zobaczcie to
- wlodziu15
- Starszy podawacz kinetyka
- Posty: 103
- Rejestracja: śr 14 mar, 2007
- Lokalizacja: zachodniopomorskie
zobaczcie to
NISSAN REAKTYWACJA
GG1274625 Lift Budy ala Qsma, amory OME +2`
GG1274625 Lift Budy ala Qsma, amory OME +2`
Zmota fajna, ale ma kilka słabych punktów:
- mosty dana (szczególnie przedni 30) nie lubią takich opon
- skrzynia automat. Co by się nie robiło to i tak się przegrzeje
- rama uaza. Obawiam się, że pewnego razu "okręci" się wokół wału. 250 KM i gigantyczny moment, ruscy na pewno tego nie przewidzieli![:wink:](./images/smilies/a.gif)
- mosty dana (szczególnie przedni 30) nie lubią takich opon
- skrzynia automat. Co by się nie robiło to i tak się przegrzeje
- rama uaza. Obawiam się, że pewnego razu "okręci" się wokół wału. 250 KM i gigantyczny moment, ruscy na pewno tego nie przewidzieli
![:wink:](./images/smilies/a.gif)
prezes pisze:Znam to autko. To chyba Bodka spod Sławna.
Bodek jest na "chermolowym" forum.
A wózek widziałem pare lat temu w akcji na plazy w Jarosławcu. Wtedy jeszcze za bardzo mu nie robiło, coś było ze zestrojeniem skrzyni [grzała sie] ,ale to było lato i kopny piach na plazy.
to jest ten co był opisany w jednym OR
....
LSD pisze:Zmota fajna, ale ma kilka słabych punktów:
- mosty dana (szczególnie przedni 30) nie lubią takich opon
- skrzynia automat. Co by się nie robiło to i tak się przegrzeje
- rama uaza. Obawiam się, że pewnego razu "okręci" się wokół wału. 250 KM i gigantyczny moment, ruscy na pewno tego nie przewidzieli
o ramę to bym się nie martwił jak by wasza w 4,2 był grubsza
![:lol:](./images/smilies/x.gif)
....
Pawelec kupił za podobną kasę znacznie lepiej zbudowaną zmotę.
http://mudmasters-4x4.pl/index.php?opti ... pic=1421.0
Przemyślaną od podstaw i mającą za sobą wiele udanych występów (czyli sprawdzoną).
Ten "UAZ" nie wzbudza zaufania...a tak jak napisał kolega wcześniej most DANA 30 to już ewidentny śmiech na sali![:D](./images/smilies/b.gif)
http://mudmasters-4x4.pl/index.php?opti ... pic=1421.0
Przemyślaną od podstaw i mającą za sobą wiele udanych występów (czyli sprawdzoną).
Ten "UAZ" nie wzbudza zaufania...a tak jak napisał kolega wcześniej most DANA 30 to już ewidentny śmiech na sali
![:D](./images/smilies/b.gif)
Kurde, znowu się "znawcy" odezwali
Akurat ze stockowych mostów w Jeepie, to Dana 35, czyli tylna jest taka słaba. Dana 30 jest akurat mocniejsza.
A i mechanika do automatu też się da podłączyć, wystarczy się uśmiechnąć do Raffików w Krakowie![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
![8)](./images/smilies/cfaniak.gif)
Akurat ze stockowych mostów w Jeepie, to Dana 35, czyli tylna jest taka słaba. Dana 30 jest akurat mocniejsza.
A i mechanika do automatu też się da podłączyć, wystarczy się uśmiechnąć do Raffików w Krakowie
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
Jeśli coś się nie daje naprawić, to znaczy, że nie było zepsute.
4.2 DONKEY
4.2 DONKEY
Benes pisze:LSD pisze:Zmota fajna, ale ma kilka słabych punktów:
- mosty dana (szczególnie przedni 30) nie lubią takich opon
- skrzynia automat. Co by się nie robiło to i tak się przegrzeje
- rama uaza. Obawiam się, że pewnego razu "okręci" się wokół wału. 250 KM i gigantyczny moment, ruscy na pewno tego nie przewidzieli
o ramę to bym się nie martwił jak by wasza w 4,2 był grubsza
To nie o grubość chodzi tylko założenia konstrukcyjne.
Standardowy UAZ ma coś koło 90 KM i waży 1,5 ton
A jak już odgrzebujesz wieczną wojnę Uaz/Patrol...
Standardowy Patrol 4,2 ie ma moc 175 KM moment 330 Nm i waży 2,2 T.
Z założenia taka rama musi być mocniejsza
jest wykoanna z cieńszej blachy w porówania do uaza
Na ramie uaza już różne silniki jeżdziły i dawały radę, wystarcz popatrzeć na zmoty w RMPST
A jak jeszcze zobaczyłem dziury przeżarte przez rdzę w ramie Q to takie
zrobiłem dlatego uważam że jest cieńsza
Nie chodzi mi o żadną wojne bo "każdy żyd swój towar chwali"![:lol:](./images/smilies/x.gif)
Na ramie uaza już różne silniki jeżdziły i dawały radę, wystarcz popatrzeć na zmoty w RMPST
A jak jeszcze zobaczyłem dziury przeżarte przez rdzę w ramie Q to takie
![Shocked :shock:](./images/smilies/icon_eek.gif)
Nie chodzi mi o żadną wojne bo "każdy żyd swój towar chwali"
![:lol:](./images/smilies/x.gif)
....
Benes pisze:(...)
A jak jeszcze zobaczyłem dziury przeżarte przez rdzę w ramie Q to takie(...)
Nie wiem jakie pochodzenie miał "kanarek" Pawła, ale być może był to efekt wieloletniego używania auta jako holownika lawet, tak jak miało to miejsce w moim przypadku. W naówczas 16-letnim długim k160 rama omalże nie uległa przełamaniu w okolicach słupka B (środkowego - widocznie najsłabsze miejsce) - typowa korozja zmęczeniowa, rozwijająca się na skutek długotrwałego, powtarzalnego rozciągania ramy przy holowaniu ciężkiej przyczepy.
UAZy rzadko kiedy są do takich celów używane - przy podobnym traktowaniu może wypadłyby jeszcze gorzej...
Jimny +2"
zu-tec pisze:Benes pisze:(...)
A jak jeszcze zobaczyłem dziury przeżarte przez rdzę w ramie Q to takie(...)
Nie wiem jakie pochodzenie miał "kanarek" Pawła, ale być może był to efekt wieloletniego używania auta jako holownika lawet, tak jak miało to miejsce w moim przypadku. W naówczas 16-letnim długim k160 rama omalże nie uległa przełamaniu w okolicach słupka B (środkowego - widocznie najsłabsze miejsce) - typowa korozja zmęczeniowa, rozwijająca się na skutek długotrwałego, powtarzalnego rozciągania ramy przy holowaniu ciężkiej przyczepy.
UAZy rzadko kiedy są do takich celów używane - przy podobnym traktowaniu może wypadłyby jeszcze gorzej...
To nie o Kanarka chodzi tylko o GR rocznik 94
![Shocked :shock:](./images/smilies/icon_eek.gif)
Ja mam rocznik 88 i nie ma grama rdzy, poprzedni 89 też nie miał takich dziur jak Q.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 41 gości