jaki smar użyć do sprzęgiełek piast

Masz warsztat nie tylko 4x4 godny polecenia...
nissan7
Weteran bezdrozy
Posty: 1590
Rejestracja: ndz 11 lut, 2007

jaki smar użyć do sprzęgiełek piast

Postautor: nissan7 » czw 31 sty, 2008

jak w temacie :!:

Jasiu
4X4 Szczecin
Posty: 1571
Rejestracja: wt 13 lut, 2007

Postautor: Jasiu » czw 31 sty, 2008

nie chcę być złośliwy ale Tobie sprzęgiełka niepotrzebne.
8)

nissan7
Weteran bezdrozy
Posty: 1590
Rejestracja: ndz 11 lut, 2007

Postautor: nissan7 » czw 31 sty, 2008

Jasiu pisze:nie chcę być złośliwy ale Tobie sprzęgiełka niepotrzebne.
8)

a Tobie łazienka :lol: :lol: :lol:

nissan7
Weteran bezdrozy
Posty: 1590
Rejestracja: ndz 11 lut, 2007

Postautor: nissan7 » czw 31 sty, 2008

kurde nie kasztanić mi tu bo powycinam (chociaż raz poczułem się jak moderator cokolwiek to znaczy :D )

Awatar użytkownika
Tamlin
Prawdziwy offrołdowiec
Posty: 758
Rejestracja: śr 07 mar, 2007
Lokalizacja: Strachocin/Stargard

Postautor: Tamlin » czw 31 sty, 2008

Jedni piszą molibden, inni miedziany.
Ja nasmarowałem miedziakiem. :622:
Ostatnio zmieniony czw 31 sty, 2008 przez Tamlin, łącznie zmieniany 1 raz.
Nie pozwól aby praca zdominowała całe twoje życie.
Maleństwo Gr LOOOONG

Jasiu
4X4 Szczecin
Posty: 1571
Rejestracja: wt 13 lut, 2007

Postautor: Jasiu » czw 31 sty, 2008

no to wytnij i zacznę ładnie od nowa pisac jak nalezy

Awatar użytkownika
przem68
4X4 Szczecin
Posty: 643
Rejestracja: pn 19 lut, 2007
Lokalizacja: Szczecin

Postautor: przem68 » czw 31 sty, 2008

chodzi o to że nie może być zbyt gęsty i nie może go być w sprzęgiełkach dużo czyli oporowo :?
Sprzęgiełko ma chodzić lekko i ja osobiście stosuję smar taki jak do przegubów (bo mi trochę zostało), ale smar miedziany też jest dobrym pomysłem.
Jutro będzie dzisiaj. Tyle, że dopiero jutro. ;-)

Awatar użytkownika
Miras
Młodszy grabarz
Posty: 248
Rejestracja: pt 14 gru, 2007
Lokalizacja: Modrzewie pod Goleniowem
Kontaktowanie:

smarowanie

Postautor: Miras » czw 31 sty, 2008

Nie chcę się wymądrzać, ale na bazie miedzi produkują pasty montażowe, które są świetne przeciw zapiekaniu i na b. wysokie temperatury. Stosuje się je najczęściej do śrub, sworzni lecz nie do urządzeń w ruchu. Uważam, że MoS2 będzie lepszy, bo nawet po odparowaniu bazy olejowej kuleczki pyłu molibdenowowego nadal smarują. :)

Awatar użytkownika
miastek
V-ce prezes 4x4 szczecin
Posty: 5832
Rejestracja: czw 15 lut, 2007
Lokalizacja: Miastko/Szczecin

Postautor: miastek » czw 31 sty, 2008

Chyba troche przejeliscie sie rola.
Ja swoje smaruje jakims tam zwyklym smarem chyba do lozysk nie wiem bo nalepka odpadla.
prawda jest taka ze czym bys ich nie posmarowal to i tak predzej czy pozniej bedziesz musial to powtorzyc bo wyplucze z nich smar.
Miastek Off-road GARAGE
Serwis, części, akcesoria 4X4
ESCAPE wyciągarki, zawieszenia, namioty dachowe
iKAMPER local dealer
iODPERFORMANCE local dealer
NOWY ADRES!!! WARZYMICE 18B
502 599 717
SuperPatrolSuper TURBOintercooler

Awatar użytkownika
Miras
Młodszy grabarz
Posty: 248
Rejestracja: pt 14 gru, 2007
Lokalizacja: Modrzewie pod Goleniowem
Kontaktowanie:

Postautor: Miras » czw 31 sty, 2008

Są smary odporne na wodę, w ogóle nie emulgują. Te zwykłe polskie zylce woda wypłukuje, a słońce wytapia. I oczywiście grzeją się i też się wytapia.
Jeszcze jest jedna wada zylców- pył w reakcji z nimi tworzy grudki które nie trzymają się metalu. Nara...

