Blokada ARB most przedni

Masz warsztat nie tylko 4x4 godny polecenia...
Awatar użytkownika
marcin roadb...
Sympatyk 4x4 Szczecin
Posty: 93
Rejestracja: wt 04 maja, 2010
Lokalizacja: SZCZECIN

Blokada ARB most przedni

Postautor: marcin roadb... » czw 16 wrz, 2010

Witam ,tak mi teraz przyszło do głowy . Można założyć taką blokade również do mostu przedniego xj -ta :) ?
jesli czujesz sie dobrze nie martw sie ! napewno ci przejdzie :-)
wrang jk, cherokee xj

Awatar użytkownika
gszyp
4X4 Szczecin
Posty: 2010
Rejestracja: czw 27 gru, 2007
Lokalizacja: SZCZECIN

Postautor: gszyp » czw 16 wrz, 2010

można ale trzeba umieć z to używać żeby nie narobić bidy, a poza tym na pewno standardowe półosie i krzyżaki długo z taką blokadą nie wytrzymają

Awatar użytkownika
marcin roadb...
Sympatyk 4x4 Szczecin
Posty: 93
Rejestracja: wt 04 maja, 2010
Lokalizacja: SZCZECIN

Postautor: marcin roadb... » czw 16 wrz, 2010

jesli czujesz sie dobrze nie martw sie ! napewno ci przejdzie :-)

wrang jk, cherokee xj

Awatar użytkownika
marcin roadb...
Sympatyk 4x4 Szczecin
Posty: 93
Rejestracja: wt 04 maja, 2010
Lokalizacja: SZCZECIN

Postautor: marcin roadb... » czw 16 wrz, 2010

z przodu dał bym Truetrac a do tylnego LockRight
koszt takiej blokady to około 1000 zł plus koszty przesyłki łacznej ok. 400 zł
wiec w cenie jednej arb mozna mieć dwie rachunek prosty .
jesli czujesz sie dobrze nie martw sie ! napewno ci przejdzie :-)

wrang jk, cherokee xj

Awatar użytkownika
gszyp
4X4 Szczecin
Posty: 2010
Rejestracja: czw 27 gru, 2007
Lokalizacja: SZCZECIN

Postautor: gszyp » czw 16 wrz, 2010

poczytaj sobie tutaj o tych blokadach

http://www.jeep.org.pl/forum/viewtopic.php?t=39

tylko wszystkie strony ,są zalety wady itd ,powinieneś znaleść tu odpowiedzi na wszystkie twoje pytania związane z blokadami w jeepie

Awatar użytkownika
miastek
V-ce prezes 4x4 szczecin
Posty: 5832
Rejestracja: czw 15 lut, 2007
Lokalizacja: Miastko/Szczecin

Postautor: miastek » czw 16 wrz, 2010

Na przód nie zakłada się automatycznych blokad jeśli chce się skręcać :lol:
Lockright to dobre rozwiązanie na tył ale ma swoje wady.
Jak chcesz mieć porządne blokady to załóż ARB i potem szukaj półosi i krzyżaków bo przód długo tego nie wytrzyma.
Miastek Off-road GARAGE
Serwis, części, akcesoria 4X4
ESCAPE wyciągarki, zawieszenia, namioty dachowe
iKAMPER local dealer
iODPERFORMANCE local dealer
NOWY ADRES!!! WARZYMICE 18B
502 599 717
SuperPatrolSuper TURBOintercooler

Awatar użytkownika
gszyp
4X4 Szczecin
Posty: 2010
Rejestracja: czw 27 gru, 2007
Lokalizacja: SZCZECIN

Postautor: gszyp » czw 16 wrz, 2010

proponuję od razu założyć wszystko tak jak trzeba czyli wzmacniane półosie itd bo mogą być problemy z powrotem do domu a nie zawsze jest laweta pod ręką :lol:

Awatar użytkownika
marcin roadb...
Sympatyk 4x4 Szczecin
Posty: 93
Rejestracja: wt 04 maja, 2010
Lokalizacja: SZCZECIN

