Strona 1 z 2

mosty jeep

: pn 27 sie, 2012
autor: maras
Mam pytanie , czy mosty od jeep xj 4,0b dadzą rade w lekiej zmocie , i czy są kosztowne w eksploataci

: pn 27 sie, 2012
autor: Jasiu
ich konstrukcja jest mało wytrzymała.
Mosty od jeepa nie nadają się na zmotę.
Chyba, że pod pojęciem zmota piszesz o dżipie do turystyka.

: pn 27 sie, 2012
autor: gszyp
przestań się mazać Jasiu :676: wszystko wytrzymuje tak jak się o to dba ,mosty wytrzymują nawet koła 35x12,5 tylko trzeba używać z głową

: pn 27 sie, 2012
autor: maras
czyli do zmotki około 1 tony dadzą rade + silnik 4,0b

: pn 27 sie, 2012
autor: LSD
maras pisze:czyli do zmotki około 1 tony dadzą rade + silnik 4,0b


Mostów "od Jeepa" jest kilka rodzajów. Podstawowe dana 35 to lipa :(. W tej cenie znajdziesz wytrzymalsze mosty.

Co do zmoty to 1 tona z silnikiem 4,0 to raczej niewykonalne.

: pn 27 sie, 2012
autor: maras
daj jakiś przykład

: pn 27 sie, 2012
autor: gszyp
LSD pisze: W tej cenie znajdziesz wytrzymalsze mosty.


wytrzymalsze znaczy również cięższe !
wytrzymalsze za 600zł to na przykład od czego :665:

: pn 27 sie, 2012
autor: gszyp
LSD pisze:1 tona z silnikiem 4,0 to raczej niewykonalne.


mamy coś takiego jak aluminium itd więc czemu nie :665: :676:

: pn 27 sie, 2012
autor: LSD
gszyp pisze:
LSD pisze: W tej cenie znajdziesz wytrzymalsze mosty.


wytrzymalsze znaczy również cięższe !
wytrzymalsze za 600zł to na przykład od czego :665:


Patrol 160 lub 260 - trochę cięższe, ale nie tak jak GR :)[/fade]

: wt 28 sie, 2012
autor: maras
tylko cały pic polega na tym że ja potrzebuje przedni z lewym koszem

: wt 28 sie, 2012
autor: gszyp
Mosty patrolowe można obrócić i będziesz miał jak w jeepie

: wt 28 sie, 2012
autor: student
Tak ma Pablo, czyż nie?

: wt 28 sie, 2012
autor: LSD
student pisze:Tak ma Pablo, czyż nie?


Dokładnie tak ma.

Najważniejsze pytanie - Od czego będzie reduktor?

: śr 29 sie, 2012
autor: Diabeł
reduktor tutaj nie ma znaczenia bo mozna obrocic ... A co do mostow jeepa to tylni Chrysler 8.25 i przedni dana 30 jezdze tak od 3 lat i nic nie ukrecilem przy kolach 35", chlopaki przy tym samym zestawie na boggerach 38" jezdzili i nie narzekali na usterki, podobno najwazniejszy jest lacznik miedzy kierownica a pedalem gazu :D

: śr 29 sie, 2012
autor: Darek...
reduktor tutaj nie ma znaczenia bo mozna obrocic

ŻE CO :692: :681: :692:

: śr 29 sie, 2012
autor: LSD
Darek... pisze:
reduktor tutaj nie ma znaczenia bo mozna obrocic

ŻE CO :692: :681: :692:


Ma znaczenie, bo np w Mercu przedni i tylny wał kręcą się w przeciwnych kierunkach. Bez poważnej rzeźby nie da się założyć mostu od np. Patrola.

: śr 29 sie, 2012
autor: Diabeł
Darek... ze to :D pawel ma obrocona Dana 300, robura mozna obrocic wszystko mozna trzeba tylko chciec. Co do reduktora Geli to mozna zastosowac multiplikator lub reduktor dwuwalkowy z pto i po sprawie :P

: czw 30 sie, 2012
autor: Andrzey
Diabeł... i będzie to ważyć 1T?

: czw 30 sie, 2012
autor: Darek...
Diabeł pisze:robura mozna obrocic wszystko mozna trzeba tylko chciec.


Jasne ,że można… można zaprojektować i wystrugać w piwnicy u dziadka całkiem nowy model
Tylko pytam PO CO :692:

: czw 30 sie, 2012
autor: maras
po to żeby mieć satyskwacje , że się coś samemu zrobiło a nie podrobiło