Awatar użytkownika
LSD
4X4 Szczecin
Posty: 2528
Rejestracja: sob 17 mar, 2007
Lokalizacja: Dobra

Postautor: LSD » pt 01 lut, 2008

miastek pisze:Chyba troche przejeliscie sie rola.
Ja swoje smaruje jakims tam zwyklym smarem chyba do lozysk nie wiem bo nalepka odpadla.
prawda jest taka ze czym bys ich nie posmarowal to i tak predzej czy pozniej bedziesz musial to powtorzyc bo wyplucze z nich smar.


Czy ty czasem nie masz sprzęgiełek manualnych?
My tu mówimy o automatach, a tam zwykły smar może być zbyt gesty.

Awatar użytkownika
miastek
V-ce prezes 4x4 szczecin
Posty: 5832
Rejestracja: czw 15 lut, 2007
Lokalizacja: Miastko/Szczecin

Postautor: miastek » pt 01 lut, 2008

Sory ale nigdzie nie moge doczytac ze chodzi o automaty.
Miastek Off-road GARAGE
Serwis, części, akcesoria 4X4
ESCAPE wyciągarki, zawieszenia, namioty dachowe
iKAMPER local dealer
iODPERFORMANCE local dealer
NOWY ADRES!!! WARZYMICE 18B
502 599 717
SuperPatrolSuper TURBOintercooler

Awatar użytkownika
prezes
Prezes 4x4 Szczecin
Posty: 10021
Rejestracja: śr 14 lut, 2007
Lokalizacja: szczecin
Kontaktowanie:

Postautor: prezes » pt 01 lut, 2008

Fifek ma GR [przeciez Miastek wiesz 8) ]
Dajcie k... spokój z tym smarem.
Daj Piotrek normalny Towot i bedzie git. Tylko nie przesadź z ilością.
Lepiej żeby było troche za mało, niz ma być za duzo. Bo przestana sprzęgiełka robić.
prezes, po prostu prezes

nissan7
Weteran bezdrozy
Posty: 1590
Rejestracja: ndz 11 lut, 2007

Postautor: nissan7 » pt 01 lut, 2008

prezes pisze:Fifek ma GR [przeciez Miastek wiesz 8) ]
Dajcie k... spokój z tym smarem.
Daj Piotrek normalny Towot i bedzie git. Tylko nie przesadź z ilością.
Lepiej żeby było troche za mało, niz ma być za duzo. Bo przestana sprzęgiełka robić.

o to chodzi że normalny Towot nie robi dlatego pytam

Awatar użytkownika
przem68
4X4 Szczecin
Posty: 643
Rejestracja: pn 19 lut, 2007
Lokalizacja: Szczecin

Postautor: przem68 » pt 01 lut, 2008

Daj MoS-a. Będzie robił.

Nie wiem co tam Ci miastek się wypłukuje, bo w moim Samim jak raz porządnie je zrobiłem (bo już nie mogłem ich łapką ukręcić :wink: ) to nic się nie wytapia ani nie wypłukuje i działa jak ta lala. :D
Jutro będzie dzisiaj. Tyle, że dopiero jutro. ;-)

nissan7
Weteran bezdrozy
Posty: 1590
Rejestracja: ndz 11 lut, 2007

Postautor: nissan7 » pt 01 lut, 2008

przem68 pisze:Daj MoS-a. Będzie robił.

pisz Ty do mnie po polskiemu :) a zreszta juz się nie trudzcie bo kolega Miras mi załatwi cosik dobrego

Awatar użytkownika
qsma
Weteran bezdrozy
Posty: 3018
Rejestracja: sob 10 lut, 2007
Lokalizacja: Szczecin
Kontaktowanie:

Postautor: qsma » pt 01 lut, 2008

pucuś....
patrol GRRRRRRR 4,2 +35 BFG MT

http://www.martechszczecin.pl

Awatar użytkownika
przem68
4X4 Szczecin
Posty: 643
Rejestracja: pn 19 lut, 2007
Lokalizacja: Szczecin

Postautor: przem68 » pt 01 lut, 2008

MoS - Molibdenowy Smar do przegubów :wink:
to takie tzw. wolne tłumaczenie :wink:
Jutro będzie dzisiaj. Tyle, że dopiero jutro. ;-)

Awatar użytkownika
Andrzey
4X4 Szczecin
Posty: 1272
Rejestracja: pn 05 mar, 2007
Lokalizacja: www

Postautor: Andrzey » sob 02 lut, 2008

MoS2 - dokładniej dwusiarczek molibdenu :mrgreen:
Wiem gdzie tego dużo leży... :wink:
Jeśli coś się nie daje naprawić, to znaczy, że nie było zepsute.

4.2 DONKEY


Wróć do „Warsztaty samochodowe”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 69 gości