Regeneracja przekładni kierowniczej

Masz warsztat nie tylko 4x4 godny polecenia...
Awatar użytkownika
Boogi
Sympatyk 4x4 Szczecin
Posty: 54
Rejestracja: wt 11 gru, 2007
Lokalizacja: Stargard/Szczecin/Poj. Drawskie

Regeneracja przekładni kierowniczej

Postautor: Boogi » sob 07 sie, 2010

Jak w temacie. Jeśli przerabiał ktoś ten temat, poproszę jakieś namiary w Szczecinie lub okolicach.
Per Aspera Ad Astra

Awatar użytkownika
petio
nawigator
Posty: 511
Rejestracja: czw 01 maja, 2008
Lokalizacja: szczecin

Postautor: petio » sob 07 sie, 2010

ja robiłem na pomorzanach w zakładzie, który zajmuje się renowacją maszyn rolniczych. zdaje się, że to ulica budziszyńska, na samiutkim końcu jadąc od strony pomorzan. tylko że auta u nich raczej nie zostawisz, trzeba przekładnię samemu wyjąć. no i tanio nie było ale bardzo szybko i skutecznie.

Awatar użytkownika
Willi
nawigator
Posty: 554
Rejestracja: wt 11 gru, 2007
Lokalizacja: Szczecin

Postautor: Willi » sob 07 sie, 2010

czemu zaraz regeneracja , czy kasowanie luzu już nie pomaga ?
- ja bym szukał używki , a nie bawił się w jakieś regeneracje
autobusy i tramwaje.... GR Long

Awatar użytkownika
Boogi
Sympatyk 4x4 Szczecin
Posty: 54
Rejestracja: wt 11 gru, 2007
Lokalizacja: Stargard/Szczecin/Poj. Drawskie

Postautor: Boogi » sob 07 sie, 2010

To już jest używka, i jakoś nie chce mi się z następną ryzykować, a na nufke mnie nie za bardzo stać. Luzów nie ma, ino cieknie przy mocnym skręceniu w lewo ( a skręcać na trzy razy niezbyt wygodnie).Zastosowana była reanimacja doraźna, tzn,komplet naprawczy, ale i to nie pomogło.
Per Aspera Ad Astra

Awatar użytkownika
gszyp
4X4 Szczecin
Posty: 2010
Rejestracja: czw 27 gru, 2007
Lokalizacja: SZCZECIN

Postautor: gszyp » sob 07 sie, 2010

a zestaw naprawczy jakiś oryginał czy uszczelniacze itd z ORINGu :?:
bo nie są najlepszej jakości , a może wałek już zajechany i dlatego nie uszczelnia,no i może lekko krzywy i dla tego ciecze przy skręcaniu

Awatar użytkownika
Boogi
Sympatyk 4x4 Szczecin
Posty: 54
Rejestracja: wt 11 gru, 2007
Lokalizacja: Stargard/Szczecin/Poj. Drawskie

Postautor: Boogi » sob 07 sie, 2010

Zestaw ordżinal made in Uk for LR. Bebechów nie wyciagałem więc nie wiem dlaczego ciecze.
Per Aspera Ad Astra

Awatar użytkownika
kondziu
nawigator
Posty: 551
Rejestracja: ndz 11 lut, 2007
Lokalizacja: Szczecin

Postautor: kondziu » sob 07 sie, 2010

Ciecze bo ma olej jak się wyciecze to przestanie :D Niech fachura obejrzy i ci powie w czym rzecz i czy wałek ma wytarty. Miałeś mały czy duży zestaw naprawczy?
ONE LIFE.LIVE IT

Awatar użytkownika
konger
Młodszy grabarz
Posty: 224
Rejestracja: ndz 13 wrz, 2009
Lokalizacja: Szczecin

Postautor: konger » śr 11 sie, 2010

A jakby co - alternatywa to Inter Cars, oni współpracują z Lauberem w Słupsku lub bezpośrednio wysłać do Laubera.

U mnie też cieknie, ale nie na tyle, by się tym przejąć (tak, kiedyś byłem nagorliwy..., kondziu może potwierdzić ;) ).

Awatar użytkownika
kondziu
nawigator
Posty: 551
Rejestracja: ndz 11 lut, 2007
Lokalizacja: Szczecin

Postautor: kondziu » śr 11 sie, 2010

bo to trzeba kupić duzy zestaw góra dół orginalny plus trzy łozyska dwa sa zwykłe do dostania w sklepie z łozyskami jedno jest tylko takie dziwaczne ale pewnie na autostradzie poznańskiej w podjuchach da się coś kupić. Oczywiscie jak wałki nie są wyrobione. Jak uszczelniłeś dół lichym simerem a jest luz na wałku spowodowany tym, że łożysko nie trzyma to zawsze będzie ciekło.
ONE LIFE.LIVE IT

nissan7
Weteran bezdrozy
Posty: 1590
Rejestracja: ndz 11 lut, 2007

Postautor: nissan7 » śr 11 sie, 2010

sie do Kiśla zgłoszą on już ma temat opanowany 8) 8)


Wróć do „Warsztaty samochodowe”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 73 gości