:)

hi, hi, hi ha,ha :-)
Awatar użytkownika
ishimo
4X4 Szczecin
Posty: 2561
Rejestracja: ndz 13 lis, 2011
Lokalizacja: Szczecin

Re: :)

Postautor: ishimo » pn 27 sie, 2018

Obrazek
Nissan Patrol GR Y61 RB25DET NEO

Awatar użytkownika
Abo
4X4 Szczecin
Posty: 2609
Rejestracja: czw 25 gru, 2008
Lokalizacja: Szczecin
Kontaktowanie:

Re: :)

Postautor: Abo » pn 27 sie, 2018

- Panie doktorze, Pan coś zdziała żeby mój mąż miał potencję. Jak byk!
- Proszę się rozebrać.
- O, po co?
- Ma być jak byk, to zaczniemy od rogów.
Abo

_______________________________
TANIO powiększam babskie cycki dotykiem, jak nie zadziała zwrot kasy!
Ranger Wildtrak 3,2; suka z lebiodką na simexach
firma, foty

Butchesky
menager wklejonych
Posty: 387
Rejestracja: śr 03 maja, 2017
Lokalizacja: Sz-n

Re: :)

Postautor: Butchesky » pn 27 sie, 2018

Trump zapłacił jednej prostytutce 130 tys. baksów za milczenie.
Za te pieniądze można by codziennie pieprzyć wszystkie dziwki w Radomiu przez 108 lat!
gg 82522, Y61 ląg ;)
Butchesky vel Bucz

Butchesky
menager wklejonych
Posty: 387
Rejestracja: śr 03 maja, 2017
Lokalizacja: Sz-n

Re: :)

Postautor: Butchesky » wt 28 sie, 2018

Babcia-tatuażystka wytatuowała wnukowi na czole słowo ''debil'' by ten nie zapominał czapki.
gg 82522, Y61 ląg ;)
Butchesky vel Bucz

Butchesky
menager wklejonych
Posty: 387
Rejestracja: śr 03 maja, 2017
Lokalizacja: Sz-n

Re: :)

Postautor: Butchesky » śr 29 sie, 2018

- Hej, panienko, dasz się zaprosić na kolację?
- Na noc nie jadam.
- To może pójdziemy do kina?
- Ściągam z torrentów.
- To może po prostu skoczymy do mnie pooglądać tv.
- Swój telewizor wyrzuciłam trzy lata temu, tam nie ma czego oglądać.
- To może pokażę ci zdjęcia.
- No proszę cię. Mam się gapić na nieznajomych facetów i babki? Sorry, nie.
- To może sama mi podpowiedz, co lubisz?
- Lubię seks, ale, sądząc po propozycjach, ciebie on mało interesuje.

*

Żona dzwoni do męża na komórkę:
- Waldek, gdzie jesteś?
- Na polowaniu.
- A kto tak głośno dyszy?
- Niedźwiedź.
- A czemu jęczy?
- Bo go raniłem.
- A dlaczego głos żeński?
- A skąd mam wiedzieć? Jestem myśliwym, nie weterynarzem...

(Wszelkie podobieństwa są przypadkowe) :D
gg 82522, Y61 ląg ;)
Butchesky vel Bucz

Butchesky
menager wklejonych
Posty: 387
Rejestracja: śr 03 maja, 2017
Lokalizacja: Sz-n

Re: :)

Postautor: Butchesky » śr 29 sie, 2018

I jeden po bandzie:

Długi fiut - powód do dumy. Dopóki nie zakładają ci cewnika...
gg 82522, Y61 ląg ;)
Butchesky vel Bucz

Butchesky
menager wklejonych
Posty: 387
Rejestracja: śr 03 maja, 2017
Lokalizacja: Sz-n

Re: :)

Postautor: Butchesky » czw 30 sie, 2018

- Upiekłam mężowi placek. Miękki, puszysty... A on mi nim w twarz rzucił, normalnie jakbym płytą chodnikową dostała.
gg 82522, Y61 ląg ;)
Butchesky vel Bucz

Butchesky
menager wklejonych
Posty: 387
Rejestracja: śr 03 maja, 2017
Lokalizacja: Sz-n

Re: :)

Postautor: Butchesky » pn 03 wrz, 2018

- Heil Hitler! - pozdrowił Mueller Stirlitza.
- Ch*j z Hitlerem! - odpowiedział Stirlitz.
''Dziwny ma akcent'' - pomyślał Mueller.
Ostatnio zmieniony wt 04 wrz, 2018 przez Butchesky, łącznie zmieniany 1 raz.
gg 82522, Y61 ląg ;)
Butchesky vel Bucz

Awatar użytkownika
Abo
4X4 Szczecin
Posty: 2609
Rejestracja: czw 25 gru, 2008
Lokalizacja: Szczecin
Kontaktowanie:

Re: :)

Postautor: Abo » wt 04 wrz, 2018

Doktorze, mąż jak się ze mną kocha, to mu się robią oczy całe czerwone.
- A ile mąż ma lat?
- Osiemdziesiąt.
- To już leci na rezerwie.
Abo

_______________________________
TANIO powiększam babskie cycki dotykiem, jak nie zadziała zwrot kasy!
Ranger Wildtrak 3,2; suka z lebiodką na simexach
firma, foty

Butchesky
menager wklejonych
Posty: 387
Rejestracja: śr 03 maja, 2017
Lokalizacja: Sz-n

Re: :)

Postautor: Butchesky » czw 06 wrz, 2018

Seks jest jak szachy:
1. Musisz ćwiczyć, aby stać się lepszym.
2. Musisz reagować na każdy ruch partnera.
3. Zabawa z samym sobą nie jest interesująca.
gg 82522, Y61 ląg ;)
Butchesky vel Bucz

Butchesky
menager wklejonych
Posty: 387
Rejestracja: śr 03 maja, 2017
Lokalizacja: Sz-n

Re: :)

Postautor: Butchesky » czw 06 wrz, 2018

Stoi przede mną jakiś brodaty facet w sukience i pyta:
- Czy bierzesz sobie tę oto kobietę za żonę?
I w tym momencie zacząłem trzeźwieć...
gg 82522, Y61 ląg ;)
Butchesky vel Bucz

Butchesky
menager wklejonych
Posty: 387
Rejestracja: śr 03 maja, 2017
Lokalizacja: Sz-n

Re: :)

Postautor: Butchesky » czw 06 wrz, 2018

Wygrałem dzisiaj kłótnie z żoną. W nagrodę śpię na kanapie.
gg 82522, Y61 ląg ;)
Butchesky vel Bucz

Awatar użytkownika
ishimo
4X4 Szczecin
Posty: 2561
Rejestracja: ndz 13 lis, 2011
Lokalizacja: Szczecin

Re: :)

Postautor: ishimo » sob 08 wrz, 2018

Obrazek
Nissan Patrol GR Y61 RB25DET NEO

Awatar użytkownika
ishimo
4X4 Szczecin
Posty: 2561
Rejestracja: ndz 13 lis, 2011
Lokalizacja: Szczecin

Re: :)

Postautor: ishimo » sob 08 wrz, 2018

Obrazek
Nissan Patrol GR Y61 RB25DET NEO

Awatar użytkownika
ishimo
4X4 Szczecin
Posty: 2561
Rejestracja: ndz 13 lis, 2011
Lokalizacja: Szczecin

Re: :)

Postautor: ishimo » sob 08 wrz, 2018

Obrazek
Nissan Patrol GR Y61 RB25DET NEO

Butchesky
menager wklejonych
Posty: 387
Rejestracja: śr 03 maja, 2017
Lokalizacja: Sz-n

Re: :)

Postautor: Butchesky » ndz 09 wrz, 2018

Podobno marchew pomaga na sraczkę. Aż boję się pomyśleć - jak.

*

W pewnym momencie Twojego życia zdajesz sobie sprawę, że siedzenie w piątek wieczorem przed telewizorem nie wywołuje już depresji tylko euforię...
gg 82522, Y61 ląg ;)
Butchesky vel Bucz

waldekryba
4X4 Szczecin
Posty: 1930
Rejestracja: pt 28 sty, 2011

Re: :)

Postautor: waldekryba » ndz 09 wrz, 2018

Na bezludnej wyspie rozbiło się 30 mężczyzn i jedna kobieta.
Po miesiącu kobieta mówi 'Dość tych świństw' i się powiesiła.
Po następnym miesiącu mężczyźni mówią 'Dość tych świństw, zakopujemy'.
Po kolejnym miesiącu mówią 'Dość tych świństw, odkopujemy'.

waldekryba
4X4 Szczecin
Posty: 1930
Rejestracja: pt 28 sty, 2011

Re: :)

Postautor: waldekryba » ndz 09 wrz, 2018

- Cześć... Mateusz?
- Cześć, no Mateusz, a kto pyta?
- Twoja dziewczyna to Anka, tak?
- No tak, a co?
- Ty jej kupujesz tabletki antykoncepcyjne?
- No tak, ale o co chodzi i kim jesteś?
- Nieważne.. ja tak tylko... podziękować Ci chciałem.

waldekryba
4X4 Szczecin
Posty: 1930
Rejestracja: pt 28 sty, 2011

Re: :)

Postautor: waldekryba » ndz 09 wrz, 2018

Samolot zbliża się do Tajlandii i podchodzi do lądowania. Z głośników słychać głos stewardesy:
- Ostrzegamy państwa, że połowa ludności Tajlandii ma HIV, a druga połowa - gruźlicę.
- Co ona powiedziała? - pyta się wnuczka przygłuchawy dziadek.
- Żeby posuwać tylko te, które kaszlą...

waldekryba
4X4 Szczecin
Posty: 1930
Rejestracja: pt 28 sty, 2011

Re: :)

Postautor: waldekryba » ndz 09 wrz, 2018

Pewien facet ożenił się z piękną kobietą. W noc poślubna ucieszony leży w łóżku i czeka na żonę.
- Kochanie, pośpiesz się i chodź do łóżka...
Patrzy, a żona wyciąga szklane oko i sztuczną szczękę. Facet trochę zszokowany, ale trzyma fason i mówi:
- Kochanie, nie każ mi czekać tak długo...
Na to żona odkręca drewnianą rękę. Mąż, choć w szoku, ale wciąż napalony:
- Wejdziesz w końcu do tego łóżka?!
Żona odpina sztuczną nogę. Na to mąż, zrezygnowany:
- Wiesz co, kochanie? Może rzuć mi po prostu dupę....


Wróć do „Humor”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 2 gości