Postautor: marcin roadb... » czw 16 wrz, 2010

na przód chce dać tą z lsd truetrac a na tył arb bo moge mieć w bardzo dobrej cenie . tylko jak mam most z tyłu dana 35 czy chrysler 8,25 . tu znawcy licze na was
jesli czujesz sie dobrze nie martw sie ! napewno ci przejdzie :-)

wrang jk, cherokee xj

Awatar użytkownika
marcin roadb...
Sympatyk 4x4 Szczecin
Posty: 93
Rejestracja: wt 04 maja, 2010
Lokalizacja: SZCZECIN

Postautor: marcin roadb... » czw 16 wrz, 2010

gszyp pisze:poczytaj sobie tutaj o tych blokadach

http://www.jeep.org.pl/forum/viewtopic.php?t=39

tylko wszystkie strony ,są zalety wady itd ,powinieneś znaleść tu odpowiedzi na wszystkie twoje pytania związane z blokadami w jeepie


czytałem i jakoś przeciwwskazań nie znalazłem . ale nie czytałem wszystkich stron ... uf 30 nie to masakra
jesli czujesz sie dobrze nie martw sie ! napewno ci przejdzie :-)

wrang jk, cherokee xj

Awatar użytkownika
gszyp
4X4 Szczecin
Posty: 2010
Rejestracja: czw 27 gru, 2007
Lokalizacja: SZCZECIN

Postautor: gszyp » czw 16 wrz, 2010

proponuję dwa ARB na przód i tył zawsze można je rozłączyć i śmiało latać po czarnym
a most to nie pamiętam jaki masz ale chyba D35 zapytaj Przemka on bardziej zna twój samochód
i nie zapomnij o wzmacnianych półosiach ,jeżeli miał byś D44 to śmiało bym zakładał na oryginalne

Awatar użytkownika
BOGUTEK
menager wklejonych
Posty: 379
Rejestracja: ndz 16 gru, 2007
Lokalizacja: STARGARD

Postautor: BOGUTEK » czw 16 wrz, 2010

Gszyp , jaki jest w przybliżeniu koszt takiej przerobki :?:
Mężczyzni nigdy nie dorastają , tylko im zabawki drożeją...( cyt.)
www.4x4-zachodniopomorskie.pl




DBAŁOŚC O DOBRE IMIĘ SRODOWISKA OFF ROAD POWINNA BYC PRIORYTETEM NASZYCH DZIAŁAŃ

Awatar użytkownika
gszyp
4X4 Szczecin
Posty: 2010
Rejestracja: czw 27 gru, 2007
Lokalizacja: SZCZECIN

Postautor: gszyp » czw 16 wrz, 2010

robocizna z częściami czy sama robocizna :?:

Awatar użytkownika
marcin roadb...
Sympatyk 4x4 Szczecin
Posty: 93
Rejestracja: wt 04 maja, 2010
Lokalizacja: SZCZECIN

Postautor: marcin roadb... » czw 16 wrz, 2010

gszyp pisze:proponuję dwa ARB na przód i tył zawsze można je rozłączyć i śmiało latać po czarnym
a most to nie pamiętam jaki masz ale chyba D35 zapytaj Przemka on bardziej zna twój samochód
i nie zapomnij o wzmacnianych półosiach ,jeżeli miał byś D44 to śmiało bym zakładał na oryginalne


własnie nie moge sie do niego do dzwonic :twisted: a jestem w gorącej .........co powszechnie wiadomo :D
jesli czujesz sie dobrze nie martw sie ! napewno ci przejdzie :-)

wrang jk, cherokee xj

Awatar użytkownika
BOGUTEK
menager wklejonych
Posty: 379
Rejestracja: ndz 16 gru, 2007
Lokalizacja: STARGARD

Postautor: BOGUTEK » czw 16 wrz, 2010

gszyp pisze:robocizna z częściami czy sama robocizna :?:

robota + graty
Mężczyzni nigdy nie dorastają , tylko im zabawki drożeją...( cyt.)

www.4x4-zachodniopomorskie.pl









DBAŁOŚC O DOBRE IMIĘ SRODOWISKA OFF ROAD POWINNA BYC PRIORYTETEM NASZYCH DZIAŁAŃ

Awatar użytkownika
gszyp
4X4 Szczecin
Posty: 2010
Rejestracja: czw 27 gru, 2007
Lokalizacja: SZCZECIN

