Mnie się podoba, do żadnego GRata tyle nie zapakujesz, a zrozumiałem ostatnio, że szukasz czegoś właśnie pojemnego. A co tam jest za motor, bo się nie wyznaję? Nie wiem jak z awaryjnością tego, ale mogłaby wyjść z tego fajna wyprawówka.
Jeśli coś się nie daje naprawić, to znaczy, że nie było zepsute.
niezły pierwszy wypust serii 2324 - wadliwy przedni most , miał tendencje do pękania przy łączeniu , ale nie jest to regułą .Póżniej to poprawiono. Silniki - mniej awaryjne niz 2,9 ale potrafił sie rozregulować rozrząd , a do regulacji trzeba mieć specjalny klucz ( o to sie nie martw ). Poza tym sprawdzić trzeba czy jest na tarczach z przodu , czy jeszcze na bębnach(kupa) Generalnie OK
To, że Warn nie był dotykany to nie jest jego zaletą. Pamiętam, że u kolegi Piotra B. w Tj wyciągarka pod taką plandeczką zardzewiała i odmówiła posłuszeństwa po 2 latach.
darek.z pisze:Darek z nowym honkiem zdążysz na "półośkę"
no i się wydało a tak na serio to trochę mało czasu a honker daleko . daleko . Jak załatwię kasę , urlop i przejdzie pozytywnie weryfikację to oczywiście utopię go na ośce