ściąganie???
ściąganie???
już poddaje się...
cały czas mnie sciąga w prawo
Zmieniłem już polibusze, łożyska w piastach, swożnie, wszędzie zero luzu... końcówki bez luzów ale chyba i je zmienie tak dla wyliminowania "może"...
Co może być jeszcze???
ściągało już przed wymianą opon z 31 na 33 tak więc to nie opony
Kiedyś mogłem puścić kierownice i zamknąć oczy i jechał prosto teraz
mogę zamykać oczy jak skręcam w prawo
Lekko mnie to irytuje
KASZTANIĆ MOŻNA PO 5 KONSTRUKTYWNYCH ODPOWIEDZIACH - bo wykorzystam prawa admina
cały czas mnie sciąga w prawo
Zmieniłem już polibusze, łożyska w piastach, swożnie, wszędzie zero luzu... końcówki bez luzów ale chyba i je zmienie tak dla wyliminowania "może"...
Co może być jeszcze???
ściągało już przed wymianą opon z 31 na 33 tak więc to nie opony
Kiedyś mogłem puścić kierownice i zamknąć oczy i jechał prosto teraz
mogę zamykać oczy jak skręcam w prawo
Lekko mnie to irytuje
KASZTANIĆ MOŻNA PO 5 KONSTRUKTYWNYCH ODPOWIEDZIACH - bo wykorzystam prawa admina
....
kisiel pisze:- zbierznosc
- przestawiony przedni most wzglegem tylnego
- przestawiony przedni most wzgledem osi poprzecznej samochodu
- krzywo klapniete resory
zbierzność ustawiona według instrukcji i powinno być OK bo opon nie zdziera:lol:
rysory też raczej nie bo stoi prosto + wieszaki w takich samych pozycjach
faktycznie muszę zmierzyć odległość pomiędzy felami na jednym boku i porównać z drugą stroną
"przestawiony przedni most wzgledem osi poprzecznej samochodu" - jak to sprawdzić tz jedne most na prawo drugi na lewo???
....
- woodie
- Starszy podawacz kinetyka
- Posty: 105
- Rejestracja: pn 23 kwie, 2007
- Lokalizacja: Niebuszewo-Arkońskie
Powodem ściągania może być niewiedza, brak czasu na przygotowanie się do kolokwium, etc. Ściąga się również pewne części garderoby w różnych sytuacjach: np. zaspokojenia potrzeb fizjologicznych
A jeśli chodzi o koła to jeszcze zależy od opon - jak są kierunkowe i źle założone to ściąga, albo różnica ciśnień. Lub rozłożenie masy (w Twoim przypadku pilot z zaje... nadwagą)
A jeśli chodzi o koła to jeszcze zależy od opon - jak są kierunkowe i źle założone to ściąga, albo różnica ciśnień. Lub rozłożenie masy (w Twoim przypadku pilot z zaje... nadwagą)
Life is short. Drive more.
woodie pisze:Powodem ściągania może być niewiedza, brak czasu na przygotowanie się do kolokwium, etc. Ściąga się również pewne części garderoby w różnych sytuacjach: np. zaspokojenia potrzeb fizjologicznych
A jeśli chodzi o koła to jeszcze zależy od opon - jak są kierunkowe i źle założone to ściąga, albo różnica ciśnień. Lub rozłożenie masy (w Twoim przypadku pilot z zaje... nadwagą)
ale pojechałeś
ja bym sie upierał przy ciśnieniu w łoponkach
- prezes
- Prezes 4x4 Szczecin
- Posty: 10022
- Rejestracja: śr 14 lut, 2007
- Lokalizacja: szczecin
- Kontaktowanie:
Benes pisze:Darek... pisze:Rafał, a odkręcałeś strzemiona mocujące most może główka śruby ustalającej już zdewastowana i całość się przesunęła
własnie stawiam na to, dlatego muszę zrobić tak jak kisiel doradził to wtedy wyjdzie...
to sie nazywa "szpickop", troche spolszczyłem
prezes, po prostu prezes
Benes pisze:LSD pisze:Pojedź na geometrię i wszystko wyjdzie co i jak. Koszt samego badania ok. 70 zł
uaz i geometria
Każde auto ma swoją geometrię, nawet Star.
Przyczyn ściągania może być wiele - możesz mieć krzywą zwrotnicę, nierównoległe mosty itp. itd.
Bez pomiaru trudno jest stwierdzić co jest przyczyną.
Ja bym stawiał na nierównoległość mostów.
Wróć do „Instytut Zmotologii Terenowej”
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości