Długi Samurai?

Jestem tu nowy... oraz pisanie o wszystkim i o niczym.
Awatar użytkownika
Tanto
4X4 Szczecin
Posty: 4666
Rejestracja: pn 21 maja, 2007
Lokalizacja: Szczecin/ Dobra k.Now
Kontaktowanie:

Długi Samurai?

Postautor: Tanto » ndz 02 gru, 2007

na allegro trafiłem na taki wynalazek: http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C3797405

Dobrze mi się wydaje że jest to wersja 2 osobaowa (kratka w środku)? Poza tym większy rozstaw osi. Czy jest możliwe że takie cudo zachowa większość pozytywnych cech krótkiego Samuraia, a przy okazji będzie bardziej pakowne?
Suzuki SJ510 LWB '85 "Kozunia"

Awatar użytkownika
qsma
Weteran bezdrozy
Posty: 3018
Rejestracja: sob 10 lut, 2007
Lokalizacja: Szczecin
Kontaktowanie:

Postautor: qsma » ndz 02 gru, 2007

czesto gesto takie wynalazki jezdza na wyprawy. np misiek bielsko takim jezdził.
patrol GRRRRRRR 4,2 +35 BFG MT

http://www.martechszczecin.pl

Awatar użytkownika
LSD
4X4 Szczecin
Posty: 2528
Rejestracja: sob 17 mar, 2007
Lokalizacja: Dobra

Re: Długi Samurai?

Postautor: LSD » ndz 02 gru, 2007

Tanto pisze:na allegro trafiłem na taki wynalazek: http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C3797405

Dobrze mi się wydaje że jest to wersja 2 osobaowa (kratka w środku)? Poza tym większy rozstaw osi. Czy jest możliwe że takie cudo zachowa większość pozytywnych cech krótkiego Samuraia, a przy okazji będzie bardziej pakowne?


Właściwości będą gorsze, bo długi rozstaw osi.
Pakowniejszy nie będzie - dalej nie będzie wiadomo co robić z lewym łokciem - suza ma po prostu za małą szerokość wnętrza.

Awatar użytkownika
kondziu
nawigator
Posty: 551
Rejestracja: ndz 11 lut, 2007
Lokalizacja: Szczecin

Postautor: kondziu » pn 03 gru, 2007

Mnie się wydaje że nie jest zły. Nie każdy musi być szerszy niż wyższy żeby łokcie wystawały. Na pewno do celów Tano będzie lepszy niż krótki no i ma już jakiś bagażnik. No i kozysty stosunek ceny do jakości na pewno wolałbym tym śmigać niż niwą za tą samą kase
ONE LIFE.LIVE IT

Awatar użytkownika
Tanto
4X4 Szczecin
Posty: 4666
Rejestracja: pn 21 maja, 2007
Lokalizacja: Szczecin/ Dobra k.Now
Kontaktowanie:

Postautor: Tanto » pt 05 wrz, 2008

Wczoraj na ściemie po raz kolejny pojawiła sie kwestia różnicy w długości między krótkim a długim samurajem, a dziś żeby przekonać się naocznie jak to wygląda spreparowałem coś takiego
Obrazek
Samochody stały pod nieznacznie innymi katami i na różnych wielkościach opon, ale starałem się ustawić tak żeby drzwi pokrywały się idealnie.
Ostatnio zmieniony pt 05 wrz, 2008 przez Tanto, łącznie zmieniany 1 raz.
Suzuki SJ510 LWB '85 "Kozunia"

Jasiu
4X4 Szczecin
Posty: 1571
Rejestracja: wt 13 lut, 2007

Postautor: Jasiu » pt 05 wrz, 2008

Dżipa sobie kup i nie widziwiaj.
8)
Tani samochód, części tanie, pakowny i w dodatku większy.

Awatar użytkownika
Tanto
4X4 Szczecin
Posty: 4666
Rejestracja: pn 21 maja, 2007
Lokalizacja: Szczecin/ Dobra k.Now
Kontaktowanie:

Postautor: Tanto » pt 05 wrz, 2008

ale ja już tak mam że lubię poruszać się 'pod prąd' ;-)
Suzuki SJ510 LWB '85 "Kozunia"

Darek...
ADMINISTRATOR
Posty: 3911
Rejestracja: ndz 11 lut, 2007
Lokalizacja: Szczecin

Postautor: Darek... » pt 05 wrz, 2008

Tanto pisze:ale ja już tak mam że lubię poruszać się 'pod prąd' ;-)


znaczy jednak Jeep :wink: :lol:
Honker 2324

Awatar użytkownika
kogut
nawigator
Posty: 557
Rejestracja: pn 04 lut, 2008
Lokalizacja: Szczecin

Postautor: kogut » pt 05 wrz, 2008

mialem samuraja :)) zawsze lipa , jedyne co fajne to ze jak sie zakopiesz to nietrzeba wsiadac do srodka bo zawsze cie wyciagna obojetnie czy kola skrecone czy na biegu , a do naprawy to 10 12 14 i 17 plaska potrzebna a i w kolejiny po parchach sie niemiesci bo sie wiesza :))))))))))


Wróć do „Plotki”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 167 gości