[kupię] skrzynię 4,2
[kupię] skrzynię 4,2
Kupię skrzynię do Patrola 4,2D w nienagannym stanie
Re: [kupię] skrzynię 4,2
Abo pisze:Kupię skrzynię do Patrola 4,2D w nienagannym stanie
A co z Twoją? Jak łożyska, to lepiej wymienić niż pchać się w kolejnego złoma.
Poza tym łatwiej będzie dostać dobrą skrzynię od 3,0, która jest praktycznie taka sama.
Jak masz takie objawy, to naprawa faktycznie nie bedzie opłacalna. Komplet łożysk głównych to ok 1000 zł, sychronizatory 350-700 zł/szt.
Jak chcesz używkę 4,2D to tylko od zaufanego sprzedawcy. Zasadniczo jest ich sporo, ale większość w kiepskim stanie bo wiadomo do czego 4,2D były używane.
Skrzynie od 3,0 są na ogół w bardzo dobrych stanach. Możesz wyrwać nawet taką 4-5 letnią
Jak chcesz używkę 4,2D to tylko od zaufanego sprzedawcy. Zasadniczo jest ich sporo, ale większość w kiepskim stanie bo wiadomo do czego 4,2D były używane.
Skrzynie od 3,0 są na ogół w bardzo dobrych stanach. Możesz wyrwać nawet taką 4-5 letnią
Abo pisze:3.0 czymś się różni?
1. Nie ma możliwości podłaczenia PTO
2. Lewarek wychodzi w trochę innym miejscu, ale w przypadku Y61 z których ta skrzynia pochodzi nie stanowi to problemu
3. Trzeba przewiercić nowy 1 otwór na śrubę rozrusznika.
Przełożenia są takie same.
Jak się zdecydujesz na 3,0 to daj znać. Dopytam o szczegóły kolesia, który przerobił kilkanaście Patroli Y61 z 3,0 na 4,2D bez zmiany skrzyni. Motał nawet 4,2D z kołem dwumasowym z 3,0.
prezes pisze:Policz sobie Żdzichu koszt remontu Twojej skrzyni i koszt zakupu kolejnej [chujwijakiej].
Ja bym się chyba jednak skupił na remoncie starej, bo za jakies 2 tauzeny masz skrzynię po remoncie.
A kupując używkę 4,2 za 1000-1500 masz znów niewiadomą.
Ja myślę jak Ty, ale wszyscy mnie straszą że mogę bebechów nie dostać. O ile ogarniam sprawy mechaniczne, to dostępność części to dla mnie niewiadoma i muszę wierzyć na słowo,
- miastek
- V-ce prezes 4x4 szczecin
- Posty: 5832
- Rejestracja: czw 15 lut, 2007
- Lokalizacja: Miastko/Szczecin
Tanto pisze:To w patrolach są jednorazowe skrzynie? Jak się rozbierze, to już nie da się złożyć? Napisał bym że to jakieś lipne samochody, ale zaraz na mnie naskoczą, więc tego nie napiszę
Gdzie widzisz sens rozebrania skrzyni która nie domaga i na 100% jest do poważnego remontu i ponownego jej złożenia na tych samych gratach, dodając że ta skrzynie waży grubo ponad 100kg i nie łatwo z pod niej wyjść jak się ją wyjmie.
Ja jeździłem tym patrolem i stwierdziłem że nie opłaca się jej naprawiać bo są do wymiany synchronizatory które są bardzo drogie i w połączeniu z robocizną koszt przekroczy 2 szt używanych skrzyń. Skrzynia jeździ i Abo spokojnie może poszukać dobrej skrzyni z pewnego źródła za przyzwoitą cenę.
Miastek Off-road GARAGE
Serwis, części, akcesoria 4X4
ESCAPE wyciągarki, zawieszenia, namioty dachowe
iKAMPER local dealer
iODPERFORMANCE local dealer
NOWY ADRES!!! WARZYMICE 18B
502 599 717
SuperPatrolSuper TURBOintercooler
Serwis, części, akcesoria 4X4
ESCAPE wyciągarki, zawieszenia, namioty dachowe
iKAMPER local dealer
iODPERFORMANCE local dealer
NOWY ADRES!!! WARZYMICE 18B
502 599 717
SuperPatrolSuper TURBOintercooler
jakby tylko huczala na lozyskach to jeszcze bylby sens zagladania do niej, ale jak Ci padly synchra i w dodatku biegi wypadaja to jest chooojnia, mi w starej cos powybijalo pare dziurek w zebach a piatka miala uzebienie jak 99letnia modelka
szukaj nowej najlepiej takiej jeszcze na dawcy - jezeli od cyzero jest jak Mikolaj powiada to na takiej bym sie skupil - zawsze to jakis milion km mniej nabity - a one bez problemu znosza swapowanie na mocniejsze garnki od merca czy beemwu
szukaj nowej najlepiej takiej jeszcze na dawcy - jezeli od cyzero jest jak Mikolaj powiada to na takiej bym sie skupil - zawsze to jakis milion km mniej nabity - a one bez problemu znosza swapowanie na mocniejsze garnki od merca czy beemwu
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 69 gości