Postautor: gszyp » czw 16 wrz, 2010

marcin roadb... pisze:
gszyp pisze:proponuję dwa ARB na przód i tył zawsze można je rozłączyć i śmiało latać po czarnym
a most to nie pamiętam jaki masz ale chyba D35 zapytaj Przemka on bardziej zna twój samochód
i nie zapomnij o wzmacnianych półosiach ,jeżeli miał byś D44 to śmiało bym zakładał na oryginalne


własnie nie moge sie do niego do dzwonic :twisted: a jestem w gorącej .........co powszechnie wiadomo :D


tu jest jak poznać jaki masz most
http://usa.istore.pl/pl,product,1358584,typ.html
powiększ zdięcie

Awatar użytkownika
gszyp
4X4 Szczecin
Posty: 2010
Rejestracja: czw 27 gru, 2007
Lokalizacja: SZCZECIN

Postautor: gszyp » czw 16 wrz, 2010

BOGUTEK pisze:
gszyp pisze:robocizna z częściami czy sama robocizna :?:

robota + graty


oba mosty +2xARB+wzmacniane półosie :?:

Awatar użytkownika
BOGUTEK
menager wklejonych
Posty: 379
Rejestracja: ndz 16 gru, 2007
Lokalizacja: STARGARD

Postautor: BOGUTEK » czw 16 wrz, 2010

tak.
Mężczyzni nigdy nie dorastają , tylko im zabawki drożeją...( cyt.)

www.4x4-zachodniopomorskie.pl









DBAŁOŚC O DOBRE IMIĘ SRODOWISKA OFF ROAD POWINNA BYC PRIORYTETEM NASZYCH DZIAŁAŃ

Awatar użytkownika
marcin roadb...
Sympatyk 4x4 Szczecin
Posty: 93
Rejestracja: wt 04 maja, 2010
Lokalizacja: SZCZECIN

Postautor: marcin roadb... » czw 16 wrz, 2010

rodzaj mostu poczeka do jutra ,nie bede po nocach do garażu latał :roll: .
jak dobrze rozumiem trzeba tylko wymienic kosze w mostach , przy arb jeszcze kompresor zamontować , tylko gdzie to sie przewaznie daje. a półosie już musze ? nie wszystko naraz :twisted: kół nie bede zwiekszał .
coś pominełem to popraw :)
jesli czujesz sie dobrze nie martw sie ! napewno ci przejdzie :-)

wrang jk, cherokee xj

Awatar użytkownika
przemsson
menager wklejonych
Posty: 477
Rejestracja: wt 13 lut, 2007
Lokalizacja: szczecin

Postautor: przemsson » czw 16 wrz, 2010

Masz z tyłu danute, 35 ale też manualną skrzynię i w dyfrach przełożenie 3, 07 a blokady można wstawiać od 3, 53 i telefon dzisiaj nie dzwonił.
Wrangler YJ 4 l
Defender 110 td5
Jeep Comanche MJ 4 l
Toyota HDJ 80
Same Legendy
---------------------------------------
Lepiej być człowiekiem który głośno przeklina...niż małym, cichym skurwysynem ....

Awatar użytkownika
gszyp
4X4 Szczecin
Posty: 2010
Rejestracja: czw 27 gru, 2007
Lokalizacja: SZCZECIN

Postautor: gszyp » czw 16 wrz, 2010

BOGUTEK pisze:
gszyp pisze:robocizna z częściami czy sama robocizna :?:

robota + graty


pobieżnie sprawdziłem ale może można kupić taniej to tak na szybko to oba mosty z ARB + półosie ALLOY to tak gdzieś 12-14 tysi oczywiście wzmacniane krzyżaki nowe łożyska itd
oczywiście mowa o jeepie i nowych gratach
Ostatnio zmieniony czw 16 wrz, 2010 przez gszyp, łącznie zmieniany 1 raz.


Wróć do „Warsztaty samochodowe”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 58 gości