Strona 1 z 2

skrzynia automat

: sob 09 lut, 2013
autor: petio
jako absolutny laik w automatach pytam o radę. gdzie dobrze można zrobić skrzynie z blazera s10. problem jest tego typu że nie można jej uszczelnić. ciągle gdzieś coś wydmucha. i brak płynu. 3 razy robiona i dalej leje jak z wiadra... kolega kisiel może podpowie?

: sob 09 lut, 2013
autor: Darek...
podpowie... zaprosi na warsztat , tylko czy koszty naprawy nie przekroczą wartości auta :668:

: sob 09 lut, 2013
autor: prezes
przekroczą
:676:

: ndz 10 lut, 2013
autor: petio
no właśnie z tego co wiem to już jest blisko żeby przekroczyły :688: . dzieki panom z takiego ponoć popularnego warsztatu od hamerykańskich aut. 3 razy robili i się poddali. że tam problem z wyważeniem czy coś.
no to chyba ją wymienię po prostu na taką od nowszego modelu. jimmy chyba.
bo ponoć pasuje...
btw... co pany taką antyreklamę kiślu robicie. nie fair :668:

: ndz 10 lut, 2013
autor: Darek...
znamy koszty ... po prostu :690:

: ndz 10 lut, 2013
autor: prezes
Kup Piotrek po prostu drugą kszynkę, używkę.

: ndz 10 lut, 2013
autor: petio
yes sir dear king ding sir :686:
teżtak myśle

: sob 02 mar, 2013
autor: petio
no to się pochwalę jak postępy.
słabo jest. ze skąpstwa nie wymieniamy całej skrzynki tylko sprzęgło jak to mówią hydrokinetyczne. i od razu pojawił się kolejny problem, na początku był brak plusa na skrzyni. jakiś magik zrobił że jest ale nie robi czwartry bieg. co począć , gdzie szukać? chyba chodzi o kumatego w tym elektryka.... mam nadzieję. jakies podpowiedzi?

: sob 02 mar, 2013
autor: siva explozja
a co ma sprzęgło współnego z elektroniką? a błędy z kompa skrzyni czytałeś? jak elektrenika to pokaże. A z tego co wiem to czwarty jest załaczany elektrycznie. komp i błędy to podstawa, potem możesz szukać. W przeciwnym wypadku to igła w stoku siana...

: sob 02 mar, 2013
autor: petio
no właśnie to nie ja... miało być dobrze a wyszło jak zawsze.., ale thx

: sob 02 mar, 2013
autor: gszyp
siva explozja pisze:a co ma sprzęgło współnego z elektroniką?

dużo

: ndz 03 mar, 2013
autor: petio
no właśnie chętnie bym się o tym coś dowiedział, bo wujek gugel już mi czajnik stopił od wertowania. a może piotrek coś? by coś? bo już pomysłów brak. a tu tak enigmatycznie... hmmm?

: ndz 03 mar, 2013
autor: siva explozja
gszyp pisze:
siva explozja pisze:a co ma sprzęgło współnego z elektroniką?

dużo

to znaczy co? sprzegło jest odpowiedzialne za ciśnienie oleju skrzyni, jak się zwiększa obroty silnika to wzrasta ciśnienie które, jest podawane na tarczki, co wprawia w ruch całość. a czujniki są odpowiedzialne żeby w odpowiednim momencie zmienić kanał jakim jest podawany olej i zmienia się bieg na wyższy. skoro nie halo z biegiem to albo elektronika, albo tarczki, lub pas od hamulca cię skończył.

: ndz 03 mar, 2013
autor: miastek
siva explozja pisze:
gszyp pisze:
siva explozja pisze:a co ma sprzęgło współnego z elektroniką?

dużo

to znaczy co? sprzegło jest odpowiedzialne za ciśnienie oleju skrzyni, jak się zwiększa obroty silnika to wzrasta ciśnienie które, jest podawane na tarczki, co wprawia w ruch całość. a czujniki są odpowiedzialne żeby w odpowiednim momencie zmienić kanał jakim jest podawany olej i zmienia się bieg na wyższy. skoro nie halo z biegiem to albo elektronika, albo tarczki, lub pas od hamulca cię skończył.


hmm... Siwy o automatach to masz mikre pojęcie :668:

po pierwsze ciśnienie oleju w skrzyni wytwarza pompa oleju a sprzęgło to sprzęgło mimo że hydrokinetyczne ale nadal sprzęgło i jeśli ono nie domaga to "elektronika" szybko wyczuje że np. ilość obr/min wychodzących z silnika w porównaniu z wchodzącymi do skrzyni jest "nie odpowiednia" co może skutkować włączeniem trybu awaryjnego przez co może nie włączać się 4'ty bieg lub będzie chodziła tylko na jednym biegu np. 3'cim

To tak z grubsza.

: ndz 03 mar, 2013
autor: siva explozja
tak tylko kolega napisał że jest nie szczelna więc i cisnienie może tracić. ponadto nie mówił że wchodzi w tryb awaryjny, wnioskuje więc, że ma wszystko tylko czwarty bieg traci. Więc sprzęgło raczej nie ma tu nic wspólnego, bo na wszystkich biegach by nie kamn było...

: ndz 03 mar, 2013
autor: miastek
Odniosłem się do głównie do tego.

siva explozja pisze: sprzegło jest odpowiedzialne za ciśnienie oleju skrzyni


Jeśli by była nieszczelna w miejscu gdzie jest ciśnienie na tyle że wywoływałoby to jego spadek to wypompowałaby olej w kilkanaście sekund.

: ndz 03 mar, 2013
autor: petio
no może nie jasno napisałem, ale problem z elektryką pojawił się od kiedy skrzynia jest już szczelna. dokładnie to przez sprzęgło lało. od kiedy jest wymienione. to poszło dalej. najpierw była tylko jedynka i dwójka, teraz jest już trzeci. brak czwórki. więc nie kłóćcie się pany ale ta konwersacja nabiera rumieńców i daję mi trochę pojęcia bez wikiblabla. komp nie pokazuje błędów ponoć...

: ndz 03 mar, 2013
autor: miastek
Wiesz co, w ten sposób można diagnozować typowe usterki jak np. brak napędu w jeepie po mocnym dodaniu gazu (krzyżak, wał...) lub bomble i pikującą w górę wskazówkę temp. w patrolu (czapka) a tu nie wiadomo dokładnie co i jak było robione a w dodatku trochę nie jasno piszesz o tym co się działo najpierw a co po naprawie.

: ndz 03 mar, 2013
autor: petio
oi. napisałem to co wiem, dopiero przygarniam to autko i staram się czegoś o nim dowiedzieć... poszukuję kogoś kto mi to obejrzy,,,

: ndz 03 mar, 2013
autor: gszyp
petio, siva explozja,
za sterowanie skrzynią automatyczną nie jest odpowiedzialny tylko jej komp ale również części odpowiadające za prawidłowa pracę silnika takie jak na przykład TPS,nawet linka tak zwnego kingdałnu źle wyregulowana będzie zakłócała prawidłowa zmianę biegów,pozycjoner skrzyni , czujniki prędkości wejściowej i wyjściowej i wiele innych pierdół powoduje nie prawidłową pracę.
petio pisze: komp nie pokazuje błędów ponoć...

ponoć to już coś ale nadal za mało :668: