardziej wybuchowy od 2,8 td. Wyminiali je na gwarancji, bo im korby bokami wychodziły.
Według mnie praca nie warta efektu. Zyskasz trochę mocy, ale jakim kosztem. Poza tym oprócz silnika musisz mieć skrzynię od 3,0, cały osprzęt, całą elektrykę itp.
Już lepiej 4,2 sobie przeszczep.
Wróć do „Instytut Zmotologii Terenowej”
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 114 gości